Ow: "mijn mama is best lief, want ze zorgt voor mn eten. Verder knuffelt ze veel en geeft ze altijd kusjes. Maar ze is ook een beetje dom. Dat ze nou nog niet snapt dat ik 's nachts wil spelen en niet wil slapen! En dan gaat ze me negeren of soms een beetje boos zeggen dat ik moet ophouden. Nou dat maakt echt geen indruk hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:04 schreef bellelena het volgende:
Dus, als een soort van Daily Olf (zonder toestemming) bij deze de vraag:
Wat zou jij als baby, vinden van jezelf als mama?
Uiteraard hoef je niet per se hier antwoord op te geven, maar wie weet wat voor perspectieven het weer biedt voor jezelf om eens te proberen!
Het was ook niet echt een foto waar ik heel trots op wasquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto toen gemist... maar misschien heb jij het ergste al gehad?
Ik zag bij mezelf net ook een hele rand nieuw haar
Ohja, zo was de vraag. Nouja, ik denk uiteraard dat ik mezelf als moeder ook zo geweldig zou vinden, daarom ben ik zo als moederquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef bellelena het volgende:
Maar zou jij ook blij zijn met jezelf als je E. was![]()
(Natuurlijk, jij bent volgens mij zo'n toffe mama, die altijd mooie liedjes zingt en zo
)
heel herkenbaar dit!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef L-E het volgende:
Ohjaaa L. vindt mij echt een klier als hij omgekleed moet. Of als ik zijn poepluier verschoon. L. vindt persoonlijke hygiene dan weer erg 2012.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |