klb is gewoon aan het stervenquote:Op maandag 2 september 2013 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed opgemerkt, hoe kunnen we dit gaan veranderen?
nee dankjequote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef haan33 het volgende:
Sla een fles Johnny Walker kapot en snij jezelf open aan zijn snijdende scherven.
Dat haat ik altijd he aan die bordie chicks, slaan ze je fles drank kapot om zichzelf te snijden.quote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef haan33 het volgende:
Sla een fles Johnny Walker kapot en snij jezelf open aan zijn snijdende scherven.
Walker in me hand. Johnny veranderd mij in een echte zakenman. Boem dit is 3KBquote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef haan33 het volgende:
dat je anoniem bent betekent niet dat je je moet gedragen als een idioot.quote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Walker in me hand. Johnny veranderd mij in een echte zakenman. Boem dit is 3KB![]()
En herkenbare klacht maar met internet en anonimiteit. Lijkt het wel alsof iedereen de rol van een idioot wilt spelen. Net zoals in dit topic van mij
http://www.forum.fok.nl/topic/2015489
Maar terechte klacht, ik weet ook niet wat het is vandaag.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef blow... het volgende:
[..]
dat je anoniem bent betekent niet dat je je moet gedragen als een idioot.
onbekende users die meteen stom en dom doen jaquote:Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Maar terechte klacht, ik weet ook niet wat het is vandaag.
Veel onbekende users vandaag in KLB..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |