abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130916787
quote:
:9~

Beste aanvallende middenvelder ter wereld
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130916802
Genoten van het gebrek aan intelligentie bij een zekere inZanity.
pi_130916872
Özil _O_
pi_130916881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:09 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Diaby is enorm getalenteerd ja, vorig jaar die wedstrijd tegen Liverpool gezien? Diaby is zo ontzettend vaak geblesseerd dat hij nooit meer dan 3 wedstrijden achtereen kan volmaken, maar dat maakt hem geen mindere voetballer.
Ik heb hem talloze keren zien spelen, en zou hem zeker geen klasbak noemen.
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:10:47 #255
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_130917198
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:41 schreef Ironisch het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Wenger het altijd over top top quality heeft maar nog wel gewoon Park en Bendtner in de selectie heeft
Bendtner is simpelweg niet gelukt aangezien zijn eisen te hoog zijn, en op de slotdag heeft Wenger hem gehouden omdat Chelsea Ba niet aan ons wilde verhuren.

De rest van het deadwood/spelers die tekort komen zijn juist zo goed als geloosd. Noem een Chamakh, een Santos, een Denilson, een Djourou, een Gervinho, een Suqlliaci, een Arshavin.
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:12:11 #256
406136 Le_Professeur
pi_130917237
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:58 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik heb hem talloze keren zien spelen, en zou hem zeker geen klasbak noemen.
Ik presenteer u, een Diaby in goede doen:

pi_130917248
quote:
1 goede wedstrijd maakt je nog geen klasbak.
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:13:59 #258
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130917288
Klasbak is natuurlijk een nogal subjectief begrip. Maar een fitte Diaby is voor Arsenal gewoon een ontzettend goede speler, zoals hij in die wedstrijd liet zien.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130917297
Goede aankoop van Arsenal. Nu nog een goede spits halen.
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:16:04 #260
406136 Le_Professeur
pi_130917373
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:56 schreef habitue het volgende:

[..]

:9~

Beste aanvallende middenvelder ter wereld
Klopt, vaak de vraag of Iniësta de betere is, in mijn optiek is hij verfijnder, maar is Özil veel effectiever.
Ter ondersteuning:

Omgerekend zo ongeveer 3x (!) zoveel assists. Ventje loopt bijna 1op2, ongelooflijk. Iniësta heeft natuurlijk wel wat meer ervaring, maar puur naar de statistieken gekeken is het overduidelijk.

Maar goed, denk ook dat Iniësta te weinig levert met zijn kwaliteiten.
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:17:23 #261
406136 Le_Professeur
pi_130917414
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:12 schreef habitue het volgende:

[..]

1 goede wedstrijd maakt je nog geen klasbak.
Nee, dat niet, maar Diaby is echt een hele goede speler. Fans tellen hem enkel niet meer mee, daarvoor is hij te vaak geblesseerd. Neemt niet weg dat het altijd een lekkere bonus is wanneer hij terug komt.
pi_130917454
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Klopt, vaak de vraag of Iniësta de betere is, in mijn optiek is hij verfijnder, maar is Özil veel effectiever.
Ter ondersteuning:

[ afbeelding ]

Omgerekend zo ongeveer 3x (!) zoveel assists. Ventje loopt bijna 1op2, ongelooflijk. Iniësta heeft natuurlijk wel wat meer ervaring, maar puur naar de statistieken gekeken is het overduidelijk.
Ozil all day long voor mij. En Ozil is pas 24, die wordt alleen nog maar beter.
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:19:47 #263
406136 Le_Professeur
pi_130917500
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:18 schreef habitue het volgende:

[..]

Ozil all day long voor mij. En Ozil is pas 24, die wordt alleen nog maar beter.
Zeker voor de Premier League ja, vrij sterk en rap, dat wordt echt smullen dit jaar. Grootste misser ooit in de geschiedenis van het voetbal volgensmij, de verkoop van Mesut Özil.
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:25:14 #264
406136 Le_Professeur
pi_130917681
Omdat Özil.

Dat inzicht, die klasse, dat balgevoel. _O_
pi_130921803
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nee, dat niet, maar Diaby is echt een hele goede speler. Fans tellen hem enkel niet meer mee, daarvoor is hij te vaak geblesseerd. Neemt niet weg dat het altijd een lekkere bonus is wanneer hij terug komt.
Ga er maar niet vanuit dat Diaby terugkomt en van waarde voor ons kan zijn. Zijn contract loopt tot zomer 2015 en hij is dit hele seizoen nog wel geblesseerd. Of hij wordt komende zomer al gereleased, of de selectie is op die positie dan al aangevuld waardoor hij nog meer buiten de boot valt. En een contractverlenging zie ik niet gebeuren, zeker niet na zijn nummerwisseling.

Natuurlijk wel een erg triest verhaal.
pi_130923064
Hoe langer hoe bizarder dat Real Özil heeft laten gaan.

Goeie actie van Arsenal, hoor.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:47:00 #267
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130923649
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:38 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Ga er maar niet vanuit dat Diaby terugkomt en van waarde voor ons kan zijn. Zijn contract loopt tot zomer 2015 en hij is dit hele seizoen nog wel geblesseerd. Of hij wordt komende zomer al gereleased, of de selectie is op die positie dan al aangevuld waardoor hij nog meer buiten de boot valt. En een contractverlenging zie ik niet gebeuren, zeker niet na zijn nummerwisseling.

Natuurlijk wel een erg triest verhaal.
Dacht dat hij rond kerst weer terug zou zijn?
pi_130924097
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ja, dat slaat natuurlijk nergens op. Zo heeft iedere club wel een speler die er niet hoort, maar dat Park nog bij Arsenal zit is echt belachelijk.

Bendtner mocht weg maar verdient 52k per week, iets wat hij nergens anders gaat krijgen. Schijnt dat hij een deal met Crystal Palace had maar dat dit niet door ging omdat Arsenal geen nieuwe spits kon krijgen voor het sluiten van de transfermarkt.
Ja, Mourinho wou Ba niet verhuren aan Arsenal :P
all your heroes are whores
pi_130924178
Wat een idioten bij Madrid, Arsenal heeft een 'koopje'
pi_130928422
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Dacht dat hij rond kerst weer terug zou zijn?
Ik weet het niet meer precies hoor, maar hij zou iets van 8 a 9 maanden geblesseerd zijn. Kniebanden afgescheurd dacht ik.
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:34:34 #271
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130928727
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:24 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer precies hoor, maar hij zou iets van 8 a 9 maanden geblesseerd zijn. Kniebanden afgescheurd dacht ik.
Ja, en hij is geblesseerd geraakt in maart.
pi_130930239
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ja, en hij is geblesseerd geraakt in maart.
Aha, in mijn hoofd zat dat dat later gebeurd was. Foutje.
Toch blijf ik erbij dat Diaby geen toekomst heeft bij Arsenal en waarschijnlijk ook niet bij een andere club.
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:51:14 #273
406136 Le_Professeur
pi_130931271
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:18 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Aha, in mijn hoofd zat dat dat later gebeurd was. Foutje.
Toch blijf ik erbij dat Diaby geen toekomst heeft bij Arsenal en waarschijnlijk ook niet bij een andere club.
Klopt, beschikt gewoon niet over een topsport lichaam. Wanneer fit zou ik hem een wedstrijd per maand laten spelen, wat nu ook kan, gezien het aantal middenvelders binnen de selectie op dit moment.
pi_130940513
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Klopt, beschikt gewoon niet over een topsport lichaam. Wanneer fit zou ik hem een wedstrijd per maand laten spelen, wat nu ook kan, gezien het aantal middenvelders binnen de selectie op dit moment.
Tot z'n contract verloopt, ja. Ik denk niet dat een keer per maand meerwaarde heeft op zijn salaris...
pi_130942898
  zondag 8 september 2013 @ 13:39:49 #276
123170 alors
zlata1234
pi_130945858

know'm sayin?
word? word.
pi_130947027
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:13 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Tot z'n contract verloopt, ja. Ik denk niet dat een keer per maand meerwaarde heeft op zijn salaris...
Bovendien neemt hij dan ook een plaats in op de selectielijst, die beter door iemand die echt fit is gebruikt zou worden.
pi_130947117
Wat zijn jullie prognoses/verwachtingen voor dit seizoen?
pi_130947738
quote:
_O- duitse humor _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 8 september 2013 @ 16:33:24 #280
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130952028

zondag 8 september 2013 @ 16:47:38 #281
406136 Le_Professeur
pi_130952468
Die break duurt ook gewoon net even te lang, bah.
  zondag 8 september 2013 @ 16:49:09 #282
406136 Le_Professeur
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:24:37 #283
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130964524
Ik ben benieuwd met Özil in de gelederen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 11 september 2013 @ 13:47:18 #285
406136 Le_Professeur
pi_131057510
Wel even up-to-date blijven:

We've got Mesut Özil! We've got Mesut Özil! _O_
  woensdag 11 september 2013 @ 13:52:37 #286
406136 Le_Professeur
  woensdag 11 september 2013 @ 15:01:20 #287
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_131059580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Proest, jij hebt kennelijk gewoon een hele aparte kijk op voetbal, zou haast zeggen dat je een bord voor je kop hebt. Vrij naïef om te denken dat je zomaar even gelijk denkt te hebben.

Het meerendeel van de voetballiefhebbers zal beamen dat Arsenal een ontzettend mooie, bescheiden club is, waar technisch verzorgd voetbal ten alle tijden wordt nagestreed. Daar waar de jeugd de kans krijgt en wereld wordt geprezen om hun spelopvatting. Een club die zelden negatief in het nieuws komt en zich nederig opstelt. Arsenal zal je zelden tot nooit defensief zien voetballen, maar altijd willen zien voetballen.

Klinkt jou dit werkelijk onbekend in de horen? Dan vind ik dat erg bijzonder.

Maar goed, eigenlijk zeg je alles al met het feit dat bij Arsenal enkel middelmaat rondloopt. Schijnbaar zie je het niet of wil je het niet zien, misschien heb je gewoon een hekel aan Arsenal, wat mij niet onwaarschijnlijk lijkt.

Oja, voorbeelden:

Cazorla, revelatie van het seizoen, vanaf dag één was hij één van de beste amf's van de Premier League.

Wilshere, is voor eenieder bekend dat hij een toptalent is, zit nu in een lichte dip, maar dat doet niets af aan de voetballer Wilshere. Ramsey, na anderhalf jaar mentale problemen is hij zijn beenbreuk eindelijk bovenop gekomen, Aaron was altijd de meest getalenteerde van de twee ( Jack ) en laat dat nu zien.

Koscielny, zonder twijfel één van de beste CB's in de competitie en waarschijnlijk Europa. Als je het allemaal een beetje volgt hoor je dit te weten.

Gibbs, zeer getalenteerde back, erg bekend, nog jong maar speelt al jaren bij Arsenal en is nu in zoverre ontwikkeld dat hij betrouwbaar genoemd mag worden.

Mertesacker, wordt vaak lacherig over gedaan, aangezien hij vrij traag is, maar buiten dat is zijn positionering, covering en man-op-man één van de beste.

Arteta, belangrijkste man aan Arsenal zijde afgelopen jaar, duels die verloren werden waren zonder deze man op het veld. Valt niet persé op aangezien hij de rol als dmf op zich neemt, maar haalt één van de hoogste passingspercentage van de league. Uiterst betrouwbaar en zeker geen middelmaat.

Chamberlain, één van de grootste Engelse talenten, heeft uiterarad nog een hoop te leren en is onlangs zwaar geblesseerd geraak, maar is al erg ver voor zijn leeftijd. Dit jaar had hij een belangrijke pion kunnen zjn, dat is voor nu even afwachten.

Diaby, altijd geblesseerd, maar een klasbak wanneer fit.

Rosicky, laat het ondanks zijn leeftijd nog altijd zien, verkeerd in bloedvorm en is belangrijk wanneer hij speelt. Verre van middelmaat, technisch magistraal.

Sagna, vorig jaar leek hij het niet meer te hebben, mocht van mij weg. Dit jaar laat hij zien nog altijd te beschikken over zijn kwalitieten. Wenger wil hem veranderen in een CB, dit voert hij verrassend goed uit.

Monreal, Rosicky, Podolski, Diaby, voornamelijk bank, maar hebben stuk voor stuk hun waarde laten zien.

Arsenal heeft de echte middelmaat dit jaar geloosd, denk dan aan spelers als Chamakh, Gervinho, Denilson, Santos, Djourou. Stuk voor stuk ondermaats en komen tekort.

Spelers die op dit moment nog onder contract staan en waarvan ik vind dat ze tekort komen: Park, Bendtner en Jenkinson. Vermaelen is afwachten, die heeft al heel lang zijn vorm niet laten zien.

Spelers die er bovenuit steken en iedere topclub zou willen hebben: Cazorla, Wilshere, Ramsey, Koscielny, Özil en Gibbs.

Zelalem is het allergrootste talent van de club, zoals het er nu naar uit ziet wordt dat de nieuwe Fàbregas, in pré season liet hij al steekpaasjes en inzicht zien waar je u tegen zegt.

Overigens mag je de statistieken opzoeken als je het bij bepaalde spelers niet geloofd dat zij geen middelmaat zijn. Waarschijnlijk plaats je een lach-emoticon en ga je er niet op in, maar goed, heb het dan in ieder geval geprobeerd.

Oja, noem eens wat interessante spelers van de Spurs? Ik zie enkel Lloris en Lamela als toppers, waaronder de laatste nog een talent is, de rest is niet bijzonder.
Nou Real, Bayern en Barca kunnen wel inpakken en Chelsea, City en United kunnen beter een jaartje overslaan. De Champions League en de titel gaan dit jaar naar Arsenal :')

Van al die spelers zijn alleen Cazorla en Özil uitzonderlijke spelers. Koscielny en Arteta komen daar misschien nog een beetje bij in de buurt en Wilshere en Ramsey hebben nog wel de potentie. Maar đan houdt het toch echt al snel op. De rest is gewoon allemaal pure middelmaat voor Premier League begrippen.

Oh en ik denk toch echt dat het merendeel van de voetballiefhebbers het er over eens zal zijn dat Arsenal een sfeerloze, saaie club is zonder enige uitstraling. Kan je het wel gaan hebben over 'technisch verzord voetbal' en 'geprezen om de spelopvatting'. Maar Arsenal stond tot voor kort altijd bekend als Boring Arsenal.

Interessante spelers bij Tottenham? Wat dacht je van Lamela, Paulinho, Lloris, Vertonghen, Soldado, Adebayor, Dembélé, Sandro? Stuk voor stuk geweldige spelers. Als je de selecties van beide clubs naast elkaar legt is die van Spurs gewoon een stuk sterker dan die van Arsenal. Ik ben er dan ook van overtuigd dat Spurs normaal gesproken boven Arsenal zal eindigen dit seizoen.

Oh ja, voor ik het vergeet.. Arsenal een club waar de jeugd de kans krijgt? Dit moet haast wel een grap zijn toch? _O- :D
pi_131060016
HAHA

woensdag 11 september 2013 @ 15:24:03 #289
406136 Le_Professeur
pi_131060311
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:01 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nou Real, Bayern en Barca kunnen wel inpakken en Chelsea, City en United kunnen beter een jaartje overslaan. De Champions League en de titel gaan dit jaar naar Arsenal :')

Van al die spelers zijn alleen Cazorla en Özil uitzonderlijke spelers. Koscielny en Arteta komen daar misschien nog een beetje bij in de buurt en Wilshere en Ramsey hebben nog wel de potentie. Maar đan houdt het toch echt al snel op. De rest is gewoon allemaal pure middelmaat voor Premier League begrippen.

Oh en ik denk toch echt dat het merendeel van de voetballiefhebbers het er over eens zal zijn dat Arsenal een sfeerloze, saaie club is zonder enige uitstraling. Kan je het wel gaan hebben over 'technisch verzord voetbal' en 'geprezen om de spelopvatting'. Maar Arsenal stond tot voor kort altijd bekend als Boring Arsenal.

Interessante spelers bij Tottenham? Wat dacht je van Lamela, Paulinho, Lloris, Vertonghen, Soldado, Adebayor, Dembélé, Sandro? Stuk voor stuk geweldige spelers. Als je de selecties van beide clubs naast elkaar legt is die van Spurs gewoon een stuk sterker dan die van Arsenal. Ik ben er dan ook van overtuigd dat Spurs normaal gesproken boven Arsenal zal eindigen dit seizoen.

Oh ja, voor ik het vergeet.. Arsenal een club waar de jeugd de kans krijgt? Dit moet haast wel een grap zijn toch? _O- :D
Ah, daar is ie weer, onze voetbalkenner.

Tot voor kort :') We hebben het over het Arsenal onder Wenger.

Lamela en Lloris zijn interessant, gaf ik al aan. Paulinho is niets bezonders, Soldado is middelmaat voor 30m, Adebayor wordt met het jaar slechter en zit daar enkel nog omdat hij 200k opstrijkt en Vertonghen wordt overhyped, die vent maakt iedere wedstrijd wel cruciale fouten, kan niet eens verdedigen met ruimte in de rug.

Deméle is goed, maar geen topper, Sandro is de helft geblesseerd, maar indien fit wel een goede speler ja.

Verder heeft Spurs een bredere selectie, maar echt niet sterker. Spurs gooit er 100m tegenaan en kan nog niet eens van ons winnen, laat staan dat Özil daar nog bij komt. Tottenham speelt ook zelden goed voetbal, grotendeels een beetje van afstand raggen.

En ja, jeugd krijgt toch wel geregeld de kans bij Arsenal. Nu is de afgelopen tijd de lichting wat tegengevallen, maar met een Zelalem en een Gnabry in de gelederen komen daar toch twee grote spelers aan. Het is algemeen bekend dat Wenger de jeugd een kans geeft, het houdt alleen op wanner men niet goed genoeg is.
pi_131061000
Haha wat een mongool :').

'Arsenal stond voor kort bekend als boring Arsenal'. Ja, 25 jaar geleden. Ken je klassiekers.

'Arsenal is pure middelmaat, Tottenham is beter, puh'. En dan met Sandro, Paulinho en Adebayor aan komen kakken :')!!! Soldado, Vertonghen, Dembele, Lamela zijn prima spelers. Maar minder dan Arsenal's beste spelers. Je lult jezelf klem :D.
  woensdag 11 september 2013 @ 15:44:20 #291
198365 Morendo
The Real Deal
pi_131061079
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 13:39 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]

Was een gelukkie. Hij viel achterover en toevallig raakt hij de bal zo dat hij via de kluts bij een medespeler terechtkomt.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 11 september 2013 @ 15:52:52 #292
406136 Le_Professeur
pi_131061453
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:42 schreef DeNummer10 het volgende:
Haha wat een mongool :').

'Arsenal stond voor kort bekend als boring Arsenal'. Ja, 25 jaar geleden. Ken je klassiekers.

'Arsenal is pure middelmaat, Tottenham is beter, puh'. En dan met Sandro, Paulinho en Adebayor aan komen kakken :')!!! Soldado, Vertonghen, Dembele, Lamela zijn prima spelers. Maar minder dan Arsenal's beste spelers. Je lult jezelf klem :D.
Soldado en Vertonhgen zijn juist middelmaat. Dembéle en Sandro zijn prima spelers en Eriksen en Lamela grote talenten, waaronder ik de laatste hoger inschat. Maar inderdaad, geen van hen zal direct bij Arsenal een basisplaats hebben, enkel de keeper.
  woensdag 11 september 2013 @ 15:57:55 #293
406136 Le_Professeur
pi_131061669
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:44 schreef Morendo het volgende:

[..]

Was een gelukkie. Hij viel achterover en toevallig raakt hij de bal zo dat hij via de kluts bij een medespeler terechtkomt.
Hahah, serieus, wat een bak. _O-
pi_131061784
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Soldado en Vertonhgen zijn juist middelmaat. Dembéle en Sandro zijn prima spelers en Eriksen en Lamela grote talenten, waaronder ik de laatste hoger inschat. Maar inderdaad, geen van hen zal direct bij Arsenal een basisplaats hebben, enkel de keeper.
Ik schat Eriksen hoger in omdat hij completer is :).
Sandro is slechts een nuttige speler, een brave versie van Nigel De Jong. Het noemen niet waard.
Soldado en Vertonghen zijn prima spelers, maar eerder subtop dan top. Niet minder dan Dembele hoor.
pi_131061895
Arsenal en sfeerloos, saai, zonder uitstraling? En dan durven beweren dat ie namens het 'merendeel van de voetballiefhebbers' spreekt :D Om over spelersvergelijkingen maar te zwijgen... Leuk getrolld maar begint wel een beetje saai en sfeerloos te worden nu :P
  woensdag 11 september 2013 @ 16:03:34 #296
406136 Le_Professeur
pi_131061914
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:00 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik schat Eriksen hoger in omdat hij completer is :).
Sandro is slechts een nuttige speler, een brave versie van Nigel De Jong. Het noemen niet waard.
Soldado en Vertonghen zijn prima spelers, maar eerder subtop dan top. Niet minder dan Dembele hoor.
Sandro is zelden beschikbaar, maar vind ik toch in van hun betere spelers op het middenrif. Dembéle heeft zo zijn bevliegingen maar is inderdaad geen top, wel een heerlijke selectiespeler. Lamela schat ik hoger in puur omdat ik daar meer talent in zie.

Flamini brengt hetzelfde als die Paulinho. _O-
pi_131062169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Sandro is zelden beschikbaar, maar vind ik toch in van hun betere spelers op het middenrif. Dembéle heeft zo zijn bevliegingen maar is inderdaad geen top, wel een heerlijke selectiespeler. Lamela schat ik hoger in puur omdat ik daar meer talent in zie.

Flamini brengt hetzelfde als die Paulinho. _O-
Heb je Lamela veel aan het werk gezien? Laten we zeggen 50/60 wedstrijden bij Roma? Hij heeft potentie, maar moet nog heel veel leren. Eriksen is voor een 21 jarige speler zo volwassen en zo ver.

Paulinho is een loper, kan veel bij goals betrokken raken als het loopt bij Spurs. Momenteel missen ze nog een echte spelmaker. Benieuwd of Eriksen dat kan worden.
  woensdag 11 september 2013 @ 16:14:30 #298
406136 Le_Professeur
pi_131062360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:10 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Heb je Lamela veel aan het werk gezien? Laten we zeggen 50/60 wedstrijden bij Roma? Hij heeft potentie, maar moet nog heel veel leren. Eriksen is voor een 21 jarige speler zo volwassen en zo ver.

Paulinho is een loper, kan veel bij goals betrokken raken als het loopt bij Spurs. Momenteel missen ze nog een echte spelmaker. Benieuwd of Eriksen dat kan worden.
Nee, niet zoveel. Doel voornamelijl op de potentie. Eriksen liet het bij Ajax al niet altijd zien, dus ik ben bang dat hij in de Premier League zal ondersneeuwen. Maar goed, wie weet verbaast hij ons.
  woensdag 11 september 2013 @ 16:16:03 #299
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_131062435
Ik wist niet dat Zelalem niet uit de jeugd kwam trouwens, Wilshere dan ook niet??
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
pi_131062942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Ironisch het volgende:
Ik wist niet dat Zelalem niet uit de jeugd kwam trouwens, Wilshere dan ook niet??
Jawel. Speelt al bijna z'n hele leven bij Arsenal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')