Goed ideequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:30 schreef Degodvader het volgende:
Ik zou eens beginnen met een website met heldere communicatie voor potentiële sekteleden.
Ik zou voordat je je aandacht gaat besteden aan een site je plan eens goed op papier uitwerken...quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:50 schreef tribalwars het volgende:
Oke ga ook even een korte duidelijk site maken.
Ik vind van ook....hij heeft wat te leren over sexualiteit - thats all.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:43 schreef Gray het volgende:
Ik denk dat de maatschappij het meeste baat heeft wanneer goed onderwijs en goede manieren bovenaan staan.
Iets dat overigens ook geldt voor dit topic. Dus val tribalwars met zijn goede bedoelingen niet zo lastig, maar help en educeer dit jonge licht waar het kan.
Onderwijs is op zich goed al je ook echt nuttige dingen leert. En je kunt het zelfs leuk maken. Snap je post niet zo goed.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind van ook....hij heeft wat te leren over sexualiteit - thats all.
Heb al een schrift hiervoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou voordat je je aandacht gaat besteden aan een site je plan eens goed op papier uitwerken...
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:43 schreef Gray het volgende:
Ik denk dat de maatschappij het meeste baat heeft wanneer goed onderwijs en goede manieren bovenaan staan.
Iets dat overigens ook geldt voor dit topic. Dus val tribalwars met zijn goede bedoelingen niet zo lastig, maar help en educeer dit jonge licht waar het kan.
Want je denkt dat 'homos' zijn 'pedos'. thats all.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Onderwijs is op zich goed al je ook echt nuttige dingen leert. En je kunt het zelfs leuk maken. Snap je post niet zo goed.
Nee dat denk ik bijna maar ik weet wel dat er bijna geen grens is tussen homofile en pedofiele. En ik denk dat homo zijn in meeste gevallen tussen de oren zit als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want je denkt dat 'homos' zijn 'pedos'. thats all.
Mijn bedrijf maakt custom websites. Ik zou graag je geld aannemen in ruil voor een bush-orientated website. PayPal of donaties via creditcard is allemaal geen enkel probleem, is toch ouwe standaard maar als bedrijf accepteer ik het voorlopig nog i.p.v. een zestal schapen (in de toekomst zal dit wel de geldende valuta worden, mits het earthship dit accepteert). Ik zal zelfs je binnenkomende transmissies (in de vorm van emails) omzetten in morse-code zodat je het nog kan ontvangen met een AM-radio. Ik ben ook niet te moeilijk om te investeren in een goed doel. Wanneer "vaart" het earthship, en wanneer kunnen we beginnen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:50 schreef tribalwars het volgende:
Oke ga ook even een korte duidelijk site maken.
Met niet zo heel rijk . Maar kan er even over denken. Zeker een optie. Heb ook geen ervaring met online betalen wel met sms betalen en telefoon als dat kan wordt de kans nog wat groter.quote:
Zucht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat denk ik bijna maar ik weet wel dat er bijna geen grens is tussen homofile en pedofiele. En ik denk dat homo zijn in meeste gevallen tussen de oren zit als je begrijpt wat ik bedoel.
Je kan me ook via SMS betalen, maar dat wordt toch enigszins omslachtig als het gaat om een paar honderd euro's, terwijl een SMS ongeveer 0,40¤ oplevert. PayPal lijkt me een gemakkelijkere optie, kan je zelf kiezen tussen overmaken via debit/creditcard of bankrekening. Naar welk email adres mag ik de factuur sturen? Ik beloof je een site die altijd op #1 staat in Google voor mensen die naar een oplossing zoeken die buiten dit economisch systeem ligt, je zal binnen no-time je dorp gevuld hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Met niet zo heel rijk . Maar kan er even over denken. Zeker een optie. Heb ook geen ervaring met online betalen wel met sms betalen en telefoon als dat kan wordt de kans nog wat groter.
Heb nog geen eigen bankrekening. Dus ouders zien alles wat je doet. En hoeveel vraag je ervoor? mag je ook in termijn betalen? Wordt pas over 3 maanden 18quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Je kan me ook via SMS betalen, maar dat wordt toch enigszins omslachtig als het gaat om een paar honderd euro's, terwijl een SMS ongeveer 0,40¤ oplevert. PayPal lijkt me een gemakkelijkere optie, kan je zelf kiezen tussen overmaken via debit/creditcard of bankrekening. Naar welk email adres mag ik de factuur sturen? Ik beloof je een site die altijd op #1 staat in Google voor mensen die naar een oplossing zoeken die buiten dit economisch systeem ligt, je zal binnen no-time je dorp gevuld hebben.
Enige voorwaarde is dat het dorp zelf nooit een internetverbinding krijgt, zodat ze niet direct te maken krijgen met de oude media, ook wel MSM.
We kunnen ook zonder factuur werken, geen enkel probleem, ik ben ook geen voorstander van belasting betalen aangezien dat de oude garde alleen maar meer macht oplevert. Sterker nog, ik hou het liever buiten de boeken. In termijnen is acceptabel, ik heb echter één eis om de integriteit van deze nieuwe sameleving te behouden: géén internetverbinding.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Heb nog geen eigen bankrekening. Dus ouders zien alles wat je doet. En hoeveel vraag je ervoor? mag je ook in termijn betalen? Wordt pas over 3 maanden 18![]()
Of ik betaal via sms en of telefoon of post en waarschijnlijk in termijnen. Is geen probleem bespaart lekker veel kosten. Alles je die derde betaal optie wil dm'en me maar. En is het de bedoel dat ik nog iets aan die site doe.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:20 schreef illusions het volgende:
[..]
We kunnen ook zonder factuur werken, geen enkel probleem, ik ben ook geen voorstander van belasting betalen aangezien dat de oude garde alleen maar meer macht oplevert. Sterker nog, ik hou het liever buiten de boeken. In termijnen is acceptabel, ik heb echter één eis om de integriteit van deze nieuwe sameleving te behouden: géén internetverbinding.
Ik regel alles voor de basis van de website, zolang je maar de content aanlevert. Nieuwsartikelen zal je naderhand uiteraard zelf moeten invoeren, en dat zal ook de basis van de website worden, maar ik richt de standaard op die zal blijken als een enorm stabiel platform. Die standaard zal goed gevonden worden in zoekresultaten van Google en Bing. Termijnen is geen enkel probleem, zolang alles maar binnen 6 maanden binnen is (langer eventueel in overleg), anders ontstaan er hier ook budget-issues - we hebben als bedrijf in Europa helaas nog steeds te maken met het kapitalistische systeem, die ik ook graag zo snel mogelijk overboord gooi.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Of ik betaal via sms en of telefoon of post en waarschijnlijk in termijnen. Is geen probleem bespaart lekker veel kosten. Alles je die derde betaal optie wil dm'en me maar. En is het de bedoel dat ik nog iets aan die site doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |