Hij heeft toch de ambitie niet om model te worden?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:02 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het feit dat Bastiaan van Schaijk in de jury zit/zat zegt al genoeg. Ik kan me nog herinneren dat hij met zijn dikke vadsige kop tegen een meisje zat te zeiken dat ze te dik was
![]()
.
Ja die kerel is ook echt een mongool, dat kloptquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:02 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het feit dat Bastiaan van Schaijk in de jury zit/zat zegt al genoeg. Ik kan me nog herinneren dat hij met zijn dikke vadsige kop tegen een meisje zat te zeiken dat ze te dik was
![]()
.
Ook zeker waar dit. Maar blijft een beetje een omhooggevallen eikel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hij heeft toch de ambitie niet om model te worden?
Er niet in thuis horen is iets anders dan zeggen dat ze niet mooi isquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vind dat niet in de Fashion Show van Victoria's Secret thuis horen.
[ afbeelding ]
Nee, maar hij zit daar wel met een air alsof hij het gemaakt heeftquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hij heeft toch de ambitie niet om model te worden?
Absoluut, ik vind het ook een verschrikkelijk figuur. Maar de redenering dat hij omdat hij dik is niets zou mogen zeggen over het figuur van een ander gaat niet op, helemaal niet wanneer het een beroepsmatige situatie betreft. Eerder werd er in dit topic ook commentaar geleverd op wegsturen van dat meisje van gisteren omdat ze te dik zou zijn. Het is zeker een mooi meisje maar het was echt duidelijk dat ze niet de juiste maten heeft, en dan kunnen ze haar er wel in laten maar waarom zou je valse hoop bieden? Dat ze überhaupt is uitgekozen is om mee te doen snap ik dan overigens ook niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:03 schreef Robophatt het volgende:
Ook zeker waar dit. Maar blijft een beetje een omhooggevallen eikel.
Ik zie ook wel dat sommige van de wat knappere dames (qua gezicht/lijf/etc.) slechte foto's hebben en de goede foto's haal ik er ook wel uit maar je hebt altijd wel foto's die ik slecht vind maar de jury vind het dan ineens geweldig en dan komen ze ineens vage redenen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die kerel is ook echt een mongool, dat kloptMaar in ANTM zijn het ook niet de beeldschone dames die winnen over het algemeen. Meestal toch wel de apartere types, die hebben ook de mooiste foto's. En dan bedoel ik de foto's an sich, niet dat ze op die foto's ineens gruwelijk lekker zijn ofzo.
Daar geef ik je ook absoluut gelijk in. Een beetje hetzelfde principe als de kunstcriticus die niet hoeft te kunnen schilderen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Absoluut, ik vind het ook een verschrikkelijk figuur. Maar de redenering dat hij omdat hij dik is niets zou mogen zeggen over het figuur van een ander gaat niet op, helemaal niet wanneer het een beroepsmatige situatie betreft. Eerder werd er in dit topic ook commentaar geleverd op wegsturen van dat meisje van gisteren omdat ze te dik zou zijn. Het is zeker een mooi meisje maar het was echt duidelijk dat ze niet de juiste maten heeft, en dan kunnen ze haar er wel in laten maar waarom zou je valse hoop bieden? Dat ze überhaupt is uitgekozen is om mee te doen snap ik dan overigens ook niet.
Ja naja heeft ook te maken met een bepaalde kennis over het onderwerp. Het blijft natuurlijk vrij subjectief, maar jij kijkt er met andere ogen naar dan iemand wie er continu mee bezig is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:14 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik zie ook wel dat sommige van de wat knappere dames (qua gezicht/lijf/etc.) slechte foto's hebben en de goede foto's haal ik er ook wel uit maar je hebt altijd wel foto's die ik slecht vind maar de jury vind het dan ineens geweldig en dan komen ze ineens vage redenen.
Dat heb ik overigens ook met mensen die in een museum genieten van een rood doek waar wat gele/blauwe rechte lijnen opstaan.
mja oke. Misschien heb je een beetje gelijk maar dat is niet de klacht :pquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft niks met lastig zijn te maken. Je gaat toch ook geen appels proberen te plukken van een kersenboom of wel?
ze was niet te dikquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Absoluut, ik vind het ook een verschrikkelijk figuur. Maar de redenering dat hij omdat hij dik is niets zou mogen zeggen over het figuur van een ander gaat niet op, helemaal niet wanneer het een beroepsmatige situatie betreft. Eerder werd er in dit topic ook commentaar geleverd op wegsturen van dat meisje van gisteren omdat ze te dik zou zijn. Het is zeker een mooi meisje maar het was echt duidelijk dat ze niet de juiste maten heeft, en dan kunnen ze haar er wel in laten maar waarom zou je valse hoop bieden? Dat ze überhaupt is uitgekozen is om mee te doen snap ik dan overigens ook niet.
Nee ze hebben haar voor de grap vertel dat ze beter kan proberen plussize model te worden (of heel hard te gaan trainen).quote:
ze zit ruim onder het nederlands gemiddeldequote:Op dinsdag 3 september 2013 14:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee ze hebben haar voor de grap vertel dat ze beter kan proberen plussize model te worden (of heel hard te gaan trainen).
Dat is nu eenmaal wat er gewenst wordt van modellen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:12 schreef blow... het volgende:
[..]
ze zit ruim onder het nederlands gemiddelde
ja, wel waarschuwen tegen annorexia maar iemand die gewoon perfect dik/dun/hoejehetnoemenwilt is afrekenen omdat ze te dik isquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal wat er gewenst wordt van modellen.
Er is een verschil tussen dun door niet te eten en dun door afgetraind zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:23 schreef blow... het volgende:
[..]
ja, wel waarschuwen tegen annorexia maar iemand die gewoon perfect dik/dun/hoejehetnoemenwilt is afrekenen omdat ze te dik is
die foto is dan weer lelijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het klinkt heel lullig maar bijvoorbeeld haar bovenbenen zijn duidelijk niet afgetraind. Dat maakt niet dat ze niet mooi is, maar wel dat ze niet geschikt is als het topmodel dat gezocht wordt.
[ afbeelding ]
ik wil ze wat hoeriger en kleiner.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:18 schreef youngNas het volgende:
Stelletje homo's zijn jullie gek. Zou ze allemaal raken behalve die lange met dat korte haar maar dat spreekt voor zich.
die is nog wel het een na minste....quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:23 schreef youngNas het volgende:
Die kleine elf van 16 is goed te raken wel.
Pics?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:24 schreef blow... het volgende:
[..]
die is nog wel het een na minste....
Ik zou nikki wel doen trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |