abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130886118
Ik wens je heel veel success tribal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130886321
Je laat het een groepje mensen doen? Noem je hun dan ook de illumitribal? 8-)
Conscience do cost.
pi_130886510
Ik zou eens beginnen met een website met heldere communicatie voor potentiële sekteleden.
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:32:55 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_130886645
Tribal, heb je al een ontwerp voor je earthship? Dat is niet bepaald triviaal nml.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:35:45 #130
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130886783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:30 schreef Degodvader het volgende:
Ik zou eens beginnen met een website met heldere communicatie voor potentiële sekteleden.
Goed idee
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130886806
"Cult Leader 101"
Ja doei.
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:50:41 #132
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130887295
Oke ga ook even een korte duidelijk site maken.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:02:37 #133
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130887681
Dit gaat wel ver zeg :D
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_130889142
Ik denk dat de maatschappij het meeste baat heeft wanneer goed onderwijs en goede manieren bovenaan staan.

Iets dat overigens ook geldt voor dit topic. Dus val tribalwars met zijn goede bedoelingen niet zo lastig, maar help en educeer dit jonge licht waar het kan.
pi_130889168
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:50 schreef tribalwars het volgende:
Ik zou voordat je je aandacht gaat besteden aan een site je plan eens goed op papier uitwerken...
Ja doei.
pi_130889187
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:43 schreef Gray het volgende:
Ik denk dat de maatschappij het meeste baat heeft wanneer goed onderwijs en goede manieren bovenaan staan.

Iets dat overigens ook geldt voor dit topic. Dus val tribalwars met zijn goede bedoelingen niet zo lastig, maar help en educeer dit jonge licht waar het kan.
Ik vind van ook....hij heeft wat te leren over sexualiteit - thats all. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:49:18 #137
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130889287
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind van ook....hij heeft wat te leren over sexualiteit - thats all. :)
Onderwijs is op zich goed al je ook echt nuttige dingen leert. En je kunt het zelfs leuk maken. Snap je post niet zo goed.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:49:43 #138
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130889300
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zou voordat je je aandacht gaat besteden aan een site je plan eens goed op papier uitwerken...
Heb al een schrift hiervoor.
pi_130889892
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:49 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Heb al een schrift hiervoor.
Stop de persen!
Conscience do cost.
pi_130890299
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:43 schreef Gray het volgende:

pi_130890659
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:49 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Onderwijs is op zich goed al je ook echt nuttige dingen leert. En je kunt het zelfs leuk maken. Snap je post niet zo goed.
Want je denkt dat 'homos' zijn 'pedos'. thats all.
  vrijdag 6 september 2013 @ 18:39:10 #142
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130890692
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Want je denkt dat 'homos' zijn 'pedos'. thats all.
Nee dat denk ik bijna maar ik weet wel dat er bijna geen grens is tussen homofile en pedofiele. En ik denk dat homo zijn in meeste gevallen tussen de oren zit als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_130891501
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:50 schreef tribalwars het volgende:
Mijn bedrijf maakt custom websites. Ik zou graag je geld aannemen in ruil voor een bush-orientated website. PayPal of donaties via creditcard is allemaal geen enkel probleem, is toch ouwe standaard maar als bedrijf accepteer ik het voorlopig nog i.p.v. een zestal schapen (in de toekomst zal dit wel de geldende valuta worden, mits het earthship dit accepteert). Ik zal zelfs je binnenkomende transmissies (in de vorm van emails) omzetten in morse-code zodat je het nog kan ontvangen met een AM-radio. Ik ben ook niet te moeilijk om te investeren in een goed doel. Wanneer "vaart" het earthship, en wanneer kunnen we beginnen?
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:05:46 #144
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130891557
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:04 schreef illusions het volgende:
n
Met niet zo heel rijk . Maar kan er even over denken. Zeker een optie. Heb ook geen ervaring met online betalen wel met sms betalen en telefoon als dat kan wordt de kans nog wat groter.
pi_130891563
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nee dat denk ik bijna maar ik weet wel dat er bijna geen grens is tussen homofile en pedofiele. En ik denk dat homo zijn in meeste gevallen tussen de oren zit als je begrijpt wat ik bedoel.
Zucht.
Tribal, zeg dit soort dingen nu niet.
pi_130891718
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Met niet zo heel rijk . Maar kan er even over denken. Zeker een optie. Heb ook geen ervaring met online betalen wel met sms betalen en telefoon als dat kan wordt de kans nog wat groter.
Je kan me ook via SMS betalen, maar dat wordt toch enigszins omslachtig als het gaat om een paar honderd euro's, terwijl een SMS ongeveer 0,40¤ oplevert. PayPal lijkt me een gemakkelijkere optie, kan je zelf kiezen tussen overmaken via debit/creditcard of bankrekening. Naar welk email adres mag ik de factuur sturen? Ik beloof je een site die altijd op #1 staat in Google voor mensen die naar een oplossing zoeken die buiten dit economisch systeem ligt, je zal binnen no-time je dorp gevuld hebben.

Enige voorwaarde is dat het dorp zelf nooit een internetverbinding krijgt, zodat ze niet direct te maken krijgen met de oude media, ook wel MSM.
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:10:35 #147
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130891768
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Je kan me ook via SMS betalen, maar dat wordt toch enigszins omslachtig als het gaat om een paar honderd euro's, terwijl een SMS ongeveer 0,40¤ oplevert. PayPal lijkt me een gemakkelijkere optie, kan je zelf kiezen tussen overmaken via debit/creditcard of bankrekening. Naar welk email adres mag ik de factuur sturen? Ik beloof je een site die altijd op #1 staat in Google voor mensen die naar een oplossing zoeken die buiten dit economisch systeem ligt, je zal binnen no-time je dorp gevuld hebben.

Enige voorwaarde is dat het dorp zelf nooit een internetverbinding krijgt, zodat ze niet direct te maken krijgen met de oude media, ook wel MSM.
Heb nog geen eigen bankrekening. Dus ouders zien alles wat je doet. En hoeveel vraag je ervoor? mag je ook in termijn betalen? Wordt pas over 3 maanden 18 :')
pi_130892178
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:10 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Heb nog geen eigen bankrekening. Dus ouders zien alles wat je doet. En hoeveel vraag je ervoor? mag je ook in termijn betalen? Wordt pas over 3 maanden 18 :')
We kunnen ook zonder factuur werken, geen enkel probleem, ik ben ook geen voorstander van belasting betalen aangezien dat de oude garde alleen maar meer macht oplevert. Sterker nog, ik hou het liever buiten de boeken. In termijnen is acceptabel, ik heb echter één eis om de integriteit van deze nieuwe sameleving te behouden: géén internetverbinding.
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:23:18 #149
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130892269
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:20 schreef illusions het volgende:

[..]

We kunnen ook zonder factuur werken, geen enkel probleem, ik ben ook geen voorstander van belasting betalen aangezien dat de oude garde alleen maar meer macht oplevert. Sterker nog, ik hou het liever buiten de boeken. In termijnen is acceptabel, ik heb echter één eis om de integriteit van deze nieuwe sameleving te behouden: géén internetverbinding.
Of ik betaal via sms en of telefoon of post en waarschijnlijk in termijnen. Is geen probleem bespaart lekker veel kosten. Alles je die derde betaal optie wil dm'en me maar. En is het de bedoel dat ik nog iets aan die site doe.
pi_130892497
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:23 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Of ik betaal via sms en of telefoon of post en waarschijnlijk in termijnen. Is geen probleem bespaart lekker veel kosten. Alles je die derde betaal optie wil dm'en me maar. En is het de bedoel dat ik nog iets aan die site doe.
Ik regel alles voor de basis van de website, zolang je maar de content aanlevert. Nieuwsartikelen zal je naderhand uiteraard zelf moeten invoeren, en dat zal ook de basis van de website worden, maar ik richt de standaard op die zal blijken als een enorm stabiel platform. Die standaard zal goed gevonden worden in zoekresultaten van Google en Bing. Termijnen is geen enkel probleem, zolang alles maar binnen 6 maanden binnen is (langer eventueel in overleg), anders ontstaan er hier ook budget-issues - we hebben als bedrijf in Europa helaas nog steeds te maken met het kapitalistische systeem, die ik ook graag zo snel mogelijk overboord gooi.

Stuur me even een DM met je email adres, en dan zorg ik dat je binnen 3 werkdagen een passende offerte in de postbus hebt voor een revolutionaire website die de hele gemeenschap kan dienen en de rest kan overtuigen, mits je overtuigende artikelen blijft schrijven uiteraard - zolang de MSM een offensief levert, moeten wij terug blijven vechten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')