abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130783410
COCO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Nog zo'n ontzettend leuk kind gemaakt! Het is jullie van harte gegund! Ik ga je volgen in Z&G O+
pi_130784082
Kwisted, ondanks dat je geen sippe posts wilde, wil ik wel zeggen dat ik het superknap vind hoe blij je voor een ander kan zijn! Je bent superstoer!
pi_130784534
Niet bijgelezen, gister weer begonnen met werken, ben kapot.
Het ging goed bij de gastouder O+

Zie wel superleuk nieuws voor Coco *O* :o *O* gefeliciteerd!
pi_130784664
Belle hopelijk ben je gauw van je zwangerschapsdementie af. :*

Loj fijn dat je gerustgesteld bent. En mooie curve.

XM ik snap het helemaal. Ik kan ook nooit wachten :*

Kyara die foto's zijn O+

Spark niet fijn dat ze afgeweken is. Maar wel fijn dat het CB nu verder gaat kijken. En stoer moppie dat ze de prikjes zo opnam

Nu vraag ik me wel iets af. Als een lijntje ineens naar beneden buigt moet dat gecontroleerd worden. Maar ineens naar boven gaan is nooit erg? Hoe zit dat nou eigenlijk :@

Olf dat klinkt zo lief O+
pi_130784875
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Olf het volgende:
Kwisted, ondanks dat je geen sippe posts wilde, wil ik wel zeggen dat ik het superknap vind hoe blij je voor een ander kan zijn! Je bent superstoer!
:* dat is lief. Het gaat ook gewoon goed met me. En mijn tijd komt nog wel :Y

Ik kreeg te horen dat F.leur op het kdv ook eenkennig begint te worden, maar dat ze dat heel vaak zien bij kindjes rond de 1 jaar. omg 'rond de 1 jaar' bijna een dreumes, mijn baby :'(
Verder doet ze het super goed. Ik voel me gewoon dagelijks een uberblije en trotse mama.
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:18:13 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130785760
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef Fieder het volgende:
Niet bijgelezen, gister weer begonnen met werken, ben kapot.
Het ging goed bij de gastouder O+
Wat fijn!! Je zag er best tegenop toch? Viel je werk ook mee?
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:19:51 #182
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130785829
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tussen vier en zes het ergst??? Ik hou geen haar meer over ;(
Ik heb jouw foto toen gemist... maar misschien heb jij het ergste al gehad? :*

Ik zag bij mezelf net ook een hele rand nieuw haar :')
pi_130786151
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:18 schreef LadyBlack het volgende:
Wat fijn!! Je zag er best tegenop toch? Viel je werk ook mee?
Ja enorm! Heel de heenreis naar mn werk gehuild. Maar het viel mee. Werken was wel weer zwaar hoor. Ik sta voor de klas dus rustig beginnen is er dan niet bij :P Maar ook wel weer leuk. (eigenlijk alsof ik nooit was weggeweest)
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:57:57 #184
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130787567
ff korte vraag dames maar hoe lang jammeren jullie babys voordat ze on slaap vallen. Isabel ligt al 45 minuten half te huilen/jammeren en slaapt iedere keer bijna.
Vandaag op de opvang heeft ze ook niet zo best geslapen
pi_130787685
Als F dat doet dan is hij echt kapot en dan komt hij in zijn eentje nét niet over dat randje. Ik wurg hem dan in slaap. Zo noemen we dat tenminste, ik bedoel natuurlijk eigenlijk dat ik hem zo stevig vasthoud dat hij niks anders kan dan stil hangen en op zijn speen sabbelen en dus in slaap vallen.

Als hij brult dan heb ik net van Coco en Spees geleerd dat ik dan gewoon even wat melk erin moet gieten, werkt als een tiet fles. :+
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:00:49 #186
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130787701
Wisselt hier Becky. 8 van de 10 x is het een beetje babbelen of meteen slapen. Soms is het wel even jammeren/mopperen maar mijn ervaring is dat het erger wordt als ik dan naar boven ga om te kijken. Alsof hij dat dan teveel prikkels vindt ofzo als hij moe is. Dat jammeren duurt dan 10-15 minuten. Heel zelden duurt het langer, als in een half uur of langer en dan haal ik hem uit bed, loop een rondje of speel heel eventjes en dan slaapt hij daarna altijd direct. Maar de keren dat dat voorgekomen is, zijn op 1 hand te tellen.

Haha Suiker, nee melk heb ik hier nog nooit gedaan. Ik bedoelde alleen het eerste stukje van Coco's verhaaltje net :+ had die melk niet eens gezien _O-
pi_130787741
Hier wordt een paar minuten gemopperd. Duurt het langer, dan gaat het over in complete paniek. Zo ver laten we het nooit komen. Even eruit, knuffelen, de borst, en dan weer proberen.
pi_130787790
Overigens, hoe langer hij wakker is, hoe vermoeider hij is, hoe lastiger inslapen is. Ik gooi 'm er nog maar eens in: een uitgeruste baby slaapt het best!
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:04:51 #189
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130787858
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef Suikertante het volgende:
Ik wurg hem dan in slaap.
_O- :'( _O-
pi_130787863
Fieder, wat relaxed dat het allemaal zo goed is gegaan! En dat L. het ook goed naar z'n zin heeft gehad O+

Becky, hier verschilt het gemopper per keer. Vaak valt ze al in slaap van de borst, maar soms niet. Poging twee is mijn lief die haar pinkelt, waardoor ze dan alsnog in slaap valt. Maar als ze echt niet wil gaan slapen en blijft mopperen dan helpt het hier om haar óf in de draagdoek te doen tot ze slaapt, óf weer even uit bed te halen, desnoods slechts voor een kwartiertje, en dan het hele slaapritueel opnieuw te doen. Een soort als 'de douche van Suiker' even resetten en een verse poging!

Net stonden wij op ons balkonnetje aan de bartafel te hangen, samen met Nin, toen mijn lief zei: "Het lijkt me best relaxed om Nin te zijn O+". Om daar vervolgens aan toe te voegen: "maar dan mogen wij als ouders nog wel iets meer ontspannen zijn! Dan zou ik het nog leuker vinden!". En dat vond ik wel een leuk, maar ook best leerzaam of zelfs therapeutisch idee, om door de ogen van mijn kind te kijken naar mezelf. Wat zou ik als baby vinden van mezelf als moeder? De opmerking van mijn lief maakte me er heel erg van bewust dat ik inderdaad eigenlijk ook vind en zie dat ik een betere/lievere/leukere mama kan zijn, wanneer ik me (onder andere) nog meer ontspannen kan voelen in die taak! En die bewustwording voelt best wel goed. Dus vandaar dat ik deze ook even hier met jullie wil delen!

Dus, als een soort van Daily Olf (zonder toestemming :@ ) bij deze de vraag:
Wat zou jij als baby, vinden van jezelf als mama?

Uiteraard hoef je niet per se hier antwoord op te geven, maar wie weet wat voor perspectieven het weer biedt voor jezelf om eens te proberen! O+
pi_130787994
Oh my, een daily belle! O+

Daar moet ik even over nadenken hoor.
pi_130787995
Haai, Ik kwam deze tegen linkje Leek mij erg leuk! Maar mijn baby is al te oud ;) Iets voor de mam's hier?
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:10:33 #193
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130788145
Oh fuck. Toverwoord: detinox
pi_130788178
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef SupremeEvil het volgende:
Haai, Ik kwam deze tegen linkje Leek mij erg leuk! Maar mijn baby is al te oud ;) Iets voor de mam's hier?
Sluit wel aan bij mijn post over 'meer ontspannen zijn als mama' ;) Dat boek ken(de) ik nog niet, ga ik eens checken! Dat evenement klinkt ook gezellig :)
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:11:25 #195
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130788186
Zitten we dan met onze goeie bedoelingen, krijgt ze een tand!
pi_130788200
:D Ja zover zijn we hier nog niet!
pi_130788381
Ik geloof dat als ik een van mijn kinderen zou zijn ik zou willen dat ik in drukke tijden wat stressbestendiger ben. Als het heel druk en chaotisch is word ik een soort van dwangmatig mbt het huishouden. Dan moet er elke dag vanalles gedaan worden, en dan verlies ik door de drukte in mijn hoofd wel soms uit het oog waar het om draait. En dat zijn dus niet die vier kruimels (oke, vierhonderd) onder de eettafel.
pi_130788391
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef becky27 het volgende:
Oh fuck. Toverwoord: detinox
:D
pi_130788707
L-E, wat leuk dat je ook over m'n vraag hebt nagedacht! Klinkt ook als een stukje dat je in de keuken zou kunnen hangen, om te lezen mocht het nog een zover komen!

Ohh en wat ik ook nog wilde vertellen is dat Nin weer hartstikke relaxed is! Ze slaapt weer goed en vanmiddag vond ze het hartstikke leuk om bij mijn vader en moeder op schoot te zitten en te spelen!
pi_130788721
Mijn baby valt bij haar overdagslaapjes binnen een paar minuten in slaap. Het begin van de nacht gaat moeizaam. Duurt denk ik sowieso wel een half uur. Duizend keer heen en weer lopen. Ik heb haar op allerlei verschillende momenten in bed gelegd, voor slaapsignalen, bij oogjes wrijven, bij gapen, bij overduidelijke oververmoeidheid...ik denk dat het bij haar hoort. Ik heb 's avonds ook moeite met in slaap vallen.

En een daily Belle! Ik had er net een bedacht maar eerst de jouwe ;)

Ze vindt ons natuurlijk geweldig, maar is soms ook gefrustreerd dat wij 's ochtends niet meteen paraat staan om superactief te spelen. Ik denk dat als ze met andere babies zou kunnen praten wel zou zeggen 'de mijne, die zijn lui joh!'

Maar ik denk oprecht dat ze blij met ons is. We spelen veel met haar, ze geniet er overduidelijk van als we met z'n drieen zijn. We gaan samen met haar op avontuur en dan kijkt ze haar ogen uit. Ik denk dat ze ervan geniet dat we veel op pad zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')