abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130778145
waarom staat dit niet in de handleiding?

Iedereen kent het wel, je belt de belastingdienst, of de KPN ofzo en je krijgt eerst zo'n keuzemenu,
toets 1 voor blabla, toest 2 voor blaat, toets 3 voor klacht etc.

Met mijn privé telefoon of mijn gsm is dat geen probleem. Maar ik zit nu ergens waar ze zo'n telefoon centrale hebben en als ik dan op 3 druk, dan krijg ik toestel 3 in de kamer hiernaast ipv keuze 3 van de belasting.

(Niks te vinden in de handleiding en niemand aanwezig die het weet)

Het toestel is een Siemens optiset E standard

Is er een soort standaard code om te gebruiken als je naar een een nummer met een keuzemenu moet bellen?

Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  dinsdag 3 september 2013 @ 15:23:52 #2
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_130778215
Dan bel je toch met je mobiel? :')
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
  dinsdag 3 september 2013 @ 15:24:06 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_130778223
Mogelijk verschijnt er in het display tijdens het bellen iets van DTMF wat je kunt activeren... Als je die indrukt zou het goed moeten gaan.
How can I make this topic about me?
  dinsdag 3 september 2013 @ 15:25:27 #4
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_130778262
Hier staat het: http://www.hephy.at/phonemanual/en/h150/std/30/ba/01/c0124.htm

Eerst *53 dus, en dan werkt het.
How can I make this topic about me?
pi_130778283
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:21 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom staat dit niet in de handleiding?

Iedereen kent het wel, je belt de belastingdienst, of de KPN ofzo en je krijgt eerst zo'n keuzemenu,
toets 1 voor blabla, toest 2 voor blaat, toets 3 voor klacht etc.

Met mijn privé telefoon of mijn gsm is dat geen probleem. Maar ik zit nu ergens waar ze zo'n telefoon centrale hebben en als ik dan op 3 druk, dan krijg ik toestel 3 in de kamer hiernaast ipv keuze 3 van de belasting.

(Niks te vinden in de handleiding en niemand aanwezig die het weet)

Het toestel is een Siemens optiset E standard

Is er een soort standaard code om te gebruiken als je naar een een nummer met een keuzemenu moet bellen?

[ afbeelding ]
Dit is apart in te stellen. Kennelijk hebben ze dat niet zo best uitgevoerd bij het bedrijf waar je momenteel werkt en moet je dus eerst iets anders intoetsen voordat je een keuze kan maken. Vaak is dat een 1. Echter meestal hoef dit niet meer zodra je in het gesprek zit. Anyway, hiervoor moet je echt bij de partij zijn die de centrale aangesloten heeft.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_130778718
*53 doet het

Thanks!

Er zal hier vast wel eens iemand zijn die het weet, maar iedereen is op vakantie en ik ben hier voor een losse klus ingehuurd.

en ja, met gsm is prima, maar ik moet nu veel telefoneren en ik wil mijn eigen toestel even beschikbaar houden voor andere inkomende gesprekken.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')