Je kan het vragenquote:
Hoe zou een dove dat vragen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het vragenbij je hema. Die verkopen het hier soms. Wat ik al zei dat vragen valt niet mee
De Hema hier heeft wel een uitgebreide versafdeling, ik ga het de volgende keer vragenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het vragenbij je hema. Die verkopen het hier soms. Wat ik al zei dat vragen valt niet mee
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hoe zou een dove dat vragen?
Hardquote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:48 schreef BendeBielzen het volgende:
Die reclame over Erectie stoornissen... Hoe durven ze nog te zeggen dat er wat tussen in "staat"...
wat staat er dan *tussen*? snap hem ff nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:48 schreef BendeBielzen het volgende:
Die reclame over Erectie stoornissen... Hoe durven ze nog te zeggen dat er wat tussen in "staat"...
Ik ken het ook nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat staat er dan *tussen*? snap hem ff niet
er hangt wel wat tussen maar snap de post van BB nietquote:
Je zegt het zelf, er hangt wel iets tussen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er hangt wel wat tussen maar snap de post van BB niet
Dat gebeurt mij ook wel eensquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er hangt wel wat tussen maar snap de post van BB niet
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, er hangt wel iets tussen.
Maar het staat niet
Echt ik heb geen idee.quote:
Misschien kan BBhet even voor je paintenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ik heb geen idee.Maar geeft niet ik ga de hele nacht discovery channel kijken
of een gipsafdrukjequote:Op dinsdag 3 september 2013 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan BBhet even voor je painten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |