We hebben geen auto's nodig in de natuur.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zou iedereen dan maar zo hard mogen rijden als hij/zij nodig acht?
Jij hebt ook lang niet alles nodig. Je doet met de dingen die bij je liggen. En voor problemen bedenk je oplossingen.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe ga je je grondstoffen vervoeren/invoeren? Je weet dat je nergens álles kunt krijgen?
Zie ook 'Kolonisten van Catan'.
Je trekt dus snel conclusies?quote:Op donderdag 5 september 2013 18:55 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Precies, ik kwam er al vrij snel achter dat de meeste van de 'bronnen' in de 'nieuwe media' complete kolder zijn.
Dan heb je nog steeds vervoer nodig.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Jij hebt ook lang niet alles nodig. Je doet met de dingen die bij je liggen. En voor problemen bedenk je oplossingen.
Jij moet gewoon een kickstarter maken voor mensen die graag indiaantje spelen en dat met z'n allen willen doen in een bos. Wat je zegt kan allemaal makkelijk gerealiseerd worden, waarom wil je de rest van de mensheid zo nodig daarbij betrekken?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Jij hebt ook lang niet alles nodig. Je doet met de dingen die bij je liggen. En voor problemen bedenk je oplossingen.
Ja maar hoe pak je zo iets aan. Weet niet waar ik moet beginnen het is best groot. Heel de mensheid hoeft ook niet mee inderdaad. Maar ik beginnen gewoon .quote:Op donderdag 5 september 2013 20:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een kickstarter maken voor mensen die graag indiaantje spelen en dat met z'n allen willen doen in een bos. Wat je zegt kan allemaal makkelijk gerealiseerd worden, waarom wil je de rest van de mensheid zo nodig daarbij betrekken?
Ik heb het al vaker gezegd, maar hoe ben jij anders dan een illuminati als jij wel even bepaalt voor de mensen wat het beste voor ze is?
Gast, de eerste die jou volgt is ook nog te dom om te poepen. Jouw enige ideale samenleving is alleen. Ga maar lekker earthshipje spelen, en vooral geen internetverbinding nemen. Hoe sneller, hoe beter.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar hoe pak je zo iets aan. Weet niet waar ik moet beginnen het is best groot. Heel de mensheid hoeft ook niet mee inderdaad. Maar ik beginnen gewoon .
Dat is het moeilijke ook natuurlijk. Mensen zover krijgen dat ze met je mee doen. Want alleen gaat dat natuurlijk niet lukken.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar hoe pak je zo iets aan. Weet niet waar ik moet beginnen het is best groot. Heel de mensheid hoeft ook niet mee inderdaad. Maar ik beginnen gewoon .
Nou, net als Jim Jones bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het moeilijke ook natuurlijk. Mensen zover krijgen dat ze met je mee doen. Want alleen gaat dat natuurlijk niet lukken.
We weten het niet. Misschien zijn er wel meer mensen die er hetzelfde over denken als tribalwars.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Nou, net als Jim Jones bijvoorbeeld.Heb alleen een idee dat dat 'm voor TS niet gaat worden als z'n speeches net zo zijn als z'n forumposts, dan zal die parochie snel leegstromen.
Ik vrees dat tribal met zijn communicatievaardigheden zelfs gelijkgestemde niet zou kunnen overtuigen. Misschien is het dan ook opportuun dat hij zich eerst op zijn communicatie richt alvorens richting rimboe te vertrekken.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We weten het niet. Misschien zijn er wel meer mensen die er hetzelfde over denken als tribalwars.
Nee maar over die dingen kunnen we het nog hebben. Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:08 schreef illusions het volgende:
Goede zaak, snel mensen inzamelen en afronden die hap. Dat earthship heeft geen internet toch?
Dus dan post je hier ook niet meer ? Dan ga ik wel flessen voor je sparen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee maar over die dingen kunnen we het nog hebben. Waarschijnlijk niet.
Dan waarschijnlijk niet meer duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:11 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Dus dan post je hier ook niet meer ? Dan ga ik wel flessen voor je sparen.
Ja maar wel iets maar mee we af en toe nog nieuws van de buitenwereld horen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:13 schreef ems. het volgende:
Vooral geen internet doen natuurlijk. Je wilt niet dat mensen andere inzichten krijgen en beslissen dat ze toch liever heel wat anders gaan doen.
Het nieuws wat je daar dan wel krijgt is natuurlijk wel al gecorrumpeerd door de MSM, he.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar wel iets maar mee we af en toe nog nieuws van de buitenwereld horen.
Dat doe ik niet alleen ben geen staatshoofd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:16 schreef ems. het volgende:
Waarvan jij uiteraard eerst al het nieuws gaat controleren of het wel geschikt is voor de luisteraars thuis?
Goed ideequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:30 schreef Degodvader het volgende:
Ik zou eens beginnen met een website met heldere communicatie voor potentiële sekteleden.
Ik zou voordat je je aandacht gaat besteden aan een site je plan eens goed op papier uitwerken...quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:50 schreef tribalwars het volgende:
Oke ga ook even een korte duidelijk site maken.
Ik vind van ook....hij heeft wat te leren over sexualiteit - thats all.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:43 schreef Gray het volgende:
Ik denk dat de maatschappij het meeste baat heeft wanneer goed onderwijs en goede manieren bovenaan staan.
Iets dat overigens ook geldt voor dit topic. Dus val tribalwars met zijn goede bedoelingen niet zo lastig, maar help en educeer dit jonge licht waar het kan.
Onderwijs is op zich goed al je ook echt nuttige dingen leert. En je kunt het zelfs leuk maken. Snap je post niet zo goed.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind van ook....hij heeft wat te leren over sexualiteit - thats all.
Heb al een schrift hiervoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou voordat je je aandacht gaat besteden aan een site je plan eens goed op papier uitwerken...
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:43 schreef Gray het volgende:
Ik denk dat de maatschappij het meeste baat heeft wanneer goed onderwijs en goede manieren bovenaan staan.
Iets dat overigens ook geldt voor dit topic. Dus val tribalwars met zijn goede bedoelingen niet zo lastig, maar help en educeer dit jonge licht waar het kan.
Want je denkt dat 'homos' zijn 'pedos'. thats all.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Onderwijs is op zich goed al je ook echt nuttige dingen leert. En je kunt het zelfs leuk maken. Snap je post niet zo goed.
Nee dat denk ik bijna maar ik weet wel dat er bijna geen grens is tussen homofile en pedofiele. En ik denk dat homo zijn in meeste gevallen tussen de oren zit als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want je denkt dat 'homos' zijn 'pedos'. thats all.
Mijn bedrijf maakt custom websites. Ik zou graag je geld aannemen in ruil voor een bush-orientated website. PayPal of donaties via creditcard is allemaal geen enkel probleem, is toch ouwe standaard maar als bedrijf accepteer ik het voorlopig nog i.p.v. een zestal schapen (in de toekomst zal dit wel de geldende valuta worden, mits het earthship dit accepteert). Ik zal zelfs je binnenkomende transmissies (in de vorm van emails) omzetten in morse-code zodat je het nog kan ontvangen met een AM-radio. Ik ben ook niet te moeilijk om te investeren in een goed doel. Wanneer "vaart" het earthship, en wanneer kunnen we beginnen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:50 schreef tribalwars het volgende:
Oke ga ook even een korte duidelijk site maken.
Met niet zo heel rijk . Maar kan er even over denken. Zeker een optie. Heb ook geen ervaring met online betalen wel met sms betalen en telefoon als dat kan wordt de kans nog wat groter.quote:
Zucht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat denk ik bijna maar ik weet wel dat er bijna geen grens is tussen homofile en pedofiele. En ik denk dat homo zijn in meeste gevallen tussen de oren zit als je begrijpt wat ik bedoel.
Je kan me ook via SMS betalen, maar dat wordt toch enigszins omslachtig als het gaat om een paar honderd euro's, terwijl een SMS ongeveer 0,40¤ oplevert. PayPal lijkt me een gemakkelijkere optie, kan je zelf kiezen tussen overmaken via debit/creditcard of bankrekening. Naar welk email adres mag ik de factuur sturen? Ik beloof je een site die altijd op #1 staat in Google voor mensen die naar een oplossing zoeken die buiten dit economisch systeem ligt, je zal binnen no-time je dorp gevuld hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Met niet zo heel rijk . Maar kan er even over denken. Zeker een optie. Heb ook geen ervaring met online betalen wel met sms betalen en telefoon als dat kan wordt de kans nog wat groter.
Heb nog geen eigen bankrekening. Dus ouders zien alles wat je doet. En hoeveel vraag je ervoor? mag je ook in termijn betalen? Wordt pas over 3 maanden 18quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Je kan me ook via SMS betalen, maar dat wordt toch enigszins omslachtig als het gaat om een paar honderd euro's, terwijl een SMS ongeveer 0,40¤ oplevert. PayPal lijkt me een gemakkelijkere optie, kan je zelf kiezen tussen overmaken via debit/creditcard of bankrekening. Naar welk email adres mag ik de factuur sturen? Ik beloof je een site die altijd op #1 staat in Google voor mensen die naar een oplossing zoeken die buiten dit economisch systeem ligt, je zal binnen no-time je dorp gevuld hebben.
Enige voorwaarde is dat het dorp zelf nooit een internetverbinding krijgt, zodat ze niet direct te maken krijgen met de oude media, ook wel MSM.
We kunnen ook zonder factuur werken, geen enkel probleem, ik ben ook geen voorstander van belasting betalen aangezien dat de oude garde alleen maar meer macht oplevert. Sterker nog, ik hou het liever buiten de boeken. In termijnen is acceptabel, ik heb echter één eis om de integriteit van deze nieuwe sameleving te behouden: géén internetverbinding.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Heb nog geen eigen bankrekening. Dus ouders zien alles wat je doet. En hoeveel vraag je ervoor? mag je ook in termijn betalen? Wordt pas over 3 maanden 18![]()
Of ik betaal via sms en of telefoon of post en waarschijnlijk in termijnen. Is geen probleem bespaart lekker veel kosten. Alles je die derde betaal optie wil dm'en me maar. En is het de bedoel dat ik nog iets aan die site doe.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:20 schreef illusions het volgende:
[..]
We kunnen ook zonder factuur werken, geen enkel probleem, ik ben ook geen voorstander van belasting betalen aangezien dat de oude garde alleen maar meer macht oplevert. Sterker nog, ik hou het liever buiten de boeken. In termijnen is acceptabel, ik heb echter één eis om de integriteit van deze nieuwe sameleving te behouden: géén internetverbinding.
Ik regel alles voor de basis van de website, zolang je maar de content aanlevert. Nieuwsartikelen zal je naderhand uiteraard zelf moeten invoeren, en dat zal ook de basis van de website worden, maar ik richt de standaard op die zal blijken als een enorm stabiel platform. Die standaard zal goed gevonden worden in zoekresultaten van Google en Bing. Termijnen is geen enkel probleem, zolang alles maar binnen 6 maanden binnen is (langer eventueel in overleg), anders ontstaan er hier ook budget-issues - we hebben als bedrijf in Europa helaas nog steeds te maken met het kapitalistische systeem, die ik ook graag zo snel mogelijk overboord gooi.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Of ik betaal via sms en of telefoon of post en waarschijnlijk in termijnen. Is geen probleem bespaart lekker veel kosten. Alles je die derde betaal optie wil dm'en me maar. En is het de bedoel dat ik nog iets aan die site doe.
Kan het ook zonder offertes. Of via e-mail.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik regel alles voor de basis van de website, zolang je maar de content aanlevert. Nieuwsartikelen zal je naderhand uiteraard zelf moeten invoeren, en dat zal ook de basis van de website worden, maar ik richt de standaard op die zal blijken als een enorm stabiel platform. Die standaard zal goed gevonden worden in zoekresultaten van Google en Bing. Termijnen is geen enkel probleem, zolang alles maar binnen 6 maanden binnen is (langer eventueel in overleg), anders ontstaan er hier ook budget-issues - we hebben als bedrijf in Europa helaas nog steeds te maken met het kapitalistische systeem, die ik ook graag zo snel mogelijk overboord gooi,
Stuur me even een DM met je email adres, en dan zorg ik dat je binnen 3 werkdagen een passende offerte in de postbus hebt voor een revolutionaire website die de hele gemeenschap kan dienen en de rest kan overtuigen, mits je overtuigende artikelen blijft schrijven uiteraard - zolang de MSM een offensief levert, moeten wij terug blijven vechten.
Tuurlijk, een offerte is slechts een officieus voorstel, hoe we dat voor de rest qua afhandeling benaderen doet er op dit moment niet toe. Het is meer een bepaling van waarde voor geleverde diensten, zodat we een eerlijk verband met elkaar kunnen aangaan. Daarom maak ik me ook niet druk over termijnen, de vergoeding is slechts een voor geleverde diensten, het eindresultaat is revolutionair en veel belangrijker.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kan het ook zonder offertes. Of via e-mail.
*gasp*quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat denk ik bijna maar ik weet wel dat er bijna geen grens is tussen homofile en pedofiele. En ik denk dat homo zijn in meeste gevallen tussen de oren zit als je begrijpt wat ik bedoel.
Hetero zijn zit ook tussen de oren.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Laat me bij jou beginnen met een lesje Bijdehand lezen, dan reageren:quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
*gasp*
Misschien kan Grey Tw even educeren?
het zit zeker tussen de oren, namelijk genetisch aangelegd in het neurologisch systeem door moeder natuur. Net als bij elk ander (zoog)dier. Waar baseer je je idee op? Je fingerspitzen gevoel?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja er is nog zat plek. De eerste aanmelderquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:20 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Ik wou mezelf graag aanmelden als nieuwe bewoner, is er nog plaats?
Ben je serieus bezig met een opzet tribal?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja er is nog zat plek. De eerste aanmelder![]()
![]()
Ben ook bezig met de site te maken.
Nu bezig met de site.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je serieus bezig met een opzet tribal?
Hou je ons op de hoogte?
Ik moet zeggen dat het je niet ontbreekt aan doorzettingsvermogen.
Alleen wat realiteitszin zou handig zijn. Enfin, dat komt vanzelf wel.
Succes!
Staat nog niet heel veel info op http://newsysteem.wordpress.com/quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:35 schreef ems. het volgende:
Link! Ik haal snel wat te snacken erbij
Nog niet.Vanaf nu kun wel officieel opgeven. Dan kun je ook meedenken.quote:
Kleine tip: loop de site nog even na op schrijf- en spelfouten. Staat meteen veel professioneler.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:37 schreef tribalwars het volgende:
d
[..]
Staat nog niet heel veel info op http://newsysteem.wordpress.com/
Vanaf minimaal 50 aanmeldingen kun we het verder gaan uitwerken en verder over denken en het neer gaan zetten. Ja heb het aangepast.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kleine tip: loop de site nog even na op schrijf- en spelfouten. Staat meteen veel professioneler.
En verder: succes
Mwah, ik hoef niet zo zeer onderdeel te worden van je dorp, maar als je hulp nodig hebt bij het opstellen van een constitutie dan lijkt het mij wel een geinig projectje.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nog niet.Vanaf nu kun wel officieel opgeven. Dan kun je ook meedenken.
Is goed geef het wel aan als je mee kunt helpen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:53 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef niet zo zeer onderdeel te worden van je dorp, maar als je hulp nodig hebt bij het opstellen van een constitutie dan lijkt het mij wel een geinig projectje.
Wow Tribal. Homoseksualiteit en pedofilie is nogal een verschil. En is genetisch bepaald. Komt ook in het dierenrijk voor. Had ik toch niet verwacht van een vrijdenker zoals jou.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Heb je al een paar ontwerpen voor de Earthship huizen?quote:
nog niet eerst moet er genoeg aandacht voor zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je al een paar ontwerpen voor de Earthship huizen?
Ik denk dat het juist kan helpen om de aandacht te wekken. Mensen willen vast wel zien hoe ze dan zouden wonen. Plaatjes en zoquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nog niet eerst moet er genoeg aandacht voor zijn.
Zal er aan werken maar heb geen ervaring in huizen bouwen dus daar zoek ik graag hulp bij. Maar kan wel een post maken met alleen maar plaatjes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist kan helpen om de aandacht te wekken. Mensen willen vast wel zien hoe ze dan zouden wonen. Plaatjes en zo
Ben niet echt heel goed in engelsquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Is het niet handig om een site in het Engels doen, om de vijver om uit te vissen wat groter te maken.
Ik weet niet of dat veel nut heeft, gezien de rest van de communicatie dan waarschijnlijk ook in het Engels moet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
Als je posts daar zo kort blijven kan ik ze evt. Wel even vertalen voor je. Althans, de basispagina's dan.
Doe maar of help me ermee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
Als je posts daar zo kort blijven kan ik ze evt. Wel even vertalen voor je. Althans, de basispagina's dan.
Wel mooi al 60 bezoekers ga morgen die dingen aanpassen pak nu mooi een filmpje en ga naar bed.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mis nog wel wat beleefdheidsvormen.
Maak er maar 63 of 64 van.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:17 schreef Japie77 het volgende:
Wat is de link van je site?
Maak ik er even 61 bezoekers van.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:16 schreef Japie77 het volgende:
Zou het gewoon in het nederlands houden aangezien je zelf aangeeft niet goed te zijn in Engels en je ook nederlandse sympathisanten zoekt.
De dingen niet moeilijker maken dan nodig.
Niet doen dus. En daarnaast mensen die interesse hebben verspreiden het weer en zo krijg je wel een aantal bezoekers.quote:
Kan je niet wat beters bedenken voor die getegelde achtergrond? Ziet er een beetje knullig uit zo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maak er maar 63 of 64 van.
http://newsysteem.wordpress.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |