Kan het ook zonder offertes. Of via e-mail.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik regel alles voor de basis van de website, zolang je maar de content aanlevert. Nieuwsartikelen zal je naderhand uiteraard zelf moeten invoeren, en dat zal ook de basis van de website worden, maar ik richt de standaard op die zal blijken als een enorm stabiel platform. Die standaard zal goed gevonden worden in zoekresultaten van Google en Bing. Termijnen is geen enkel probleem, zolang alles maar binnen 6 maanden binnen is (langer eventueel in overleg), anders ontstaan er hier ook budget-issues - we hebben als bedrijf in Europa helaas nog steeds te maken met het kapitalistische systeem, die ik ook graag zo snel mogelijk overboord gooi,
Stuur me even een DM met je email adres, en dan zorg ik dat je binnen 3 werkdagen een passende offerte in de postbus hebt voor een revolutionaire website die de hele gemeenschap kan dienen en de rest kan overtuigen, mits je overtuigende artikelen blijft schrijven uiteraard - zolang de MSM een offensief levert, moeten wij terug blijven vechten.
Tuurlijk, een offerte is slechts een officieus voorstel, hoe we dat voor de rest qua afhandeling benaderen doet er op dit moment niet toe. Het is meer een bepaling van waarde voor geleverde diensten, zodat we een eerlijk verband met elkaar kunnen aangaan. Daarom maak ik me ook niet druk over termijnen, de vergoeding is slechts een voor geleverde diensten, het eindresultaat is revolutionair en veel belangrijker.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kan het ook zonder offertes. Of via e-mail.
*gasp*quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat denk ik bijna maar ik weet wel dat er bijna geen grens is tussen homofile en pedofiele. En ik denk dat homo zijn in meeste gevallen tussen de oren zit als je begrijpt wat ik bedoel.
Hetero zijn zit ook tussen de oren.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat denk ik bijna maar ik weet wel dat er bijna geen grens is tussen homofile en pedofiele. En ik denk dat homo zijn in meeste gevallen tussen de oren zit als je begrijpt wat ik bedoel.
Laat me bij jou beginnen met een lesje Bijdehand lezen, dan reageren:quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
*gasp*
Misschien kan Grey Tw even educeren?
het zit zeker tussen de oren, namelijk genetisch aangelegd in het neurologisch systeem door moeder natuur. Net als bij elk ander (zoog)dier. Waar baseer je je idee op? Je fingerspitzen gevoel?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja er is nog zat plek. De eerste aanmelderquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:20 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Ik wou mezelf graag aanmelden als nieuwe bewoner, is er nog plaats?
Ben je serieus bezig met een opzet tribal?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja er is nog zat plek. De eerste aanmelder![]()
![]()
Ben ook bezig met de site te maken.
Nu bezig met de site.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je serieus bezig met een opzet tribal?
Hou je ons op de hoogte?
Ik moet zeggen dat het je niet ontbreekt aan doorzettingsvermogen.
Alleen wat realiteitszin zou handig zijn. Enfin, dat komt vanzelf wel.
Succes!
Staat nog niet heel veel info op http://newsysteem.wordpress.com/quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:35 schreef ems. het volgende:
Link! Ik haal snel wat te snacken erbij
Nog niet.Vanaf nu kun wel officieel opgeven. Dan kun je ook meedenken.quote:
Kleine tip: loop de site nog even na op schrijf- en spelfouten. Staat meteen veel professioneler.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:37 schreef tribalwars het volgende:
d
[..]
Staat nog niet heel veel info op http://newsysteem.wordpress.com/
Vanaf minimaal 50 aanmeldingen kun we het verder gaan uitwerken en verder over denken en het neer gaan zetten. Ja heb het aangepast.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kleine tip: loop de site nog even na op schrijf- en spelfouten. Staat meteen veel professioneler.
En verder: succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |