en geen alcohol (uitzondering: hart&vaatziekten)quote:
Ja ik heb al zo veel dingen gehoord dat je van aardappels, spijkerbroeken en maggi enz enz kanker kan krijgen. Het is nou eenmaal zo als je aan de beurt bent dan ga je gewoon. Er zijn meer dan 3000 manieren om dood te gaan dus ik zou me er niet te druk om maken. Snap wel dat je in het leven zo veel mogelijk doet om alle risico's uit te sluiten en er alles aan te doen dat je niet door bekende manieren overlijd maarja gezond eten is tegenwoordig al net zo dodelijk zoals de komkommers of melk waar ineens dioxine in zat dat is ook kanker verwekkend.quote:Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Dan nog kun je kanker krijgen
thanks!quote:
Dat is een leugen .quote:Op maandag 2 september 2013 22:01 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Ja ik heb al zo veel dingen gehoord dat je van aardappels, spijkerbroeken en maggi enz enz kanker kan krijgen. Het is nou eenmaal zo als je aan de beurt bent dan ga je gewoon. Er zijn meer dan 3000 manieren om dood te gaan dus ik zou me er niet te druk om maken. Snap wel dat je in het leven zo veel mogelijk doet om alle risico's uit te sluiten en er alles aan te doen dat je niet door bekende manieren overlijd maarja gezond eten is tegenwoordig al net zo dodelijk zoals de komkommers of melk waar ineens dioxine in zat dat is ook kanker verwekkend.
nee over dat je van alles kanker krijgt en dat het normaal is. dat is niet normaal. Het feit blijft dat de illumintie liever met 0,5 miljard mensen zit dan met 7 miljard mensen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:08 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
En dan hebben we het over... Dioxine?
Het feit dat het overal in zit maakt het niet minder erg. Ja, onze voeding zorgt voor kanker - langdurig genetisch gemanipuleerd voedsel eten dat vanaf het begin al gespliced is met pesticiden zodat het hier tegen kan, levert wel degelijk kanker op. Het argument "als het je tijd is ga je" is op z'n best een naïeve religieuze opvatting te noemen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:01 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Ja ik heb al zo veel dingen gehoord dat je van aardappels, spijkerbroeken en maggi enz enz kanker kan krijgen. Het is nou eenmaal zo als je aan de beurt bent dan ga je gewoon. Er zijn meer dan 3000 manieren om dood te gaan dus ik zou me er niet te druk om maken. Snap wel dat je in het leven zo veel mogelijk doet om alle risico's uit te sluiten en er alles aan te doen dat je niet door bekende manieren overlijd maarja gezond eten is tegenwoordig al net zo dodelijk zoals de komkommers of melk waar ineens dioxine in zat dat is ook kanker verwekkend.
quote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
Wat erg Manke. Wat een verlies.
Van harte gecondoleerd met dit grote verlies.
Bedankt, morgen is de crematiequote:Op maandag 2 september 2013 22:55 schreef Speedball het volgende:
Gecondoleerd.
Zelf geloof ik niet in een willens en wetens achter blijven van een werkend middel tegen kanker. Want de mensen die er onderzoek naar doen kennen ook naasten die kanker hebben. Die zullen echt wel dat middel dan aanraden en dat zou lekken naar de pers en zou er dus veel meer bekendheid over zijn.
had ik ook gekocht tegen de pijn, maar het heeft niet mogen baten omdat ie werd opgenomen in een verzorgtehuis 1 dag na het ontvangen ervan.quote:Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Het feit dat het overal in zit maakt het niet minder erg. Ja, onze voeding zorgt voor kanker - langdurig genetisch gemanipuleerd voedsel eten dat vanaf het begin al gespliced is met pesticiden zodat het hier tegen kan, levert wel degelijk kanker op. Het argument "als het je tijd is ga je" is op z'n best een naïeve religieuze opvatting te noemen.
Nu heb ik laatst toevallig wat gelezen over cannabisolie, en dat dit wonderen doet. Ik heb er al een hoop over gelezen, en er is makkelijk veel over te vinden op Google, maar het laatste wat het voor mij wederom heeft bevestigd is deze vader die zijn kleine dochter cannabisolie toedient en daarmee successen boekt, ondanks de enorm negatieve afschildering van iedereen om zich heen.
Heel veel sterkte morgen Manke, ik hoop dat de ceremonie mooi is en recht doet aan je lieve vader.quote:Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef Manke het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, morgen is de crematie![]()
Ik geloof ook niet in het achterhouden van een werkend middel, wel dat ze een product willen ontwikkelen dat patenteerbaar is en voor patienten/klanten onbetaalbaar is, door goedkope en bewezen werkende alternatieven lopen ze miljarden mis, dus zullen ze het demoniseren, zodat het niet aan populariteit wint.
Ik vind het een crime dat onderzoek naar het effect van cannibisoiden op kanker nog steeds wordt gezien als controversieel, en het zou bekender moeten worden dat het niet slechts een pijnverdovend middel is maar dat er hele grote successen mee worden geboekt. En dan heb ik het voornamelijk over geconcentreerde cannabis in olievorm, geen jointje om te roken.quote:Op maandag 2 september 2013 23:09 schreef Manke het volgende:
[..]
had ik ook gekocht tegen de pijn, maar het heeft niet mogen baten omdat ie werd opgenomen in een verzorgtehuis 1 dag na het ontvangen ervan.
Thanks, vind ik lief van jequote:Op maandag 2 september 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel veel sterkte morgen Manke, ik hoop dat de ceremonie mooi is en recht doet aan je lieve vader.
Ik had THC- en cannabisolie gekochtquote:Op maandag 2 september 2013 23:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik vind het een crime dat onderzoek naar het effect van cannibisoiden op kanker nog steeds wordt gezien als controversieel, en het zou bekender moeten worden dat het niet slechts een pijnverdovend middel is maar dat er hele grote successen mee worden geboekt. En dan heb ik het voornamelijk over geconcentreerde cannabis in olievorm, geen jointje om te roken.
Tenenkrommend dat je een topic als dit wil gebruiken om je illuminatie-onzin te verkondigen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:09 schreef tribalwars het volgende:
nee over dat je van alles kanker krijgt en dat het normaal is. dat is niet normaal. Het feit blijft dat de illumintie liever met 0,5 miljard mensen zit dan met 7 miljard mensen.
Oh, ik vergiste me even en dacht dat je een discussie wilde opstarten over kankermedicijnen met een bewezen werking.quote:Veel zullen het afschilderen als kwakzalverij, laat die reacties maar achterwege.
Of ze zijn tegen omdat er nooit bewezen is dat het werkt.quote:Natuurlijk zijn alle standaard quackery- en skeptic sites tegen, het is geen kwakzalverij, want die pitten kosten amper wat, 20 euro per kilo, en uit China nog minder, en ze moeten luchtgedroogd zijn, niet zongedroogd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |