Pics.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
van de twee katten die je hebt gezien is er eentje een halfjaar geleden weggelopen. Twee weken geleden heb ik er twee bijgenomen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welnee dat zouden die ouders nooit doen!Niyetiniz ne lan? Biriniz evlenmemi istiyor, öbürüu korkutuyor beni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mjah...quote:Op donderdag 5 september 2013 13:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef ik je helemaal gelijk in hoor. Alleen is de ene trouwpartij de andere niet, je kunt het op je eigen manier uitvoeren. Als de jongedame hier hetzelfde over denkt als jij staan jullie sterk..
Zoveel geld heb ik niet Lev. Na mijn dood keert de verzekering wel een paar ton uit aan mijn nabestaanden.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:02 schreef Levolution het volgende:
sylv voor slechts ¤999,99 wil ik je wel dekken vanaf een afstand met een sniper als je met ze gaat afspreken.
Elke dode die ik moet maken kost je ¤9999,99 daarbovenop. Voor ¤4999,99 extra verberg ik de lijk en wis ik alle sporen (actie: vast bedrag tot wel 3 lijken, daarna ¤2999,99 extra per lijk!).
Bij nader inzien is dat sneller verdiend.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet Lev. Na mijn dood keert de verzekering wel een paar ton uit aan mijn nabestaanden.
Oeps, breng ik je nu op verkeerde ideeën?
Uit het vliegtuig springen en abseilen doe ik niet beroepsmatig. Vandaar.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bij nader inzien is dat sneller verdiend.
Toch knap dat je je zo hebt kunnen verzekeren terwijl je vrijwillig uit vliegtuigen springt.
Skydiven lijkt me zo vet, maar is zo duur.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uit het vliegtuig springen en abseilen doe ik niet beroepsmatig. Vandaar.
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo oud al!
Het is tegenwoordig opvallend als je als een Turkse jongeman niet getrouwd bent op - uiterlijk - je 23ste hoor.
En rustig aan, voordat je de söz, nişan en düğün hebt overleefd ben je weer een tijdje verder.
Wat krijg ik er voor terug dan? Dan wil ik een lekkere patatje en frikandel (nederlandse eetcultuurquote:Op donderdag 5 september 2013 14:16 schreef Dearest het volgende:
Hoi ik ben geen Turk enzo maar ik heb zin in baklava, wie komt brengen![]()
En op vakantie in Turkije hadden ze ook van dat warme brood dat op een pannekoek leek met een soort van witte kaas erin, dat was ook wel ok
Ja hallo ik kan geen Turks dus ik kan niet lachen om dat plaatjequote:Op donderdag 5 september 2013 14:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat krijg ik er voor terug dan?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Als je een AFF-cursus hebt afgerond, dan kan je voor ¤40 (incl. materiaalhuur) springen. Met je A-brevet mag dat ook in het buitenland, mogelijk nog goedkoper.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Skydiven lijkt me zo vet, maar is zo duur.
Askim, ik ben vandaag 23 geworden...quote:Op donderdag 5 september 2013 14:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je hebt minder dan 365 dagen de tijd. Muhahahhaba
Cuusss alweer een jaar voorbijquote:Op woensdag 5 september 2012 16:04 schreef xminator het volgende:
Turquaz, gefeliciteed bro! Nice yillara
Je hebt dus nog iets minder dan 365 dagen de tijd.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Askim, ik ben vandaag 23 geworden...
Gaat snel he?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Cuusss alweer een jaar voorbij. Gefeliciteerd Turqqqqqqqq
Ik vind het best grappig hoe jij zo stresst.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je hebt minder dan 365 dagen de tijd. Muhahahhaba
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 september 2013 14:29 schreef expans het volgende:
[..]
Ik vind het best grappig hoe jij zo stresst.
Je kraakt de Turkse trouwcultuur (enigszins terecht) af maar je gedraagt je net als zo'n 18-jarige huppelkut dat snel wilt trouwen en overal een big deal van maakt, alleen dan omgekeerdIk ben gewoon wat terughoudend door bepaalde gebeurtenissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets meer san twee jaar geleden heb ik bijvoorbeeld mijn relatie bijvoorbeeld beëindigd, een dag voordat ik haar ten huwelijk zou vragen.Een tijdje geleden is ook iets gebeurd waar ik het niet over wil hebben.
![]()
Had je een goede reden voor het beëindigen dan of was het echt bindingsangst?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat terughoudend door bepaalde gebeurtenissen.
Iets meer san twee jaar geleden heb ik bijvoorbeeld mijn relatie bijvoorbeeld beëindigd, een dag voordat ik haar ten huwelijk zou vragen.Een tijdje geleden is ook iets gebeurd waar ik het niet over wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |