Vers is bederfelijk, ingevroren fruit veel minder dus goedkoper. Nuttige stofjes gaan niet of nauwelijks verloren door invriezen. Verhitten is wel 'slecht'.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:58 schreef Mini. het volgende:
Niet waar ik woon.Maar gelukkig is er de AH.
Zijn die doosjes ingevroren vruchten eigenlijk nog goed qua gezondheid? Ik bedoel, het ziet er niet uit maar als de nuttige stofjes er nog wel in zitten vind ik dat niet zo erg, vers fruit is zoveel duurder...
Okee, dus zolang je een toepassing vindt waarbij ze niet verhit worden én het niet uitmaakt dat de structuur niet meer zo lekker is, is bevroren fruit ook goed? Moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Vers is bederfelijk, ingevroren fruit veel minder dus goedkoper. Nuttige stofjes gaan niet of nauwelijks verloren door invriezen. Verhitten is wel 'slecht'.
Dat bevroren fruit doet het prima in kwark of yoghurt en ook in smoothies!quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:34 schreef Mini. het volgende:
[..]
Okee, dus zolang je een toepassing vindt waarbij ze niet verhit worden én het niet uitmaakt dat de structuur niet meer zo lekker is, is bevroren fruit ook goed? Moet te doen zijn.
QFT!quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat bevroren fruit doet het prima in kwark of yoghurt en ook in smoothies!
Nog mijn post gelezen over de Chicken Bhuna?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rijsttafeltje kopen?
Staat: gebruikt, wordt van de hand gedaan wegens darmklachten!
Ik dacht heel even dat jij het er op had gezet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rijsttafeltje kopen?
Staat: gebruikt, wordt van de hand gedaan wegens darmklachten!
Oh good to know! Hoef geen chicken bhuna soepquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog mijn post gelezen over de Chicken Bhuna?
Was lekker, maar veel te veel vocht. Had al 500 bouillon gebruikt ipv 600, maar volgende keer echt maar 250 proberen!
Would I everquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat jij het er op had gezet.
Hoi! Lijstje ziet er prima uit en je BMI ook, dus wat valt er nog te verbeteren?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga hier ook maar eens proberen mijn lijstjes bij te houden en misschien hebben jullie ook allerlei tips voor mij?
O: 2 bruine boterhammen pindakaas, kop thee
T: 2 bruine boterhammen met ham, 1 banaan
L: 2 bruine boterhammen met pindakaas
T: Appel
D: Pasta met groentes, ui/champ/prei/knof
S: 1 uur body combat / tae bo
Voor het slapen gaan 1 kom magere kwark.
Mijn gewicht is nu 59 kg, vetpercentage is 31,5% en mijn bmi is 21,70
Wat is je doel? Op zich is hier niks mis mee.. Beter dan menig mensch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga hier ook maar eens proberen mijn lijstjes bij te houden en misschien hebben jullie ook allerlei tips voor mij?
O: 2 bruine boterhammen pindakaas, kop thee
T: 2 bruine boterhammen met ham, 1 banaan
L: 2 bruine boterhammen met pindakaas
T: Appel
D: Pasta met groentes, ui/champ/prei/knof
S: 1 uur body combat / tae bo
Voor het slapen gaan 1 kom magere kwark.
Mijn gewicht is nu 59 kg, vetpercentage is 31,5% en mijn bmi is 21,70
Ik wil graag gezonder gaan eten, dit ook volhouden, en mijn vetpercentage naar beneden krijgen tot een "normaal" aantal procenten. ( na mijn zwangerschap is het niet meer hetzelfde gewordenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hoi! Lijstje ziet er prima uit en je BMI ook, dus wat valt er nog te verbeteren?Wat zijn je doelen?
Ja heb ik! Klinkt lekker! Misschien dat ik de aardappeltjes schrap en dan nog wat extra groenten erbijquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Anna
Heb je een oven trouwens?
Dan gekruide aardappeltjes (of krieltjes) bakken, 2 teentjes knoflook poffen, 4 kwarten ui erbij.
Daarbij een stukje gekruide kipfilet mee op de plaat
Wat groente koken/roerbakken en op tafel nog wat fris erbij. komkommersalade ofzo (zilveruitjes, augurk)
Wat ik dan wel eens doe is een paprika vullen met knoflook, plakjes champignon, ui, kruiden, citroensap, plakje tomaat en dat erbij in de oven doen, lekker de paprika zwart laten worden, heerlijk zoet, lekkere smaken van binnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja heb ik! Klinkt lekker! Misschien dat ik de aardappeltjes schrap en dan nog wat extra groenten erbijivm de carb-politie
Hoe is het met jou DaD? En met je kinderwens? (als je het te brutale vraag vind moet je het zeggen hoor).quote:
Goed hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe is het met jou DaD? En met je kinderwens? (als je het te brutale vraag vind moet je het zeggen hoor).
V1, hoe gaat het eigenlijk met jou? Trek je het nog een beetje, het zit je de laatste tijd niet mee![]()
Met suikerquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat voor taartjes hebben ze in Lalaland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |