SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Breda, 3 september 2013
Beste Raad van Commissarissen, College van Aandeelhouders, Stichting Financiers, Beste supporters en sponsoren van NAC Breda,
Het personeel van NAC Breda is gisteren, maandag 2 september, naar aanleiding van de verschillende publicaties in de media bij elkaar gekomen om de huidige negativiteit rondom de club en de positie van de directeur te bespreken.
NAC is een organisatie in beweging. Het is een organisatie die sanering na sanering heeft meegemaakt, waarin rollen zijn veranderd en waarin tal van personele wijzigingen hebben plaatsgevonden, niet in de laatste plaats op directieniveau. In dit proces zijn beslissingen genomen die niet voor iedereen goed zijn uitgevallen. De saneringen hebben levens op hun kop gezet, maar dienen uiteindelijk een groter doel: het gezond maken van deze voetbalclub.
Zeker niet alles gaat goed bij NAC. Dat de club nog een lange weg te gaan heeft, wordt door alle medewerkers erkend. Het is echter een organisatie die behoefte heeft aan rust en een eenduidig beleid, om te komen waar wij allemaal –inclusief supporters en adviesorganen- met de club naartoe willen. Als geen ander weet het personeel van NAC wat voor impact wijzigingen op met name directieniveau hebben op de club als geheel. Het overgrote deel van de medewerkers van NAC geeft aan vertrouwen te hebben in het huidige beleid, uitgevoerd door de directie zoals deze thans zitting heeft. Een personele wijziging in de directie zal de club terugwerpen in plaats van vooruit te helpen.
In het belang van NAC willen wij dan ook een beroep doen op de Raad van Commissarissen en het College van Aandeelhouders om het huidige beleid en haar directie te ondersteunen. Het belang van NAC gaat boven het individuele belang.
De medewerkers hebben er vertrouwen in dat het beleid, gedragen door alle geledingen, ons de beste kans geeft om uit de moeilijke periode van het afgelopen decennium te komen.
Getekend aan de Stadionstraat in Breda, Het personeel van NAC
Bovenstaande brief is vanmorgen verstuurd en ondertekend door 24 medewerkers van NAC.
Heerenveen-like crisisquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De pleuris begint uit te breken in Breda![]()
[..]
Met het grote verschil dat de prestaties op het veld in Heerenveen nog best acceptabel waren, en bij ons nietquote:
Ja true. Heb nooit geloofd in degradatie. Voor NAC is dat wel een grote dreiging ben ik bang.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat de prestaties op het veld in Heerenveen nog best acceptabel waren, en bij ons niet![]()
Bewust of onbewust heeft dat gevolgen voor hoe de gemiddelde supporter erin zit: ze raken in paniek. In Heerenveen waren de prestaties in de wei nog best te pruimen, en dan zijn er in ieder geval een aantal mensen die denken: "Laat ze daar op kantoor maar lullen, zo lang ik redelijk voetbal te zien krijg, en we een fatsoenlijke plek op de ranglijst hebben, hoor je mij niet klagen."
Jullie hebben Ernie nodigquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat de prestaties op het veld in Heerenveen nog best acceptabel waren, en bij ons niet![]()
Bewust of onbewust heeft dat gevolgen voor hoe de gemiddelde supporter erin zit: ze raken in paniek. In Heerenveen waren de prestaties in de wei nog best te pruimen, en dan zijn er in ieder geval een aantal mensen die denken: "Laat ze daar op kantoor maar lullen, zo lang ik redelijk voetbal te zien krijg, en we een fatsoenlijke plek op de ranglijst hebben, hoor je mij niet klagen."
Die jullie al succes heeft bezorgd.quote:
Ja maar hij heeft wel NAC naar een 3e plek gekregen en ging toen weg om ruzie met bestuur. Misschien is hij wel de man om alles op rails te krijgen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Die is alweer een jaar of 5 pleite hoor.
Robert "Kroonprins" Maaskantquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Die is alweer een jaar of 5 pleite hoor.
Inmiddels zijn we 4 trainers en 3 besturen verderquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel NAC naar een 3e plek gekregen en ging toen weg om ruzie met bestuur. Misschien is hij wel de man om alles op rails te krijgen.
In principe staat er een Eredivisie-waardige spelersgroep. Maar werkeljik geen enkele speler lijkt zijn normale niveau te halenquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Robert "Kroonprins" Maaskant
Maar denk niet dat er een trainer is die met dit beperkte materiaal binnen een paar maanden een degelijk team te formeren.
Mwah, vind het kwalitatief weinig hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In principe staat er een Eredivisie-waardige spelersgroep. Maar werkeljik geen enkele speler lijkt zijn normale niveau te halen
Tel daarbij op: De Roover, Looms, Buijs, Hadouir, vd Weg, Seuntjes, Schalk (laatste 3 zijn aardige talenten die een stap zouden moeten maken in vergelijking met vorig seizoen) en Perica (van Chelsea). Ik zie niet in waarom we lager moeten eindigen dan Cambuur, RKC, NEC en nog een paar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah, vind het kwalitatief weinig hoor.
NAC: Ten Rouwelaar; Swerts, Drost, Kwakman, Bodor; Gilissen, Lurling, Suk; Verbeek (80’Hooi)), Poepon (87’Schalk) , Sarpong
Ten Rouwelaar: Prima keeper.
Swerts: Je kunt hier beter niemand opstellen dan hem.
Drost: Komt eigenlijk net tekort voor Eredivisie.
Kwakman: Vergelijkbaar met Drost.
Bodor: Deed het bij Roda prima, weet niet echt hoe hij nu is.
Gilissen: Ken ik eigenlijk niet, onopvallende voetballer?
Lurling: Eigenlijk te oud, bevliegingen dit seizoen nog niet gezien.
Suk: Stelt ook weinig voor imho.
Verbeek: Degelijk.
Poepon: Redelijke spits voor degradatiekandidaten.
Sarpong: Ook eigenlijk overal mislukt. Af en toe een redelijke actie, voegt verder weinig toe.
*bovenstaande is mijn mening.
Is Hadouir blessa ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tel daarbij op: Looms, Buijs, Hadouir, vd Weg, Seuntjes, Schalk (laatste 3 zijn aardige talenten die een stap zouden moeten maken in vergelijking met vorig seizoen) en Perica (van Chelsea). Ik zie niet in waarom we lager moeten eindigen dan Cambuur, RKC, NEC en nog een paar.
Nee, die van mij doet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Omdat: EA.
Maar Beta is kansloos want de volle game zit ook vol met bugs
Hebben ze de trade pile nou al gefixed?
Als die Poepon wat gaat scoren heb je iig wat stootkracht. En dan moeten Lulring, Sarpong en evt Hooi er ook af en toe wat in leggen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:57 schreef BDIL het volgende:
Hadouir vond ik altijd wel goed spelen bij Roda, voorin lijkt me overigens weinig mis bij NAC. Middenveld en verdediging kan wel wat versterking gebruiken.
Gast, webapp is nog 12 dagen en season ticket nog 20quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:00 schreef Maver24 het volgende:
We krijgen nu zeker ook niks te zien van de gebruikers die nu fut14 beta aan het spelen zijn omdat het een closed beta is
Inderdaad niets mis mee...als ze zouden gaan voetballenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:01 schreef BDIL het volgende:
Sarpong------------Poepon-------------Hadouir--
--------------------------------------------------------------
------------------------Lurling----------------------------
--------------------------------------------------------------
Gilissen-----------------------------------Suk----------
volgende weekquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast, webapp is nog 12 dagen en season ticket nog 20Demo 15 ook toch ?
sportiefquote:
zeuren in crisistijd dat een 22 jarige voetballer niet marktconform betaald krijgtquote:
quote:
Haha, FUT op de PCquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Topiek het volgende:
WEFut weer offline hier.
Of ik maak zoiets
[ afbeelding ]
Hij leest niet mee. Nutteloze post derhalve.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef Djeetje het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195718
Flikker toch op Zubizarreta
Kut..quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij leest niet mee. Nutteloze post derhalve.
Wat moet ik nu doen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik kan het ook niet helpen
hij kan nog niet eens nederlands dus tegen de tijd dat ie spaans heeft geleerd is die gozer allang doodquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leer Spaans, schrijf daarna een boze brief in het Spaans. En dan afwachten.
Ik voorzie zoiets:quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij kan nog niet eens nederlands dus tegen de tijd dat ie spaans heeft geleerd is die gozer allang dood
Wel als ik morgen word aangeredenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij kan nog niet eens nederlands dus tegen de tijd dat ie spaans heeft geleerd is die gozer allang dood
coño maricon cabronquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik voorzie zoiets:
Yo Soy Djeetje,
Flikkeros oppos.
Adioz.
Wordquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wel als ik morgen word aangereden
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, het is gewoon gek om een zin van Djeetje te lezen die klopt
In de trein ziet dat er heel raar uit waarschijnlijk, op koekjes klikkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zit op bijna 3 miljoen, maar nu in de trein. Zo thuis weer verder
Nee laptop is nu uit. Maar ik klik zowieso niet meer. Gewoon laten genereren. Alleen klikken bij lucky cookie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef Topiek het volgende:
[..]
In de trein ziet dat er heel raar uit waarschijnlijk, op koekjes klikken
maar 51 oma's hebbenquote:
wtf doen julliequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:34 schreef FCsuarez het volgende:
zit op 750K koekjes per seconde![]()
ik weet het en ik voel mezelf nu ook zielig.
Heb 100. Maar kop nu alleen nog Portals en Tijdmachines.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:34 schreef FCsuarez het volgende:
zit op 750K koekjes per seconde![]()
ik weet het en ik voel mezelf nu ook zielig.
[..]
maar 51 oma's hebben![]()
FUT op pc![]()
100 cursors 100 omas de rest 50 en 15 portals 5 time machinesquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb 100. Maar kop nu alleen nog Portals en Tijdmachines.
Goed bezig. Ik zet m straks thuis aan en dan ga ik lekker wegquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
100 cursors 100 omas de rest 50 en 15 portals 5 time machines29 upgrades
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef Ozz-03 het volgende:
Zit nu op Amsterdam centraal wachtend op de trein naar Nijmegen. Gaat de trein naar Maastricht net vertrekken doet iemand nog even een volle sprint trekken om te trein nog te halenflikkert zo op zn bek, trein weg en hij met de armen helemaal open
FUT op de PCquote:
Leuk dat je me uitlachtquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef Ozz-03 het volgende:
Zit nu op Amsterdam centraal wachtend op de trein naar Nijmegen. Gaat de trein naar Maastricht net vertrekken doet iemand nog even een volle sprint trekken om te trein nog te halenflikkert zo op zn bek, trein weg en hij met de armen helemaal open
Oh nicequote:
Zal wel gereset worden, wel zo eerlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
maar als ik het goed begrijp zitten er nu dus een aantal engelsen al in the auction house, en verdienen nu dus al coins/kopen goede spelers weg, of worden die weer gereset.
Worden denk ik gereset. Weet het haast wel zeker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
maar als ik het goed begrijp zitten er nu dus een aantal engelsen al in the auction house, en verdienen nu dus al coins/kopen goede spelers weg, of worden die weer gereset.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef Ozz-03 het volgende:
hufter.quote:
ik snap niet dat dat nu dan nog niet kanquote:
Maar dan zul je vast ook wel gereset worden nog.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik snap niet dat dat nu dan nog niet kan
Doe dan meteen een filmpje van ca. 7 seconden. Een Vine dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon keihard lachen, een foto maken en op facebook zetten. Iedereen liken
welke database ?quote:
1.6 miljoenquote:
de database op de fut14 servers natuurlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welke database ?
[..]
1.6 miljoen
Volgens mij wel schatquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:01 schreef _NZT_ het volgende:
Ff vraagje...hoe zit het nu met ultimate team 14? Kon je nu 15 september al via webapp packs openen? En kan iedereen dat (die ut 13 ook al speelde bedoel ik dan)
pazzelquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:12 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil nog een keer alle donateurs bedanken voor hun gulle gift.De nieuwe server is echt retesnel, ook met dank aan Reemi.
Ik heb niet gedoneerd...quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:12 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil nog een keer alle donateurs bedanken voor hun gulle gift.De nieuwe server is echt retesnel, ook met dank aan Reemi.
Link naar de database pl0x.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pazzel
zit je ook al in de fut14 database?
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pazzel
zit je ook al in de fut14 database?
Ik las Döneren. Als döner eten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doneren kan altijd nog.![]()
We zijn nu in ieder geval voor paar maanden gedekt qua kosten.
Ik heb na vandaag echt geen honger meer. Ik ging in een tussenuur naar de McDonald's.quote:
Ik ben er niet mee bezig geweest. Hoe ben jij erin gekomen dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
uiteraard ik had wel verwacht dat jij er ook al in zou zitten
Dikzakquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb na vandaag echt geen honger meer. Ik ging in een tussenuur naar de McDonald's.
2x Big mac
3x hamburger
1x McFlurry bounty.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb na vandaag echt geen honger meer. Ik ging in een tussenuur naar de McDonald's.
2x Big mac
3x hamburger
1x McFlurry bounty.
2x Big mac of 2x Big mac menu?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2x Big mac
3x hamburger
1x McFlurry bounty.
jij bent rot van binnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2x Big mac
3x hamburger
1x McFlurry bounty.
Bedankt, nu heb ik ook honger.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2x Big mac
3x hamburger
1x McFlurry bounty.
even gekeken en ze zitten allemaal onder 73quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil wel even weten welke rating de feyenoord spelers hebben, kan iemand dat even checken
quote:
quote:
quote:
quote:
gewone Big mac. Met voordeelbonnen gekocht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik ook honger.![]()
Je bent wel een dikzak inderdaad.
Mathijsen heeft minder dan 90 pace, dat kan ik alvast verklappen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil wel even weten welke rating de feyenoord spelers hebben, kan iemand dat even checken
37 om precies te zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mathijsen heeft minder dan 90 pace, dat kan ik alvast verklappen.
Quote gelijk ook even het hele topic nu je toch bezig bent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
gewone Big mac. Met voordeelbonnen gekocht.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Quote gelijk ook even het hele topic nu je toch bezig bent.
hoe kan dat..quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2x Big mac
3x hamburger
1x McFlurry bounty.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Quote gelijk ook even het hele topic nu je toch bezig bent.
Zo'n dag op school in de hitte is vermoeiend hoor...quote:
Vriend van me moest voor zijn a-tijd 20 hamburgers (die van 1 euro) en een big mac etenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2x Big mac
3x hamburger
1x McFlurry bounty.
Dat is echt bijna niet weg te krijgen, maar misschien dat me dat wel lukt in een half uurtje...quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vriend van me moest voor zijn a-tijd 20 hamburgers (die van 1 euro) en een big mac eten
Echt een geweldig filmpje
Die komt nooit meer bij de McDonalds of de Burger King.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vriend van me moest voor zijn a-tijd 20 hamburgers (die van 1 euro) en een big mac eten
ik weet niet wat me a-tijd is, maar als ik dit zo lees ben ik blij dat ik het niet weetquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben er serieus nog nooit geweestquote:
Ik ook maar ik kom er bijna nooit. Maar we hebben nu wel een voordeelbon: 9 Chicken McNuggest voor 2.50quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben er serieus nog nooit geweest
Ik kom sowieso niet vaak bij de Mac of Burger King en als ik er kom standaard kip nuggets._O_
Dat lijkt me toch niet, de vrij zal wel goud zijn geworden net zoals Pellequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
even gekeken en ze zitten allemaal onder 73
fut database says noquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch niet, de vrij zal wel goud zijn geworden net zoals Pelle
LINK IN DM NAAR DE DATABASE PLS.quote:
ik kan je niet naar een server linken vriend daar moet je zelf in komenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
LINK IN DM NAAR DE DATABASE PLS.
Hij moest 2x kotsen en 1x kei hard schijten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is echt bijna niet weg te krijgen, maar misschien dat me dat wel lukt in een half uurtje...
En hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan je niet naar een server linken vriend daar moet je zelf in komen
Als je zelf iets uitlegt, leer je het vaak beter te begrijpen. Het is dus ook voor jou voordelig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je dat al niet weet heeft het weinig zin om het uit te gaan leggen he
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu de lengte grapjes zijn gemaakt; 73 met 48 pace en 86 heading
Had em wel als gold verwacht. Het zijn niet de definitieve ratings zoals al gezegd is op het EA forum. Waarschijnlijk nog uit de oude databasequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu de lengte grapjes zijn gemaakt; 73 met 48 pace en 86 heading
nee hoor, deze stats zijn ook al ingeladen in die beta dus gewoon definitiefquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Had em wel als gold verwacht. Het zijn niet de definitieve ratings zoals al gezegd is op het EA forum. Waarschijnlijk nog uit de oude database
Is er een database?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor, deze stats zijn ook al ingeladen in die beta dus gewoon definitief
in een reactie van één van de moderators op het EA forum die aangeeft dat je niet mag praten over de beta zegt het volgendequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor, deze stats zijn ook al ingeladen in die beta dus gewoon definitief
quote:What happens in beta stays in the beta forums. Do not discuss it in these forums even if there are idiots that are willing to get banned by posting videos.
Last year the beta pool of players was different to the final release, so discussing these ratings will get you nowhere other than forum infractions
quote:Do not ask for closed beta information. Discussion of closed beta information on this forum is not allowed.
The player pools in the closed beta are created simply for the beta they are not representative of the final stats for FUT 14
dat wordt weer een beest zo te zienquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Nice! Daar ga ik mijn eerste team om bouwen.
laat ik het dan zo zeggen; ze kunnen deze stats niet meer aanpassen zonder hun hele spel te slopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
in een reactie van één van de moderators op het EA forum die aangeeft dat je niet mag praten over de beta zegt het volgende
[..]
Dat zeggen ze maar dat is niet zo natuurlijk! Gewoon om te voorkomen dat er iets uitlekt!quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
in een reactie van één van de moderators op het EA forum die aangeeft dat je niet mag praten over de beta zegt het volgende
[..]
[..]
Oh fapperdefapquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt weer een beest zo te zien![]()
89 strength
Maar zal dan wel gold zijn toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt weer een beest zo te zien![]()
89 strength
Dat denk ik ook hoor. zal me inderdaad niks verbazen dat het wel gewoon de uiteindelijke stats zijn. Ben ook wel benieuwd naar Ajax en PSV statsquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zeggen ze maar dat is niet zo natuurlijk! Gewoon om te voorkomen dat er iets uitlekt!
77quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar zal dan wel gold zijn toch?
jaja, 77 uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar zal dan wel gold zijn toch?
Net gezien, ik vond de film eigenlijk wel tof. Beter dan ik had verwacht na alle negatieve reviews. Die zombies leken in veel opzichten echt op de clickers van The Last of Usquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Het einde is echt gigantisch kut.
Ik vond het over het algemeen ook gewoon een goede film, maar dat einde is te snel voorbij, daar hadden ze zoveel meer tijd in moeten steken...quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net gezien, ik vond de film eigenlijk wel tof. Beter dan ik had verwacht na alle negatieve reviews. Die zombies leken in veel opzichten echt op de clickers van The Last of Us
THAT'S INSANE!!! I'M BOYING HIM IN DE BEGIN!!11!!1111!!!!quote:
Dan is hij toch nog 1 rating omhoog.quote:
Schijnt swag te zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom is iedereen zo geïnteresseerd in de stats?
pekingeendquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
wat zal ik vandaag eens eten/bestellen?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die shooting gaat nog flink omhoog
Gewoon rijsttafeltjequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
wat zal ik vandaag eens eten/bestellen?
Vind ik wel ja, maar Chinees bestellen in je eentje is vaak niet te doen met die porties..of je moet de helft invriezen o.i.d.quote:
GETALLETJES!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom is iedereen zo geïnteresseerd in de stats?
Avondquote:
Tering ranzig die van dat schijtquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
Wat een smeerlappen zitten er toch op dit forum..
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
ONZ / Boterham met gebakken sperma
En wat oudere:
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
KLB / Klein ongelukje
![]()
![]()
![]()
Wat een mongool ben je als je niet eens zindelijk bent op zo'n leeftijdquote:
3-4-3 is me wel goed bevallen..uiteindelijk wel fijner dan 3-4-2-1, alleen die keeper die met alle CB's linkt is kut.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:06 schreef wieisboos het volgende:
Ik moet maar 3-4-3 / 3-4-2-1 gaan spelen met mijn eredivisie team, zo veel goede wingers
Toen was 433 er nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-4-3 is me wel goed bevallen..uiteindelijk wel fijner dan 3-4-2-1, alleen die keeper die met alle CB's linkt is kut.
Maar volgend jaar kan alles zo weer anders zijn..ik herinner me een tijd waar 4321 nog fijn was..
jawel, maar die was toen best kutquote:
zou wat zijn als de IRL meest gebruikte formatie er niet in zou zittenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt?
Dacht dat vorig jaar 433 er niet was.
De meest gebruikte formatie ter wereld zat er toen niet in neequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt?
Dat is buiten Engeland bijna overal de standaard-formatie. Die zal vast niet in FUT zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is buiten Engeland bijna overal de standaard-formatie. Die zal vast niet in FUT zitten.
Natuurlijk wel. Ieder jaar was die er gewoon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt?
Was het dan niet 433 met een RF en LF in plaats van RW en LW ?quote:
Nee 4321 met een LW en RWquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Was het dan niet 433 met een RF en LF in plaats van RW en LW ?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Stel je voor dat je in zon wijk woont. Kutleven heb je dan
Niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:15 schreef TBakkert het volgende:
lolwhut?
Dat dit nog gewoon op Youtube mag staan.
Nee, niet alles wat ik mooi vind gaat op mijn USB stick.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die gaat de usb stick op zeker
mooie natuurgebieden gaan er niet op natuurlijk nee, alleen een bepaald soort.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, niet alles wat ik mooi vind gaat op mijn USB stick.
ligt er aan wat er gebeurd in die mooie natuurgebiedenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mooie natuurgebieden gaan er niet op natuurlijk nee, alleen een bepaald soort.
ohja brazzers heeft natuurlijk ook een gedeelte met shit in het openbaarquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ligt er aan wat er gebeurd in die mooie natuurgebieden
Het ging zo goed...quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ligt er aan wat er gebeurd in die mooie natuurgebieden
Brazzersquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja brazzers heeft natuurlijk ook een gedeelte met shit in het openbaar
dus hieruit kunnen we concluderen dat wel degelijk alles wat hij mooi vindt op de usb stick gaat
Dat staat er sowieso niet op.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja brazzers heeft natuurlijk ook een gedeelte met shit in het openbaar
dus hieruit kunnen we concluderen dat wel degelijk alles wat hij mooi vindt op de usb stick gaat
quote:
echt raar dat er zoveel non rares zijnquote:
van de week in dat overzicht hele andere stats van isco voorbij zien komenquote:
Isco 3* skills hahaha zoveel nerds gaan ragen nuquote:
ik dacht nu juist dat jij ons ging vertellen dat het aantal rares nog niet klopte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Isco 3* skills hahaha zoveel nerds gaan ragen nu
valt me wel op dat er veel meer non rares zijn dan in Fifa 13. Zelfs Torres en Isco zijn non rare
1 overall en 1 pace minderquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van de week in dat overzicht hele andere stats van isco voorbij zien komen
Koop een Spotify abonnementquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:16 schreef rolls-reus het volgende:
Weet iemand een site waar je direct op je mobiel muziek kan downloaden? Zoals tubidy.com
Lijkt me dat de stats uit deze video oud zijn. Corona nog bij Twente bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van de week in dat overzicht hele andere stats van isco voorbij zien komen
Zo klopt hij voor jou Dreetjequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Koop een Spotify abonnement Laat je vader een spotify abonnement kopen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo klopt hij voor jou Dreetje
Klopt wel, want we hebben het bij ons tv abonnementquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo klopt hij voor jou Dreetje
Je hebt volgens mij een torrent applicatie. Kan je zo muziek downloaden. Volgens mij is het utorrentquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:16 schreef rolls-reus het volgende:
Weet iemand een site waar je direct op je mobiel muziek kan downloaden? Zoals tubidy.com
Dan is het welk makkelijk zeggen,quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt wel, want we hebben het bij ons tv abonnement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je het toch niet direct op je mobiel luisteren etc.?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij een torrent applicatie. Kan je zo muziek downloaden. Volgens mij is het utorrent
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.utorrent.clientquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan kun je het toch niet direct op je mobiel luisteren etc.?
Mobiele telefoons ondersteunen geen torrent clients volgens mij.
KaPeeEn?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt wel, want we hebben het bij ons tv abonnement
Dit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.utorrent.client
dan download je het toch direct op je mobiel.
Waarom dat dan? Heb nu al mijn afspeellijsten overal beschikbaar. Offline, online, mobiel, pc.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef Dudeweiser het volgende:
als je dan toch die download spotify ding gebruikt kan je net zo goed meteen alle muziek gratis downloaden
Ik vind Spotify ook handiger veel sneller en je hoeft niet alles te downloaden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Heb nu al mijn afspeellijsten overal beschikbaar. Offline, online, mobiel, pc.
Qua gebruiksgemak toch wat fijner dan alles los downloaden.
Althans dat is mijn mening
ik kan gewoon afspeellijsten maken met mijn telefoon hoor?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Heb nu al mijn afspeellijsten overal beschikbaar. Offline, online, mobiel, pc.
Qua gebruiksgemak toch wat fijner dan alles los downloaden.
Althans dat is mijn mening
Als je het offline wil gebruiken wel. Niet iedereen heeft oneindig data.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind Spotify ook handiger veel sneller en je hoef niet alles te downloaden.
Offline zit toch niet standaard in je pakket ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je het offline wil gebruiken wel. Niet iedereen heeft oneindig data.
Ja, maar ik wil ermee zeggen dat je precies dezelfde afspeellijst hebt zowel op je pc als mobiel als tablet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan gewoon afspeellijsten maken met mijn telefoon hoor?
Als je premium hebt wel. Dat heb je waarschijnlijk wel als je hem via KPN hebt. Via Hi krijg je bijvoorbeeld ook 2 jaar premium bij een spotify abonnement.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Offline zit toch niet standaard in je pakket ?
Wie is dit dan?quote:
Ik heb het wel denk ik ja het is nog steeds beschikbaar en overal staat een pijltje in het groen voorquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je premium hebt wel. Dat heb je waarschijnlijk wel als je hem via KPN hebt. Via Hi krijg je bijvoorbeeld ook 2 jaar premium bij een spotify abonnement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |