Zet jezelf er dan tussen..quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik sta er niet eens tussen godver. Flikker maar op met jullie kutlijstjes stelletje facking zolderkamerautisten. ()
Oh nee klopt, toen ik stemde kwamen er opeens 30 bij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik sta niet op 1, er klopt dus niks van deze lijst.
Fantastisch resultaat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef freek.etc het volgende:
http://my.jetscreenshot.com/demo/m_20130903-zanq-3kb.jpg
Ik wil graag de unanieme FOK!er bedanken die op mij gestemd heeft. Ik waardeer dat heel erg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is een unanieme FOK!ker?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef freek.etc het volgende:
http://my.jetscreenshot.com/demo/m_20130903-zanq-3kb.jpg
Ik wil graag de unanieme FOK!er bedanken die op mij gestemd heeft. Ik waardeer dat heel erg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neeh, ik zie mijzelf als een artiest die pas na zijn dood erkend wordt. Nog een paar jaartjes en ik verwacht boven aan te staan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:31 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Zet jezelf er dan tussen..
Maar je bent al dood.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Neeh, ik zie mijzelf als een artiest die pas na zijn dood erkend wordt. Nog een paar jaartjes en ik verwacht boven aan te staan.
Een aantal users is ineens verdacht snel gestegen en er staan 2 Meloewa's in de top 10quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef appelen het volgende:
[..]
Braddie haalt je bijna in
Braddie
Volgens mij komen er IP en proxy-verbergers en 10-tallen kloons aan te pas.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Een aantal users is ineens verdacht snel gestegen en er staan 2 Meloewa's in de top 10
Dit. 100 kloons om dit te winnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:23 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Volgens mij komen er IP en proxy-verbergers en 10-tallen kloons aan te pas.
Staat voor haar vetrollenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Een aantal users is ineens verdacht snel gestegen en er staan 2 Meloewa's in de top 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |