Waar gaat dit over eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Depeche Mode - Enjoy The Silence x 2. Procol Harum - A Whiter Shade Of Pale x 3. Queen - Somebody To Love x 4. Guns N' Roses - November Rain x 5. Rem - Drive. x
Goed, dat zijn nog 5 goede nummers. Wat een aids in die keuzelijst, al die nummers van Adele, Buble, enz. Krijg alweer zin in de Top 2000 als ik eraan denk
SkyRadio. Een of andere top 100quote:
Wat liefquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SkyRadio. Een of andere top 100
Ik moest stemmen, dan kan ik kaartjes winnen voor Pienjow. Hij wilde dolgraag naar:
•Sandra van Nieuwland
•Miss Montreal
•Alain Clark
•Lisa Lois
•Racoon
•Ilse DeLange
•Birdy
•James Blunt
Ik zou 'm even op Sky zetten. Toto enzulks.quote:
Sandra van Nieuwland. Topshow, nu al!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest stemmen, dan kan ik kaartjes winnen voor Pienjow. Hij wilde dolgraag naar:
•Sandra van Nieuwland
•Miss Montreal
•Alain Clark
•Lisa Lois
•Racoon
•Ilse DeLange
•Birdy
•James Blunt
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
•Sandra van Nieuwland
•Miss Montreal
•Alain Clark
•Lisa Lois
•Racoon
•Ilse DeLange
•Birdy
•James Blunt
Gedaan. Totoquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou 'm even op Sky zetten. Toto enzulks.
Dat wordt een ouderwetse topshow. Hopelijk mogen Pino en ik er heen, ik heb er al zo'n zin in.quote:
haha wanneer is de trekking van de lotto xd xd xdquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou 'm even op Sky zetten. Toto enzulks.
Is per ongeluk expres verwijderd en er is geen geld om hem opnieuw te kopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:41 schreef alors het volgende:
Weer ditkap eens met dit nummer en zet het van high rotation af.
Tevens waar is dat nummer van John Legend eigenlijk gebleven?
De lotto en toto is niet hetzelfde rolfje xdquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha wanneer is de trekking van de lotto xd xd xd
Klopt, al 2x gehoord vandaag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Emeli Sande part 3 stond vanmorgen ook al op de playlist volgens mij.
Ik ga weer naar 3FM
Nee joh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
De TT's worden met de dag slechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |