Vol blijven houden, je zult zien hoe snel je vooruit gaat!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ZwaarMaar ik kan het wel qua pasjes enzo. Sh'bam en zumba dat ga ik niet meedoen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:30 schreef sigme het volgende:
...Alleen al dat je die keuze hèbt is iets om gelukkig van te worden! Verder zou ik het wel weten, iets vervelends doen kost je toch altijd meer dan je denkt, iets leuks doen is onbetaalbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beetje laks in geweest tot nu toequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
V1z, lijkt me echt naarVlot t zoeken?
Prob: ja het is een leuk groepje, en heb ook nog gekletst met een oude collega, leuk dat we allebei zijn aangenomen.
Nog brood halen en de taken voor vandaag zijn wel weer gedaan. En ben het rooster aan het uitpluizen op wat voor schema ik kan opstellen voor sporten.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, alleen Kukident is wel blijven plakken
Leuk en spannend GeeBee!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend zag vandaag op funda een leuk huisje te koop staan in een dorp waar wij graag willen wonen (naast ons dorp). Dus wij na het avondeten stiekem even kijken, want er loopt een bruggetje langs dus we dachten wel even te kunnen spieken.Maar de eigenaar had ons door, want die woonde in het huis ernaast. Dus mochten we ook binnen even kijken en vertelde hij van alles.
En nu zitten we er nog serieus over na te denken ook. Maar goed, eerst maar even wat nachtjes slapen.
Ontopic. Keurig lijstje (al zeg ik het zelf) na een weekend vol taartjes, drank, uit eten, lekker ontbijtjes, enz.
O: bakje kwark met muesli
T: 2 rijstwafels pindakaas, appeltje
L: klein bakje tomaat/komkommer/feta + boterham appelstroop
T: gekookt eitje + boterham appelstroop
D: gevulde paprika (met gehakt) + salade tomaat/komkommer/avocado
S:6 km hardgelopen
(in 34:50)
T: half bakje kwark met gedroogde cranberries en lijnzaad
Brrrr, prefab poffertjesquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
36 Jan poffertjes met roomboter zijn een euro bij de C1000hoe negeer je dat?
Cali, mis de groente
en mozzarella, pesto en rucola is te vies om te eten
Ja, best wel spannend! Zaten net al uit te tekenen hoe we de bovenverdieping zouden moeten veranderenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Leuk en spannend GeeBee!
En wat een top tijd weer!
Deze pofferts zijn echt lekker! Opwarmen in de oven, niet magnetron. Echt zo heerlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Brrrr, prefab poffertjes
Zo ik ben weer bijgelezen en mijn lijstje van vandaag was:
O: kwark +
L: hard broodje kipfliet met tomaat, komkommer, sla, yoghonaise ofzo?
T: kwark met perensmaak
S: 5 km hardlopen
D: courgette frittata met rucola-salade (was nog makkelijker dan jouw optie Unieksels)
T: halve boterham honing
Mijn O alleen al is 800 kcal denk ik (weet ik trouwens niet, ik heb nog nooit een calorie geteld). Maar, je hebt een punt, ik blink niet uit in veel/goed eten de laatste tijd - al is het wel beter dan twee weken geleden...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Deze pofferts zijn echt lekker! Opwarmen in de oven, niet magnetron. Echt zo heerlijk
Ruccola
HOeveel is dit? 800 kcal?
Waar is Nallster als je haar nodig hebtquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: banaan met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
S: 40 min. crosstrainer (ik had te lang gewacht met erop gaan, dus tijdens het laatste kwartier kreeg ik HONGER!)
L: cracker met tomaat, speltbrood met omelet van 3 eieren
T: dadel( zo'n speciaal merkdinges, weet niet meer hoe ze heten maar in Dieet was iedereen er lyrisch overiets als 'monsoon', maar niet dat woord dus ), stukje kaas, paar geroosterde maiskorrels, 2 olijven
D: zuurkoolstamppot met knolselderij, uitgebakken spekjes en 1/3 rookworst
T: 2 rozemarijncrackers met mengsel tomaat/half zongedroogde tomaatjes en pesto, yoghurt
Medjool dadel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: banaan met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
S: 40 min. crosstrainer (ik had te lang gewacht met erop gaan, dus tijdens het laatste kwartier kreeg ik HONGER!)
L: cracker met tomaat, speltbrood met omelet van 3 eieren
T: dadel( zo'n speciaal merkdinges, weet niet meer hoe ze heten maar in Dieet was iedereen er lyrisch overiets als 'monsoon', maar niet dat woord dus ), stukje kaas, paar geroosterde maiskorrels, 2 olijven
D: zuurkoolstamppot met knolselderij, uitgebakken spekjes en 1/3 rookworst
T: 2 rozemarijncrackers met mengsel tomaat/half zongedroogde tomaatjes en pesto, yoghurt
zoethoutthee verhoogt ook bloeddruk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Medjool dadel?
Oh en weet iemand welke voeding je bloeddruk verhoogt? Behalve dropjes en zout.
Ah vandaar geen mailquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Beetje laks in geweest tot nu toe, wilde m'n kop even in de goede richting krijgen. Sporten weer lekker oppakken hielp en van't weekend even naar de kapper geweest. Gesprek gisteren deed me ook wel goed.
Nu wat HPKW al zei, tijd om te knallen!
Mijn doel is een omgekeerde sigme te doen/figuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |