quote:Sauber's decision to drop Robin Frijns from his reserve driver role was nothing to do with his abilities as a driver, according to team principal Monisha Kaltenborn.
The reigning Formula Renault 3.5 champion joined Sauber at the end of last season and subsequently tested for the team in the young driver tests in Abu Dhabi and at Silverstone. But it was revealed on Wednesday that the Swiss squad has decided against taking up the option it had on his services for next year.
Kaltenborn insists that the fact the team could offer him no means for advancement was the primary motivation for the decision, with rookie Sergey Sirotkin expected to be partnered by a more experienced driver in 2014.
"It doesn't have anything to do with his driving," said Kaltenborn when asked about the reasons for dropping Frijns.
"It's the situation we are in, there's no point in holding onto somebody when you know that you maybe cannot give the driver what he wants. We've never held onto any drivers like that and it just wouldn't be fair for his career.
"He has had a rough season and couldn't do all that he wanted on the driving side but with the little driving he has done it wouldn't be fair to judge anything. He remains a very talented driver."
Kaltenborn is unsure what the future holds for Frijns, with the Dutchman now looking for another team to take him on.
"It's very difficult to say that," said Kaltenborn on whether she anticipated Frijns will be signed by another team.
"What I can say is that our engineers [said] it was more than reasonably good feedback he gave [when he tested], they were very happy actually.
"That just tells you in what situation F1 itself is that even such talented drivers have to look at other aspects as well for their career. That situation is really not healthy here overall in F1."
Kaltenborn also suggested Frijns and his management should put more time into trying to raise funding to open more doors in F1 given the current economic climate.
When asked if they should do more work on that aspect, she replied: "I think they do, clearly."
Eerste meters tijdens een weekend. Heeft ook al de YDT gereden op Silverstone.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:26 schreef Rossdale het volgende:
Calado heeft vandaag toch ook de eerste meters gemaakt voor het team?
Ja daar koop je natuurlijk weinig voorquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:32 schreef sasquatsch het volgende:
Het lag in ieder geval niet aan zijn talent, dat hij weg is bij Sauber.
[..]
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat ze voor Ricciardo gekozen hebben is juist omdat hij de 2de STR coureur is omdat ze bij Red Bull bang zijn dat Vergne Vettel te veel op zijn huid zal zitten. Vergne wordt achter de hand gehouden om op termijn misschien Vettel te vervangen.
[..]
Teambazen kijken gewoon naar pure snelheid, Vergne heeft dit jaar niet nog geen een keer Q3 weten te halen. Het is voor RBR ook handiger om een snelle nummer 2 te hebben, dan kun je soms een buffertje hebben voor Vettel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:10 schreef Geralt het volgende:
En toch blijf ik het raar vinden dat ze kiezen voor degene die voor het 2de seizoen op rij langzamer is (in de race dan toch) dan zijn teamgenoot.
Vorig jaar Vergne 16 punten en ricardo 10, dit jaar staat ricardo ook lager dan vergne.
Om WK te worden moet je idd beide hebben, maar teambazen prefereren absolute snelheid nog altijd boven constant rijden. Vergne laat gewoon niet zien dat hij snel genoeg is daarom kiezen ze voor Ricciardo. Je denkt toch niet dat iemand die 0,3s langzamer is dan Ricciardo een bedreiging gaat vormen voor Vettelquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:14 schreef sasquatsch het volgende:
Pure snelheid is niet genoeg. Je moet het ook in een race in resultaten kunnen omzetten. En dat kan Vergne beter dan Ricciardo. Net zoals Webber in kwalificatie laat zien wel over de snelheid te beschikken, maar in de race vaak tekort komt.
twitter:tgruener twitterde op zondag 08-09-2013 om 12:50:33#F1 @PaulHembery just confirmed: Red Bull will run a 1.000 km tyre test at Barcelona next week. 2011 car. 2014 tyres. Buemi & Ricciardo. reageer retweet
het zou kunnen. In ieder geval is duidelijk dat Räikkönen komtquote:Op zondag 8 september 2013 15:36 schreef THEFXR het volgende:
Zou het kunnen zijn dat Ferrari de hele line up veranderd?
nah, dat zou misschien wel weer een te grote verandering zijnquote:
Denk eerder proberen Alonso nog een jaartje minimaal te houden, volgend jaar met de nieuwe regels maar eens kijken en dan na volgend jaar Massa eruit en Hulkenberg erin. En wat Alonso dan doet kunnen ze dan nog wel bekijken.quote:
Hij haalt te weinig punten voor een 2e rijder maar schikt zich wel goed in die rol, als Alonso blijft (wat ik verwacht) is het maar afwachten wat zijn nieuwe teammaat zal doen, dus het zal me niet verbazen als hij ook blijft.quote:Op zondag 8 september 2013 16:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk eerder proberen Alonso nog een jaartje minimaal te houden, volgend jaar met de nieuwe regels maar eens kijken en dan na volgend jaar Massa eruit en Hulkenberg erin. En wat Alonso dan doet kunnen ze dan nog wel bekijken.
Feit blijft dat Massa daar eigenlijk al lang weg had moeten zijn. Volgende feit is dat als hij nog een paar mooie results neerzet dit jaar zoals vandaag dat hij volgend jaar gewoon weer bij Ferrari rijdt lijkt me.
Hulkenberg lijkt me ook wel leuk daarquote:Op zondag 8 september 2013 16:38 schreef Meike26 het volgende:
IK weet het niet hoor. Ik begin Massa behoorlijk zat te worden.. Kan wel presteren onder druk, maar rijd continu totaal onzichtbare races. Deze race was een uitzondering. Terwijl onzichtbare races juist zeldzaam moeten zijn voor coureurs bij een topteam.
Zelf zie ik het nog steeds wel zitten om diResta daar te zien bij Ferrari, maar daar zal ik wel de enige in zijn. Bianchi is nog te jong en onervaren.
Dan toch maar Hulkenberg
Ze zullen het wel zo laten dan, op het moment dat Alonso plaats maakt voor Vettel is het ook einde verhaal Massaquote:Op zondag 8 september 2013 16:42 schreef Geralt het volgende:
Nouja onzichtbaar.
Laatste races niet heel slecht imo.
Vorige GP, Alonso 2, Massa 7, race daarvoor Alonso 5, Massa 8, race daarvoor Alonso 4, Massa spin, daarvoor Alonso 3 Massa 6.
Hij pakt wel punten bijna elke race. Of dat nou onzichtbaar is of niet, heel slecht doet ie het niet voor een nr2 rijder. Hij heeft pas 3 races geen punten gepakt.
Sterker nog, alleen Rosberg en Webber halen meer punten op als de nummer 2.
Je bent niet de enige voor DiResta hoor. Een aantal races buiten beeld, een aantal met pech uitgevallen. Maar al met al scoort hij wél de punten die je van 'm kan verwachten. Helaas was het deze keer een domme fout. Het is voor hem te hopen dat die fout qua timing niet alles verpest voor hem.quote:Op zondag 8 september 2013 16:38 schreef Meike26 het volgende:
Zelf zie ik het nog steeds wel zitten om diResta daar te zien bij Ferrari, maar daar zal ik wel de enige in zijn. Bianchi is nog te jong en onervaren.
Pure speculatie van mijn kant natuurlijk, maar ik denk dat hij weet dat hij niet naar RB kan (in ieder geval niet zolang Seb daar zit) en het hem frustreert dat hij niet in een auto terecht kan waarmee hij écht mee kan doen om het kampioenschap. Alonso is ook niet de jongste meer en hij kan niet nog jarenlang wachten tot de Ferrari weer eens dominant wordt. Hij wil ongetwijfeld nog eens kampioen worden, maar i.p.v. dichterbij komen ziet hij het elk jaar weer uit zijn handen glippen. En dat maalt in zijn hoofd en veroorzaakt zijn boze uitspattingen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
misschien probeert hij een breuk te forceren, wie weet
Vind ik niet genoeg. De tweede coureur moet vlak achter de nummer 1 eindigen. Deze race was op zich wel ok, maar Massa moet gewoon dichter op Alonso zitten en zo punten voor het constructeurs kampioenschap pakken en wegpakken bij de concurrenten.quote:Op zondag 8 september 2013 16:42 schreef Geralt het volgende:
Nouja onzichtbaar.
Laatste races niet heel slecht imo.
Vorige GP, Alonso 2, Massa 7, race daarvoor Alonso 5, Massa 8, race daarvoor Alonso 4, Massa spin, daarvoor Alonso 3 Massa 6.
Hij pakt wel punten bijna elke race. Of dat nou onzichtbaar is of niet, heel slecht doet ie het niet voor een nr2 rijder. Hij heeft pas 3 races geen punten gepakt.
Sterker nog, alleen Rosberg en Webber halen meer punten op als de nummer 2.
als dat waar is dan gaat Massa naar Sauber en is de cirkel weer rond. Op die manier kan Sauber dan voor een jaartje de Ferrari-motoren goedkoper krijgenquote:Op zondag 8 september 2013 19:17 schreef ElmarO het volgende:
Als we AMuS mogen geloven Raikkonen naar Ferrari en de Hulk naar Lotus.
http://www.auto-motor-und(...)ferrari-7693815.html
Er zijn op het moment steeds meer bronnen die hinten op een terugkeer van Kimi bij Ferrari, dus het zou me nu gaan verbazen mocht het niet zo zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Heel mooi als dat waar is. Sterkste duo op de grid dan imho![]()
Als dat dan maar geen Senna/Prost praktijken gaat opleveren, al houd ik ook wel van dat soort drama
Of Alonso/Hamilton of Piquet/Mansell.quote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Heel mooi als dat waar is. Sterkste duo op de grid dan imho![]()
Als dat dan maar geen Senna/Prost praktijken gaat opleveren, al houd ik ook wel van dat soort drama
twitter:SportmphMark twitterde op maandag 09-09-2013 om 07:35:20Am hearing Kimi/Ferrari deal now agreed. Dramatic developments ahead? #SkyF1 reageer retweet
Waarom dat?quote:Op zondag 8 september 2013 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als dat waar is dan gaat Massa naar Sauber en is de cirkel weer rond. Op die manier kan Sauber dan voor een jaartje de Ferrari-motoren goedkoper krijgen
ik had er kan gaan neer moeten zettenquote:
Zouden ze dan niet beter Bianchi daar neerzetten?quote:Op maandag 9 september 2013 09:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik had er kan gaan neer moeten zetten
maar goed, ik zie het nog wel gebeuren dat Ferrari het salaris van Massa nog een jaartje doorbetaalt en Sauber zit te springen om de motoren goedkoper te krijgen, vandaar dat het zou kunnen dat Massa weer bij Sauber terugkeert
Sauber wil een echte ervaren coureur en dat is Bianchi nog niet imo. Ik denk dat ze Bianchi bij Force India stallen. Zoiets kan ook weer handig zijn, omdat ze zo meer info over de Mercedesmotor kunnen krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zouden ze dan niet beter Bianchi daar neerzetten?
quote:Qualcomm zal draadloze oplaadtechnologie gaan leveren aan teams die mee gaan doen aan de Formula E, een nieuw racekampioenschap voor elektrische raceauto's die de internationale autosportfederatie FIA volgend jaar wil starten. Qualcomm wil ook augmented reality inzetten.
Voor het contactloos elektrisch opladen van elektrische raceauto's wil Qualcomm gebruikmaken van zijn zelfontwikkelde Halo-technologie. Deze standaard maakt gebruik van inductie en is volgens de chipfabrikant niet alleen te gebruiken voor apparaten als mobieltjes en tablets, maar ook voor elektrische auto's. Op de CES toonde Qualcomm in januari vorig jaar nog een proefopstelling. Bij de implementatie voor de Formule E zou de fabrikant een grote koperen plaat onder het asfalt in de pits willen plaatsen om zo racevoertuigen contactloos op te kunnen laden.
Als de FIA er in slaagt om volgend jaar de eerste races in de Formula E te laten starten, dan zal alleen nog de zogeheten safety car van de Halo-oplaadtechnologie gebruik gaan maken. In de daaropvolgende jaren wil Qualcomm ook deelnemende racevoertuigen op deze wijze hun accu's laten opladen. Op termijn denkt het bedrijf zelfs de Halo-oplaadplaten in de racebaan weg te kunnen werken, waardoor de raceauto's tijdens de race kunnen 'bijtanken'.
Naast nieuwe oplaadtechnieken voor elektrische voertuiigen wil Qualcomm, die een meerjarige Formula E-overeenkomst met de FIA heeft gesloten, augmented reality-technologie gaan inzetten. Daarbij verzamelt het bedrijf tal van parameters van de deelnemende racevoertuigen om deze niet alleen door te geven aan de teams, maar ook aan het publiek. Toeschouwers zouden via een mobiele app, waarbij gebruik wordt gemaakt van augmented reality, realtime de data op hun mobiele telefoon kunnen bekijken. Zo zou bijvoorbeeld de auto van een favoriete coureur ook achter een gebouw zichtbaar gemaakt kunnen worden.
De eerste Formula E-races moeten in september 2014 in Londen worden gehouden. Aan de races moeten tien teams mee gaan doen met elk twee elektrische raceauto's. De races moeten niet alleen de belangstelling voor elektrisch aangedreven auto's vergroten maar ook de ontwikkeling van nieuwe technologie in een stroomversnelling brengen.
Draadloos opladen via inductie is al jaren bekend. Zo werkt het opladen van een elektrische tandenborstel ook. Nieuw is alleen dat het nu op wat grotere schaal toegepast gaat worden.quote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef nils7 het volgende:
Ik wist niet dat t bestond:
Qualcomm gaat draadloze oplaadtechnologie aanbieden in Formula E
[..]
[ afbeelding ]
Formula E official website
Launch of the series in 13 hours![]()
Ondanks dat het electrisch juich ik dit initiatief toch toe.
Ik doelde op de hele serie iig hahahquote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Draadloos opladen via inductie is al jaren bekend. Zo werkt het opladen van een elektrische tandenborstel ook. Nieuw is alleen dat het nu op wat grotere schaal toegepast gaat worden.
De Formule E?quote:Op maandag 9 september 2013 20:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik doelde op de hele serie iig hahah
Dit is nog maar een voorproefje, want het gaat in de toekomst ook op de wegen uitgerold worden.quote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Draadloos opladen via inductie is al jaren bekend. Zo werkt het opladen van een elektrische tandenborstel ook. Nieuw is alleen dat het nu op wat grotere schaal toegepast gaat worden.
Jezus...quote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef nils7 het volgende:
Ik wist niet dat t bestond:
Qualcomm gaat draadloze oplaadtechnologie aanbieden in Formula E
[..]
[ afbeelding ]
Formula E official website
Launch of the series in 13 hours![]()
Ondanks dat het electrisch juich ik dit initiatief toch toe.
Dat was zo kneiterhard op de tribunequote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Marks het volgende:
[..]
Jezus...
Vorige week bij de Historic Grand Prix.... Zo´n startveld van 22 v8 Cosworths uit de jaren 70 en 80 wat tegelijkertijd volgas aan de race begint. DAT kippevelmoment is iets wat je NOOIT bij de electrische races kan krijgen. Ik snap ook niet dat men dat wil, je gaat een rockband toch ook geen britney spears liedjes laten zingen. Zo ook hier, er zijn andere manieren om het milieu te verbeteren in plaats van de racerij te besmetten.
Yup. Dan voel je gewoon de kracht van die beesten door de grond heen, no way dat dit met electrische vervoermiddelen ook kan gebeuren.quote:Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat was zo kneiterhard op de tribune
Electrisch karten is overigen ook wel apart. Kan nu bij de Uithof in Den Haag. Heel vreemd om alleen de bandjes en de rijwind te horen en sneller te gaan dan de benzinekarts die ze er eerder hadden. / offtopicquote:Op maandag 9 september 2013 22:23 schreef Marks het volgende:
Yup. Dan voel je gewoon de kracht van die beesten door de grond heen, no way dat dit met electrische vervoermiddelen ook kan gebeuren.
Trigger Finger met die Follow rivers coverquote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Marks het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat men dat wil, je gaat een rockband toch ook geen britney spears liedjes laten zingen.
En toch zou een electrische motor een stuk sneller kunnen zijn, gaat het daar niet om in de racerij?quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Marks het volgende:
[..]
En zon raceklasse met electrische motoren op Assen... Ze werden letterlijk uitgelachen. Je kunt dat niet serieus nemen. En dat ga ik nooit doen ook.
Dat hebben ze nu al in de BMW M5, waarin het geluid van de oude M5 wordt nagebootst in de nieuwe M5.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:12 schreef Meike26 het volgende:
Tegen de tijd dat de F1 electrisch word is er al een Vroombox ontwikkeld + ultralight audio voorzieningen (speakers in uitlaatvorm), waarbij we weer kunnen genieten van de V12 en V10 motoren.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:57 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.formula1.com/news/headlines/2006/9/4933.html
10 september: Raikkonen en Massa bevestigd bij Ferrari!
Klopt wel inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:57 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.formula1.com/news/headlines/2006/9/4933.html
10 september: Raikkonen en Massa bevestigd bij Ferrari!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:57 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.formula1.com/news/headlines/2006/9/4933.html
10 september: Raikkonen en Massa bevestigd bij Ferrari!
Gast het is ernaast... net zoals Britney en Rockbands bestaan.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Marks het volgende:
[..]
Jezus...
Vorige week bij de Historic Grand Prix.... Zo´n startveld van 22 v8 Cosworths uit de jaren 70 en 80 wat tegelijkertijd volgas aan de race begint. DAT kippevelmoment is iets wat je NOOIT bij de electrische races kan krijgen. Ik snap ook niet dat men dat wil, je gaat een rockband toch ook geen britney spears liedjes laten zingen. Zo ook hier, er zijn andere manieren om het milieu te verbeteren in plaats van de racerij te besmetten.
En zon raceklasse met electrische motoren op Assen... Ze werden letterlijk uitgelachen. Je kunt dat niet serieus nemen. En dat ga ik nooit doen ook.
Misschien moet er dan ook een electrisch rijden forum NAAST de echte racefora worden gemaaktquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gast het is ernaast... net zoals Britney en Rockbands bestaan.
Er is in MUZ ook geen forum voor kutmuziek en een forum voor goeie muziek.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:47 schreef Marks het volgende:
[..]
Misschien moet er dan ook een electrisch rijden forum NAAST de echte racefora worden gemaakt
gehehehe.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:57 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.formula1.com/news/headlines/2006/9/4933.html
10 september: Raikkonen en Massa bevestigd bij Ferrari!
Volop F1 berichten in de Duitse persquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:30 schreef dery1990 het volgende:
Volgens Duitse pers heeft Kimi gister voor middernacht getekend bij Ferrari.
en dan gaat hij tweede viool spelen voor Alonso?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:30 schreef dery1990 het volgende:
Volgens Duitse pers heeft Kimi gister voor middernacht getekend bij Ferrari.
ooh, jij hebt zojuist het internet gewonnenquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:57 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.formula1.com/news/headlines/2006/9/4933.html
10 september: Raikkonen en Massa bevestigd bij Ferrari!
ik zei ook al Kimi en hulkie, maar dat is teveel verandering in een keer, volgens de fansquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat kimi en alonso van plek ruilen en massa wordt ingewisseld voor de hulk.
Dat laatste weten we helemaal niet. Goeie kans dat Renault meer in wilt stappen en die hebben geld zat lijkt me zo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zei ook al Kimi en hulkie, maar dat is teveel verandering in een keer, volgens de fans
Veder moet Alonso een te grote pay cut accepteren.
Dat was toch Kimi zijn punt, Lotus kon niet genoeg geld garanderen om de auto gedurende het seizoen mee te ontwikkelen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat laatste weten we helemaal niet. Goeie kans dat Renault meer in wilt stappen en die hebben geld zat lijkt me zo.
Zou wel een giller zijn als Massa dan alsnog gewoon aanblijft naast Kimi![]()
![]()
!!!
Daar heeft Kimi noch Renault noch Lotus iets over gezegd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat was toch Kimi zijn punt, Lotus kon niet genoeg geld garanderen om de auto gedurende het seizoen mee te ontwikkelen?
Bedankt, spuit 11quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, jij hebt zojuist het internet gewonnen
twitter:Felipe1Massa twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 20:43:50From 2014 i will no longer be driving for Ferrari. I would like to thank the team for all the… http://t.co/ubhtiS79EE reageer retweet
Ik moest lachenquote:For next year, I want to find a team that can give me a competitive car to win many more races and challenge for the championship which remains my greatest objective!
Nouja je kan wel lachen, maar als het winnen van races en de titel niet meer je doel is dan kun je beter stoppen. Lijkt mij dan toch.quote:
Lotus is waarschijnlijk het meest competitief van de teams waar hij heen zou kunnen. Al denk ik niet dat hij daar heen gaat. Meeste kans geef ik Sauber.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:01 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ook, enige waar die naartoe kan is Sauber of Lotus....
Of Force India, zou ook nog kunnen....die 3 teamsquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lotus is waarschijnlijk het meest competitief van de teams waar hij heen zou kunnen. Al denk ik niet dat hij daar heen gaat. Meeste kans geef ik Sauber.
Lijkt me ook. Als Kimi naar Ferrari gaat dan gaat Hulkenberg naar Lotus denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lotus is waarschijnlijk het meest competitief van de teams waar hij heen zou kunnen. Al denk ik niet dat hij daar heen gaat. Meeste kans geef ik Sauber.
Dat klopt. Maar Lotus is het meest competitief en ik verwacht hem bij Sauber.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:06 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Of Force India, zou ook nog kunnen....die 3 teams
Williams misschien???quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Massa wel klaar is in de F1. Ik denk niet dat Sauber zit te wachten op zijn komst.
Gewoon Indycar gaan racen. Ovals...quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien doet ie een Kovalainen. Maar eigenlijk moet ie gewoon lekker in een andere raceklasse gaan rijden.
Als mentor voor Sirotkin?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Massa wel klaar is in de F1. Ik denk niet dat Sauber zit te wachten op zijn komst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |