Je bent niet de enige voor DiResta hoor. Een aantal races buiten beeld, een aantal met pech uitgevallen. Maar al met al scoort hij wél de punten die je van 'm kan verwachten. Helaas was het deze keer een domme fout. Het is voor hem te hopen dat die fout qua timing niet alles verpest voor hem.quote:Op zondag 8 september 2013 16:38 schreef Meike26 het volgende:
Zelf zie ik het nog steeds wel zitten om diResta daar te zien bij Ferrari, maar daar zal ik wel de enige in zijn. Bianchi is nog te jong en onervaren.
Pure speculatie van mijn kant natuurlijk, maar ik denk dat hij weet dat hij niet naar RB kan (in ieder geval niet zolang Seb daar zit) en het hem frustreert dat hij niet in een auto terecht kan waarmee hij écht mee kan doen om het kampioenschap. Alonso is ook niet de jongste meer en hij kan niet nog jarenlang wachten tot de Ferrari weer eens dominant wordt. Hij wil ongetwijfeld nog eens kampioen worden, maar i.p.v. dichterbij komen ziet hij het elk jaar weer uit zijn handen glippen. En dat maalt in zijn hoofd en veroorzaakt zijn boze uitspattingen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
misschien probeert hij een breuk te forceren, wie weet
Vind ik niet genoeg. De tweede coureur moet vlak achter de nummer 1 eindigen. Deze race was op zich wel ok, maar Massa moet gewoon dichter op Alonso zitten en zo punten voor het constructeurs kampioenschap pakken en wegpakken bij de concurrenten.quote:Op zondag 8 september 2013 16:42 schreef Geralt het volgende:
Nouja onzichtbaar.
Laatste races niet heel slecht imo.
Vorige GP, Alonso 2, Massa 7, race daarvoor Alonso 5, Massa 8, race daarvoor Alonso 4, Massa spin, daarvoor Alonso 3 Massa 6.
Hij pakt wel punten bijna elke race. Of dat nou onzichtbaar is of niet, heel slecht doet ie het niet voor een nr2 rijder. Hij heeft pas 3 races geen punten gepakt.
Sterker nog, alleen Rosberg en Webber halen meer punten op als de nummer 2.
als dat waar is dan gaat Massa naar Sauber en is de cirkel weer rond. Op die manier kan Sauber dan voor een jaartje de Ferrari-motoren goedkoper krijgenquote:Op zondag 8 september 2013 19:17 schreef ElmarO het volgende:
Als we AMuS mogen geloven Raikkonen naar Ferrari en de Hulk naar Lotus.
http://www.auto-motor-und(...)ferrari-7693815.html
Er zijn op het moment steeds meer bronnen die hinten op een terugkeer van Kimi bij Ferrari, dus het zou me nu gaan verbazen mocht het niet zo zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Heel mooi als dat waar is. Sterkste duo op de grid dan imho![]()
Als dat dan maar geen Senna/Prost praktijken gaat opleveren, al houd ik ook wel van dat soort drama
Of Alonso/Hamilton of Piquet/Mansell.quote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Heel mooi als dat waar is. Sterkste duo op de grid dan imho![]()
Als dat dan maar geen Senna/Prost praktijken gaat opleveren, al houd ik ook wel van dat soort drama
twitter:SportmphMark twitterde op maandag 09-09-2013 om 07:35:20Am hearing Kimi/Ferrari deal now agreed. Dramatic developments ahead? #SkyF1 reageer retweet
Waarom dat?quote:Op zondag 8 september 2013 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als dat waar is dan gaat Massa naar Sauber en is de cirkel weer rond. Op die manier kan Sauber dan voor een jaartje de Ferrari-motoren goedkoper krijgen
ik had er kan gaan neer moeten zettenquote:
Zouden ze dan niet beter Bianchi daar neerzetten?quote:Op maandag 9 september 2013 09:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik had er kan gaan neer moeten zetten
maar goed, ik zie het nog wel gebeuren dat Ferrari het salaris van Massa nog een jaartje doorbetaalt en Sauber zit te springen om de motoren goedkoper te krijgen, vandaar dat het zou kunnen dat Massa weer bij Sauber terugkeert
Sauber wil een echte ervaren coureur en dat is Bianchi nog niet imo. Ik denk dat ze Bianchi bij Force India stallen. Zoiets kan ook weer handig zijn, omdat ze zo meer info over de Mercedesmotor kunnen krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zouden ze dan niet beter Bianchi daar neerzetten?
quote:Qualcomm zal draadloze oplaadtechnologie gaan leveren aan teams die mee gaan doen aan de Formula E, een nieuw racekampioenschap voor elektrische raceauto's die de internationale autosportfederatie FIA volgend jaar wil starten. Qualcomm wil ook augmented reality inzetten.
Voor het contactloos elektrisch opladen van elektrische raceauto's wil Qualcomm gebruikmaken van zijn zelfontwikkelde Halo-technologie. Deze standaard maakt gebruik van inductie en is volgens de chipfabrikant niet alleen te gebruiken voor apparaten als mobieltjes en tablets, maar ook voor elektrische auto's. Op de CES toonde Qualcomm in januari vorig jaar nog een proefopstelling. Bij de implementatie voor de Formule E zou de fabrikant een grote koperen plaat onder het asfalt in de pits willen plaatsen om zo racevoertuigen contactloos op te kunnen laden.
Als de FIA er in slaagt om volgend jaar de eerste races in de Formula E te laten starten, dan zal alleen nog de zogeheten safety car van de Halo-oplaadtechnologie gebruik gaan maken. In de daaropvolgende jaren wil Qualcomm ook deelnemende racevoertuigen op deze wijze hun accu's laten opladen. Op termijn denkt het bedrijf zelfs de Halo-oplaadplaten in de racebaan weg te kunnen werken, waardoor de raceauto's tijdens de race kunnen 'bijtanken'.
Naast nieuwe oplaadtechnieken voor elektrische voertuiigen wil Qualcomm, die een meerjarige Formula E-overeenkomst met de FIA heeft gesloten, augmented reality-technologie gaan inzetten. Daarbij verzamelt het bedrijf tal van parameters van de deelnemende racevoertuigen om deze niet alleen door te geven aan de teams, maar ook aan het publiek. Toeschouwers zouden via een mobiele app, waarbij gebruik wordt gemaakt van augmented reality, realtime de data op hun mobiele telefoon kunnen bekijken. Zo zou bijvoorbeeld de auto van een favoriete coureur ook achter een gebouw zichtbaar gemaakt kunnen worden.
De eerste Formula E-races moeten in september 2014 in Londen worden gehouden. Aan de races moeten tien teams mee gaan doen met elk twee elektrische raceauto's. De races moeten niet alleen de belangstelling voor elektrisch aangedreven auto's vergroten maar ook de ontwikkeling van nieuwe technologie in een stroomversnelling brengen.
Draadloos opladen via inductie is al jaren bekend. Zo werkt het opladen van een elektrische tandenborstel ook. Nieuw is alleen dat het nu op wat grotere schaal toegepast gaat worden.quote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef nils7 het volgende:
Ik wist niet dat t bestond:
Qualcomm gaat draadloze oplaadtechnologie aanbieden in Formula E
[..]
[ afbeelding ]
Formula E official website
Launch of the series in 13 hours![]()
Ondanks dat het electrisch juich ik dit initiatief toch toe.
Ik doelde op de hele serie iig hahahquote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Draadloos opladen via inductie is al jaren bekend. Zo werkt het opladen van een elektrische tandenborstel ook. Nieuw is alleen dat het nu op wat grotere schaal toegepast gaat worden.
De Formule E?quote:Op maandag 9 september 2013 20:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik doelde op de hele serie iig hahah
Dit is nog maar een voorproefje, want het gaat in de toekomst ook op de wegen uitgerold worden.quote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Draadloos opladen via inductie is al jaren bekend. Zo werkt het opladen van een elektrische tandenborstel ook. Nieuw is alleen dat het nu op wat grotere schaal toegepast gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |