abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130840747
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef Beach het volgende:
Weet je, ik geef helemaal niks om die Frijns. Waar maakt iedereen zich zo druk over?
Ik maak me zorgen over de kansen die grote talenten nog kunnen krijgen. Hulkenberg heeft het ook heel moeilijk gehad.

Frijns had gewoon lekker bij het RB opleidingsprogramma moeten gaan toen ie de kans had. Knurft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_130840972
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik maak me zorgen over de kansen die grote talenten nog kunnen krijgen. Hulkenberg heeft het ook heel moeilijk gehad.

Frijns had gewoon lekker bij het RB opleidingsprogramma moeten gaan toen ie de kans had. Knurft.
50+ leerlingen en nr 2 stroomt komend jaar pas door.

:{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_130841027
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hij is niet minder dan zo'n Vergne.

Maar als je denkt dat dit succes heeft.. tsja. Ik snap het in ieder geval niet.
pi_130841028
quote:
Vijay Mallya verkiest talent boven dollars

Het team van Force India kiest haar rijdersbezetting op basis van het beschikbare talent en niet op basis van de hoeveelheid sponsorgeld die een coureur mee kan nemen naar het team, bezweerde Vijay Mallya waarvan al geruime tijd wordt gesuggereerd dat hij fananciële problemen zou hebben.

De teameigenaar verklaarde dat hij afgelopen seizoen tot de keuze voor Adrain Sutil kwam op basis van adviezen van zijn technische staf. De zakenman laat zich ruimschoots door zijn mensen adviseren over de beste keuze en gaat daarbij niet uit van de financiële kant. De coureur die beschikbaar is en het meeste talent heeft krijgt een kans van de Indiër, zo verklaarde hij.

Hij refereerde hierbij ook aan de vrijdagtesters die het team de Formule 1 binnen haalde. Jules Bianchi kreeg bij Force India de kans om aan de F1 te wennen en op vrijdag tijdens de vrije trainingen mee te draaien als coureur. Ook Paul di Resta bewandelde die weg om uiteindelijk als Grand Prix coureur voor Force India uit te komen. Afgelopen dagen bevestigde Mallya dat James Calado na een succesvolle Young Driver test op Silverstone afgelopen juli nu ook tijdens vrije trainingen op vrijdag zal gaan rijden.
Nou Frijns, geen VJ eens een belletje zou ik zeggen :+
  donderdag 5 september 2013 @ 10:20:20 #55
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_130841031
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Had ie wel GP2 gereden dit jaar en kunnen laten zien dat ie goed genoeg was voor STR.
Als ie dan wat laat zien in die STR wordt ie echt wel opgepikt door anderen (zie Liuzzi dat er ook F1 leven is na Red Bull).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_130841130
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:20 schreef nils7 het volgende:
Had ie wel GP2 gereden dit jaar en kunnen laten zien dat ie goed genoeg was voor STR.
Nouja ik vind het gewoon kut dat een Bianchi wel de kans krijgt terwijl dat een brokkenpiloot eerste klas is.

:(
pi_130841179
Eerlijk gezegd valt Bianchi mij tot nu toe erg mee in de F1. Grosjean heeft nog steeds de eer hoog te houden tot crash koning van 2013.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 september 2013 @ 10:27:13 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130841195
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:24 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja ik vind het gewoon kut dat een Bianchi wel de kans krijgt terwijl dat een brokkenpiloot eerste klas is.

:(
Bianchi heeft steun van Ferrari en ik vind dat hij het dit jaar in de F1 helemaal zo slecht nog niet doet. In de lagere klasses heeft hij bijna iedereen wel een keer van de baan gereden, maar dit seizoen laat hij wel prima dingen zien
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130841216
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:26 schreef Meike26 het volgende:
Grosjean heeft nog steeds de eer hoog te houden tot crash koning van 2013.
Grosjean heeft die titel volkomen onterecht.

Bij veel van zijn ongevallen was de ander net zo hard schuld; alleen lag hij onder een vergrootglas omdat hij een paar keer zelf schuld was geweest en kreeg zo ook onterecht de zwarte piet toegespeeld.
pi_130841234
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Bianchi heeft steun van Ferrari en ik vind dat hij het dit jaar in de F1 helemaal zo slecht nog niet doet. In de lagere klasses heeft hij bijna iedereen wel een keer van de baan gereden, maar dit seizoen laat hij wel prima dingen zien
Jamaar waarom krijgt iemand die elk weekend mensen consequent van de baan kegelt wel een kans en een potentieel groot talent niet?

Laten we eerlijk zijn, Frijns is in de basis de betere van die 2 en niet zo een beetje ook.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 september 2013 @ 10:30:13 #61
Maffe Fries
pi_130841269
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:28 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jamaar waarom krijgt iemand die elk weekend mensen consequent van de baan kegelt wel een kans en een potentieel groot talent niet?

Laten we eerlijk zijn, Frijns is in de basis de betere van die 2 en niet zo een beetje ook.
Bianchi zit gewoon heel slim in het opleidingsprogramma van Ferrari, anders was het ook voor hem heel lastig geworden om in de Formule 1 te gaan racen.
pi_130841296
Ja dat weet ik, maar dat wil niet zeggen dat ik het er dan maar mee eens moet zijn he :+

Verstappen ook weer gewonnen overigens afgelopen week. Die blijft aan de weg timmeren.
Nog 1 jaartje karts en dan de formule auto's in.

_O_
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 september 2013 @ 10:32:37 #63
Maffe Fries
pi_130841323
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:31 schreef Geralt het volgende:
Ja dat weet ik, maar dat wil niet zeggen dat ik het er dan maar mee eens moet zijn he :+
je hebt af en toe een nogal uitgesproken mening :+
pi_130841361
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:32 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

je hebt af en toe een nogal uitgesproken mening :+
De laatste jaren vooral heel mild :+
  donderdag 5 september 2013 @ 10:35:18 #65
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_130841383
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:27 schreef Geralt het volgende:

[..]

Grosjean heeft die titel volkomen onterecht.

Bij veel van zijn ongevallen was de ander net zo hard schuld; alleen lag hij onder een vergrootglas omdat hij een paar keer zelf schuld was geweest en kreeg zo ook onterecht de zwarte piet toegespeeld.
Er is een onderzoek geweest dat mensen met pech of onheil dat aan lijken te trekken.
Maar dat is geen toeval (lijkt zo wel) maar is gewoon de manier waarop sommige mensen met bepaalde situaties om gaan.

Je kan nu wel zeggen dat het aan die andere auto's lag in de buurt van Grosjean maar het feit blijft wel dat het altijd Grosjean en een ander was.

Hetzelfde geldt voor MalleDonna... altijd is hij die bovenop een ander ligt of auto's kust enzo...
Toeval?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_130841416
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:35 schreef nils7 het volgende:

[..]

Er is een onderzoek geweest dat mensen met pech of onheil dat aan lijken te trekken.
Maar dat is geen toeval (lijkt zo wel) maar is gewoon de manier waarop sommige mensen met bepaalde situaties om gaan.

Je kan nu wel zeggen dat het aan die andere auto's lag in de buurt van Grosjean maar het feit blijft wel dat het altijd Grosjean en een ander was.

Hetzelfde geldt voor MalleDonna... altijd is hij die bovenop een ander ligt of auto's kust enzo...
Toeval?
Er zijn een hoop situaties geweest waarbij hij gewoon domme pech had en een ander hem geen ruimte liet of een gat in dook wat er niet was en dan kreeg hij de schuld weer.

Zeker veel ongelukken gemaakt, maar lang niet allemaal zelf schuld.
pi_130841615
Op F1Rejects vinden ze het ook belachelijk dat Frijns' rol lijkt uitgespeeld. Dus hij heeft ook in het buitenland wel enige naam.
pi_130841631
Hier nog wat audio over Robin Frijns zijn vertrek bij Sauber en zijn reactie: http://nos.nl/audio/547857-testrijder-frijns-weg-bij-sauber.html Wat een profi reactie!!
pi_130844250
Frijns rijd dit weekend ook geen GP2. Hoeveel pech kan je wel niet hebben.
Ik hoop dat Robin Frijns een goede sponsor vindt ik hoop op Randstad of Philips zodat Frijns kan instappen bij Williams.
Misschien dat Ferrari wel wat voor hem heeft als Massa naar Sauber gaat is een goede ruil.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 september 2013 @ 12:51:24 #70
Maffe Fries
pi_130844953
De voorlopige kalender voor het seizoen 2014 is inmiddels bekend. Er staan enkele verrassingen op

'21 races in 2014, Mexico op de kalender'
  donderdag 5 september 2013 @ 14:14:26 #71
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_130847109
Is Spielberg dat oude A1 ring?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 5 september 2013 @ 14:19:59 #72
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130847286
Canada is raar gepland. De twee races ervoor zijn in europa, dan de halve wereld overvliegen en daarna weer naar europa. Beetje onhandig lijkt me maargoed.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:14 schreef Fiorano het volgende:
Is Spielberg dat oude A1 ring?
Jep
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130847515
Ik zie er niets raars aan. Ook in voorgaande jaren eerst Spanje en Monaco (2 races Europa) en dan Canada en dan weer Engeland. Nu zit er voor het eerst dan Oostenrijk tussen.
Wat ik vreemder vind is dat we straks naar Zuid Korea gaan eind September en in April alweer Zuid Korea.. Beetje een "oh we zijn wat vergeten mee te nemen GP'
pi_130852574
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:44 schreef alwaysonhold het volgende:
Hier nog wat audio over Robin Frijns zijn vertrek bij Sauber en zijn reactie: http://nos.nl/audio/547857-testrijder-frijns-weg-bij-sauber.html Wat een profi reactie!!
Ik heb net even de geluidsfragment gehoord. Wat een kut naai streek zeg van Sauber.
Hij moest gewoon doorvragen aan de telefoon en zo is hij er achter gekomen zo ga je toch niet met personeel om. Zo te horen heeft hij wel een aantal gesprekken met een aantal teams.
  donderdag 5 september 2013 @ 17:07:02 #75
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130852823
Mexico onder voorbehoud terug op de kalender. Zou mooi zijn. Liever extra races in Zuid-/Midden-Amerika dan in Azië waar geen hond komt kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')