Ik maak me zorgen over de kansen die grote talenten nog kunnen krijgen. Hulkenberg heeft het ook heel moeilijk gehad.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef Beach het volgende:
Weet je, ik geef helemaal niks om die Frijns. Waar maakt iedereen zich zo druk over?
50+ leerlingen en nr 2 stroomt komend jaar pas door.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen over de kansen die grote talenten nog kunnen krijgen. Hulkenberg heeft het ook heel moeilijk gehad.
Frijns had gewoon lekker bij het RB opleidingsprogramma moeten gaan toen ie de kans had. Knurft.
Hij is niet minder dan zo'n Vergne.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
50+ leerlingen en nr 2 stroomt komend jaar pas door.
Nou Frijns, geen VJ eens een belletje zou ik zeggenquote:Vijay Mallya verkiest talent boven dollars
Het team van Force India kiest haar rijdersbezetting op basis van het beschikbare talent en niet op basis van de hoeveelheid sponsorgeld die een coureur mee kan nemen naar het team, bezweerde Vijay Mallya waarvan al geruime tijd wordt gesuggereerd dat hij fananciële problemen zou hebben.
De teameigenaar verklaarde dat hij afgelopen seizoen tot de keuze voor Adrain Sutil kwam op basis van adviezen van zijn technische staf. De zakenman laat zich ruimschoots door zijn mensen adviseren over de beste keuze en gaat daarbij niet uit van de financiële kant. De coureur die beschikbaar is en het meeste talent heeft krijgt een kans van de Indiër, zo verklaarde hij.
Hij refereerde hierbij ook aan de vrijdagtesters die het team de Formule 1 binnen haalde. Jules Bianchi kreeg bij Force India de kans om aan de F1 te wennen en op vrijdag tijdens de vrije trainingen mee te draaien als coureur. Ook Paul di Resta bewandelde die weg om uiteindelijk als Grand Prix coureur voor Force India uit te komen. Afgelopen dagen bevestigde Mallya dat James Calado na een succesvolle Young Driver test op Silverstone afgelopen juli nu ook tijdens vrije trainingen op vrijdag zal gaan rijden.
Had ie wel GP2 gereden dit jaar en kunnen laten zien dat ie goed genoeg was voor STR.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
50+ leerlingen en nr 2 stroomt komend jaar pas door.
Nouja ik vind het gewoon kut dat een Bianchi wel de kans krijgt terwijl dat een brokkenpiloot eerste klas is.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:20 schreef nils7 het volgende:
Had ie wel GP2 gereden dit jaar en kunnen laten zien dat ie goed genoeg was voor STR.
Bianchi heeft steun van Ferrari en ik vind dat hij het dit jaar in de F1 helemaal zo slecht nog niet doet. In de lagere klasses heeft hij bijna iedereen wel een keer van de baan gereden, maar dit seizoen laat hij wel prima dingen zienquote:Op donderdag 5 september 2013 10:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik vind het gewoon kut dat een Bianchi wel de kans krijgt terwijl dat een brokkenpiloot eerste klas is.
Grosjean heeft die titel volkomen onterecht.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:26 schreef Meike26 het volgende:
Grosjean heeft nog steeds de eer hoog te houden tot crash koning van 2013.
Jamaar waarom krijgt iemand die elk weekend mensen consequent van de baan kegelt wel een kans en een potentieel groot talent niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bianchi heeft steun van Ferrari en ik vind dat hij het dit jaar in de F1 helemaal zo slecht nog niet doet. In de lagere klasses heeft hij bijna iedereen wel een keer van de baan gereden, maar dit seizoen laat hij wel prima dingen zien
Bianchi zit gewoon heel slim in het opleidingsprogramma van Ferrari, anders was het ook voor hem heel lastig geworden om in de Formule 1 te gaan racen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar waarom krijgt iemand die elk weekend mensen consequent van de baan kegelt wel een kans en een potentieel groot talent niet?
Laten we eerlijk zijn, Frijns is in de basis de betere van die 2 en niet zo een beetje ook.
je hebt af en toe een nogal uitgesproken meningquote:Op donderdag 5 september 2013 10:31 schreef Geralt het volgende:
Ja dat weet ik, maar dat wil niet zeggen dat ik het er dan maar mee eens moet zijn he
De laatste jaren vooral heel mildquote:Op donderdag 5 september 2013 10:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je hebt af en toe een nogal uitgesproken mening
Er is een onderzoek geweest dat mensen met pech of onheil dat aan lijken te trekken.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Grosjean heeft die titel volkomen onterecht.
Bij veel van zijn ongevallen was de ander net zo hard schuld; alleen lag hij onder een vergrootglas omdat hij een paar keer zelf schuld was geweest en kreeg zo ook onterecht de zwarte piet toegespeeld.
Er zijn een hoop situaties geweest waarbij hij gewoon domme pech had en een ander hem geen ruimte liet of een gat in dook wat er niet was en dan kreeg hij de schuld weer.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er is een onderzoek geweest dat mensen met pech of onheil dat aan lijken te trekken.
Maar dat is geen toeval (lijkt zo wel) maar is gewoon de manier waarop sommige mensen met bepaalde situaties om gaan.
Je kan nu wel zeggen dat het aan die andere auto's lag in de buurt van Grosjean maar het feit blijft wel dat het altijd Grosjean en een ander was.
Hetzelfde geldt voor MalleDonna... altijd is hij die bovenop een ander ligt of auto's kust enzo...
Toeval?
Jepquote:
Ik heb net even de geluidsfragment gehoord. Wat een kut naai streek zeg van Sauber.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:44 schreef alwaysonhold het volgende:
Hier nog wat audio over Robin Frijns zijn vertrek bij Sauber en zijn reactie: http://nos.nl/audio/547857-testrijder-frijns-weg-bij-sauber.html Wat een profi reactie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |