SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Smile like you mean it
www.wefut.com
daar heb ik toch geen behoefte aan dus dat geld hou ik lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ermee zeggen dat je precies dezelfde afspeellijst hebt zowel op je pc als mobiel als tablet.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef Zhano het volgende:
Zou wat zijn zeg als rares ineens rare zijn
Dan zou Miranda ook wel rare zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had ooit een keer meegekregen dat rares werden beoordeeld aan de hand van kwaliteiten die de spelers hebben in een bepaalde competitie die niet zo vaak voor komt.
ja ik heb met hem gedmt hoe je er in komtquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef Maver24 het volgende:
Die Matt van twitter plaatste vandaag een tweet over de database toegang van fifa14. Is dat nou dezelfde als waar dudeweiser toegang tot heeft?
was je daarom chagi jongequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef wonton het volgende:
hoi.
Ik wil nu pitten maar dan word ik over 5 uur weer wakker en kan ik niet meer slapen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef wonton het volgende:
hoi.
Ik wil nu pitten maar dan word ik over 5 uur weer wakker en kan ik niet meer slapen
chagrijnig? Cr00kk zeker weer he. Ik ga niet in een party zitten als ik niet alleen ben.quote:
Ik hoorde geruchten, maar ik doe niet aan factchecken dus vandaar deze onterechte beschuldiging! Sorryquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef wonton het volgende:
[..]
chagrijnig? Cr00kk zeker weer he. Ik ga niet in een party zitten als ik niet alleen ben.
Wil je even een screentje van Alex doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik heb met hem gedmt hoe je er in komt
Hey waar is onze beta link knul?!?!?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Ea doet de beta toch meestal na het seizoen?
Vorige keer lukte het op de dag dat FUT een dag offline gingquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey waar is onze beta link knul?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |