abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130980593
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 11:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gecombineerd met nogal wat bange paranoia en jeugdige naïviteit.
Ik wou het even positief houden.
pi_130980889
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nee dat denk ik bijna maar ik weet wel dat er bijna geen grens is tussen homofile en pedofiele. En ik denk dat homo zijn in meeste gevallen tussen de oren zit als je begrijpt wat ik bedoel.
Die meeste gay mensen dat ik ken weet het al sinds ze waren heel jong en hebben helemaal geen interesse in kinderen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 9 september 2013 @ 11:29:00 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130980961
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 11:15 schreef Degodvader het volgende:

Ik wou het even positief houden.
Ik ben meer van het realisme dan van de lieverkoekjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130982453
quote:
12s.gif Op maandag 9 september 2013 11:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben meer van het realisme dan van de lieverkoekjes.
En dat is een stuk aardiger dan wat de "aardige" mensen hier doen. Beetje doen alsof lieve leugentjes beter zijn dan de harde realiteit :')
Conscience do cost.
pi_130982914
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 12:30 schreef ems. het volgende:

[..]

En dat is een stuk aardiger dan wat de "aardige" mensen hier doen. Beetje doen alsof lieve leugentjes beter zijn dan de harde realiteit :')
Het blijft natuurlijk een forum, en dat moet je niet te serieus nemen, en dan is een positieve klank af en toe ook meer dan prima. Het lijkt er namelijk niet op dat tribal de 'harde realiteit' ter harte neemt, dus dan maar een beetje makkelijk vermaak in dit topic.
pi_130982961
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:52 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk een forum, en dat moet je niet te serieus nemen, en dan is een positieve klank af en toe ook meer dan prima. Het lijkt er namelijk niet op dat tribal de 'harde realiteit' ter harte neemt, dus dan maar een beetje makkelijk vermaak in dit topic.
Het is balanceren, daar ben ik inmiddels wel achter.
Je wilt niet te hard zijn maar je wilt ook wel proberen wat realiteit bij te brengen.
pi_130982989
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is balanceren, daar ben ik inmiddels wel achter.
Je wilt niet te hard zijn maar je wilt ook wel proberen wat realiteit bij te brengen.
Dan bied ik bij deze [voor de verandering] eens wat tegenwicht aan ems. ect. Ookal kun je het in de kern natuurlijk nooit met ze oneens zijn in deze discussie.
pi_130983027
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:55 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Dan bied ik bij deze [voor de verandering] eens wat tegenwicht aan ems. ect. Ookal kun je het in de kern natuurlijk nooit met ze oneens zijn in deze discussie.
Dat klopt helemaal.
pi_130983069
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal.
Daarbij lijkt het me gewoon lachen om in mijn vrije tijd een belachelijk ideologisch gekleurde maar juridisch juiste constitutie te schrijven voor tribal zijn nieuwe dorp. Puur voor de hobby/fun.
pi_130983146
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:58 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Daarbij lijkt het me gewoon lachen om in mijn vrije tijd een belachelijk ideologisch gekleurde maar juridisch juiste constitutie te schrijven voor tribal zijn nieuwe dorp. Puur voor de hobby/fun.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er ook aan heb liggen denken gisteren voor ik in slaap viel.
Allerlei scenario's kwamen voorbij maar ik stuitte steeds op dezelfde problemen.
pi_130983179
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:58 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Oh, ik wil ook wel mijn steentje bijdragen door de homo's in het dorp op te sporen en hun hoofden voor de city-gates te hangen
Conscience do cost.
pi_130983209
Het grootste probleem is nog wel het (gebrek aan) besef dat je niet zomaar het recht hebt/kunt nemen om binnen een ander land een eigen landje op te richten. Erkend worden zul je al helemaal niet.

Misschien wat handig leesvoer:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Micronatie
Ja doei.
pi_130983270
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er ook aan heb liggen denken gisteren voor ik in slaap viel.
Allerlei scenario's kwamen voorbij maar ik stuitte steeds op dezelfde problemen.
Ik zou beginnen met het vinden van een terra nullius zodat je de minste kans hebt om door ordetroepen je dorp te worden uitgeveegd. Naar mijn weten kom je dan uit op stukken van Antartica en Bir Tawil tussen Soedan en Egypte.
pi_130983295
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
Het grootste probleem is nog wel het (gebrek aan) besef dat je niet zomaar het recht hebt/kunt nemen om binnen een ander land een eigen landje op te richten. Erkend worden zul je al helemaal niet.

Misschien wat handig leesvoer:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Micronatie
Erkenning is voor tribal ook niet zo gek belangrijk natuurlijk.
pi_130983317
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:09 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Erkenning is voor tribal ook niet zo gek belangrijk natuurlijk.
Is wel belangrijk als je niet weggeveegd wilt worden 'zonder pardon' ;)
Ja doei.
pi_130983332
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is wel belangrijk als je niet weggeveegd wilt worden 'zonder pardon' ;)
Daarvoor zou een Terra Nullius al voldoende moeten zijn. Er is dan namelijk geen staatsgezag. Zie bovenstaande post.
pi_130983361
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:11 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Daarvoor zou een Terra Nullius al voldoende moeten zijn. Er is dan namelijk geen staatsgezag. Zie bovenstaande post.
Er zijn alleen niet veel/geen (voor zover er zoveel keus is..) Terrae Nullii geschikt om (zelfvoorzienend) te kunnen leven.
Ja doei.
  maandag 9 september 2013 @ 13:14:26 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_130983405
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:11 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Die zullen doorgaans een goede reden hebben dat ze leeg zijn of nie ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_130983424
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Er zijn alleen niet veel/geen (voor zover er zoveel keus is..) Terrae Nullii geschikt om (zelfvoorzienend) te kunnen leven.
Internationale wateren, stukken Antartica en Bir Tawil [zo even uit het blote hoofd, het kunnen er meer zijn, pin me er niet op vast] zijn volgens mij de enige ongeclaimde gebieden die de aarde nog rijk is. Niet de meest ideale condities uiteraard, maar je moet wel wat overhebben voor je ideale maatschappij.
pi_130983472
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:15 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Internationale wateren, stukken Antartica en Bir Tawil [zo even uit het blote hoofd, het kunnen er meer zijn, pin me er niet op vast] zijn volgens mij de enige ongeclaimde gebieden die de aarde nog rijk is. Niet de meest ideale condities uiteraard, maar je moet wel wat overhebben voor je ideale maatschappij.
Alleen ben je dan dus wel veel meer afhankelijk van een startkapitaal (al dan niet in goederen) vanuit de 'boze wereld', omdat je als je in Antarctica gaat zitten toch echt niet weg komt met een huis van autobanden etc. ;) Dan is 'iets ervoor over hebben' wel wat idealen weggooien...
Ja doei.
pi_130983480
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die zullen doorgaans een goede reden hebben dat ze leeg zijn of nie ;)
Bar Tawil is een leuk verhaal:

In 1899, toen het Verenigd Koninkrijk de hegemonie bezat over het gebied, kwam men tot een akkoord over Soedan dat bepaalde dat de grens tussen Egypte en Soedan op 22° noorderbreedte kwam te liggen. In 1902 besloot het Verenigd Koninkrijk echter eenzijdig een nieuwe administratieve grens te tekenen waarbij een driehoekig stuk land ten noorden van de 22° noorderbreedtecirkel, de Hala'ib-driehoek, onder Soedan kwam te vallen. De opgegeven reden hiervoor was dat de bewoners dichter stonden bij Soedan dan bij Egypte, zowel geografisch als cultureel. Het gebied kwam dus onder de verantwoordelijkheid van de Britse gouverneur van in Khartoum. Bij wijze van compensatie verkreeg Egypte het Bir Tawilgebied.

Egypte blijft echter vasthouden aan de oorspronkelijke grens van 1899 waarbij de Rode Zeedriehoek deel zou uitmaken van Egypte en het gebied van Bir Tawil van Soedan. Soedan daarentegen blijft de administratieve grens van 1902 verdedigen die het Rode Zeegebied bij Soedan indeelt en het gebied van Bir Tawil bij Egypte. Het resultaat hiervan is dat beide staten de Rode Zeedriehoek opeisen en geen van beide het minder waardevolle Bir Tawilgebied, dat tienmaal zo klein is als de Rode Zeedriehoek en geheel door land is omsloten.
pi_130983576
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Alleen ben je dan dus wel veel meer afhankelijk van een startkapitaal (al dan niet in goederen) vanuit de 'boze wereld', omdat je als je in Antarctica gaat zitten toch echt niet weg komt met een huis van autobanden etc. ;) Dan is 'iets ervoor over hebben' wel wat idealen weggooien...
Ach, stikt genomen zijn autobanden al producten uit de 'boze wereld'. Principes zullen toch vergooid moeten worden om dit project te realiseren.
  maandag 9 september 2013 @ 13:23:19 #273
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_130983661
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:15 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Had je niet een keer zo'n oud boorplatformpje wat tot micronatie om was getoverd? Werd in eerste instantie alleen erkend door andere kleine naties als Tovalu etc. Het plan was om er een soort server paradijs van te maken, met geen of weinig controle op de inhoud van die servers. Geen idee of dat nog wat is geworden of niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_130983670
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Had je niet een keer zo'n oud boorplatformpje wat tot micronatie om was getoverd? Werd in eerste instantie alleen erkend door andere kleine naties als Tovalu etc. Het plan was om er een soort server paradijs van te maken, met geen of weinig controle op de inhoud van die servers. Geen idee of dat nog wat is geworden of niet.
Sealand :) :Y Of was er nog weer een andere die dat later nog probeerde? Sealand is al 'vrij oud'.
Ja doei.
pi_130983714
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die valt in deze onder het kopje internationale wateren. Maar ook Sealand is juridisch geen staat meer.

Edit: En het is ook maar zeer de vraag of het er ooit een geweest is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')