Mwah, ik hoef niet zo zeer onderdeel te worden van je dorp, maar als je hulp nodig hebt bij het opstellen van een constitutie dan lijkt het mij wel een geinig projectje.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nog niet.Vanaf nu kun wel officieel opgeven. Dan kun je ook meedenken.
Is goed geef het wel aan als je mee kunt helpen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:53 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef niet zo zeer onderdeel te worden van je dorp, maar als je hulp nodig hebt bij het opstellen van een constitutie dan lijkt het mij wel een geinig projectje.
Wow Tribal. Homoseksualiteit en pedofilie is nogal een verschil. En is genetisch bepaald. Komt ook in het dierenrijk voor. Had ik toch niet verwacht van een vrijdenker zoals jou.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat denk ik bijna maar ik weet wel dat er bijna geen grens is tussen homofile en pedofiele. En ik denk dat homo zijn in meeste gevallen tussen de oren zit als je begrijpt wat ik bedoel.
Heb je al een paar ontwerpen voor de Earthship huizen?quote:
nog niet eerst moet er genoeg aandacht voor zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je al een paar ontwerpen voor de Earthship huizen?
Ik denk dat het juist kan helpen om de aandacht te wekken. Mensen willen vast wel zien hoe ze dan zouden wonen. Plaatjes en zoquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nog niet eerst moet er genoeg aandacht voor zijn.
Zal er aan werken maar heb geen ervaring in huizen bouwen dus daar zoek ik graag hulp bij. Maar kan wel een post maken met alleen maar plaatjes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist kan helpen om de aandacht te wekken. Mensen willen vast wel zien hoe ze dan zouden wonen. Plaatjes en zo
Ben niet echt heel goed in engelsquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Is het niet handig om een site in het Engels doen, om de vijver om uit te vissen wat groter te maken.
Ik weet niet of dat veel nut heeft, gezien de rest van de communicatie dan waarschijnlijk ook in het Engels moet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
Als je posts daar zo kort blijven kan ik ze evt. Wel even vertalen voor je. Althans, de basispagina's dan.
Doe maar of help me ermee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
Als je posts daar zo kort blijven kan ik ze evt. Wel even vertalen voor je. Althans, de basispagina's dan.
Wel mooi al 60 bezoekers ga morgen die dingen aanpassen pak nu mooi een filmpje en ga naar bed.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mis nog wel wat beleefdheidsvormen.
Maak er maar 63 of 64 van.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:17 schreef Japie77 het volgende:
Wat is de link van je site?
Maak ik er even 61 bezoekers van.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:16 schreef Japie77 het volgende:
Zou het gewoon in het nederlands houden aangezien je zelf aangeeft niet goed te zijn in Engels en je ook nederlandse sympathisanten zoekt.
De dingen niet moeilijker maken dan nodig.
Niet doen dus. En daarnaast mensen die interesse hebben verspreiden het weer en zo krijg je wel een aantal bezoekers.quote:
Kan je niet wat beters bedenken voor die getegelde achtergrond? Ziet er een beetje knullig uit zo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maak er maar 63 of 64 van.
http://newsysteem.wordpress.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |