Ach, daar hebben we Nibb-it voorquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja, niet goed gekeken van mijn kant, dom van me
Nee schatje dat is iemand van KCT zelf die ze waarschijnlijk begeleidde.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
http://www.hssk.nl/home.html Gekke pappie's. Zelfs 1 met een kct-groene baret
Duh, alle nog in leven zijnde MWO dragers hebben hun onderscheiding pas ná WO2 ontvangen.quote:
Nope, heeft een BLJ baret-embleem.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee schatje dat is iemand van KCT zelf die ze waarschijnlijk begeleidde.
Waarom niet?:Pquote:
Ik zie dat je een opruiming hebt gehouden in je FOBO?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee schatje dat is iemand van KCT zelf die ze waarschijnlijk begeleidde.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zie dat je een opruiming hebt gehouden in je FOBO?
Volgens mij vergeet je Den Ouden, die postuum de MWO gekregen heet na zijn sneuvelen in Korea.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duh, alle nog in leven zijnde MWO dragers hebben hun onderscheiding pas ná WO2 ontvangen.
Marco Kroon is wél de eerste die hem gekregen heeft voor níet WO2 gerelateerd optreden.
Dikke vette kop, verscholen achter een balaklavaquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef m.k het volgende:
Kijk even naar de algemene aanheid van deze foto
[ afbeelding ]
Lezen, alle nog in leven zijnde. Den Ouden is vorig jaar overleden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je Den Ouden, die postuum de MWO gekregen heet na zijn sneuvelen in Korea.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef Thaboel het volgende:
Ik steek even een cameltje op. Iemand die meedoet?
een zware van nelle, ook goed?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef Thaboel het volgende:
Ik steek even een cameltje op. Iemand die meedoet?
IK ZEG TOCH EEN CAMELTJE! ALS JE JE EIGEN PLAN WILT TREKKEN GA JE MAAR ERGENS ANDERS HEEN!quote:
quote:
Ik vind die 100 jaar pakjes echt anders smaken dan 100 jaar geledenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH EEN CAMELTJE! ALS JE JE EIGEN PLAN WILT TREKKEN GA JE MAAR ERGENS ANDERS HEEN!
je hoeft geen capsloc te gbruiken, nitwitquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH EEN CAMELTJE! ALS JE JE EIGEN PLAN WILT TREKKEN GA JE MAAR ERGENS ANDERS HEEN!
shift al the wayquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef Trafassie het volgende:
[..]
je hoeft geen capsloc te gbruiken, nitwit
Wat heb ik nou gezegd over het posten van mijn profiel foto !!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef m.k het volgende:
Kijk even naar de algemene aanheid van deze foto
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |