abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 september 2013 @ 21:16:42 #1
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_130757383
Mijn lieve vader heeft een week geleden het gevecht tegen kanker verloren, voor die tijd deed ik wat onderzoek naar alternatieven, want hij was opgegeven, en ik kwam uit op megadosissen vitamine C intraveneus en vitamine B17, ook wel laetrile en amygdaline genoemd.

Dat tweede is een cyanide verbinding die in deze staat onschadelijk is (behalve in de darmen kunnen bacteriën het ontbinden dacht ik) en komt in grote concentraties voor in bittere amandelen en abrikozenpitten.
Ik heb veel getuigenissen gelezen en gehoord via persoonlijk contact dat het een echte kankerkiller is, veel waren opgegeven maar leven nu nog en zijn kankervrij, helaas kwam het voor mijn vader veel en veel te laat.

Deze oude docu legt het uit

Veel zullen het afschilderen als kwakzalverij, laat die reacties maar achterwege. De kankerindustrie wilt geen goedkoop middel tegen kanker, maar een mooi (klinkend) product, imho.

Hier getuigenissen en anekdotisch bewijs:
http://www.diseaseproof.c(...)-amigdalina-b17.html
http://www.apricotsfromgod.info/testimony.htm
Case histories:
http://worldwithoutcancer.org.uk/success.html

Hier meer info
http://www.cancertutor.com/Cancer/Laetrile.html
http://bloginfo.educate-y(...)is-be-curing-cancer/

Gratis boek erover
http://www.whale.to/m/binzel.html

Natuurlijk zijn alle standaard quackery- en skeptic sites tegen, het is geen kwakzalverij, want die pitten kosten amper wat, 20 euro per kilo, en uit China nog minder, en ze moeten luchtgedroogd zijn, niet zongedroogd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manke op 02-09-2013 23:21:51 ]
pi_130757476
Gecondoleerd
  maandag 2 september 2013 @ 21:19:10 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_130757519
respect
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_130757600
Niet roken is ook een goed middel c_/
  maandag 2 september 2013 @ 21:22:05 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_130757684
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:20 schreef TechnoXXL het volgende:
en geen alcohol (uitzondering: hart&vaatziekten)
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_130759912
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:20 schreef TechnoXXL het volgende:
Dan nog kun je kanker krijgen
Ура для россии
pi_130760067
quote:
9s.gif Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Dan nog kun je kanker krijgen
Ja ik heb al zo veel dingen gehoord dat je van aardappels, spijkerbroeken en maggi enz enz kanker kan krijgen. Het is nou eenmaal zo als je aan de beurt bent dan ga je gewoon. Er zijn meer dan 3000 manieren om dood te gaan dus ik zou me er niet te druk om maken. Snap wel dat je in het leven zo veel mogelijk doet om alle risico's uit te sluiten en er alles aan te doen dat je niet door bekende manieren overlijd maarja gezond eten is tegenwoordig al net zo dodelijk zoals de komkommers of melk waar ineens dioxine in zat dat is ook kanker verwekkend.
  maandag 2 september 2013 @ 22:01:42 #8
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_130760076
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:18 schreef ddej het volgende:
Gecondoleerd
thanks!

die pitten eten schijnt preventief tegen kanker te werken, het is iets wat me niet meer in ons dieet hebben.
  maandag 2 september 2013 @ 22:07:52 #9
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130760426
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:01 schreef TechnoXXL het volgende:

[..]

Ja ik heb al zo veel dingen gehoord dat je van aardappels, spijkerbroeken en maggi enz enz kanker kan krijgen. Het is nou eenmaal zo als je aan de beurt bent dan ga je gewoon. Er zijn meer dan 3000 manieren om dood te gaan dus ik zou me er niet te druk om maken. Snap wel dat je in het leven zo veel mogelijk doet om alle risico's uit te sluiten en er alles aan te doen dat je niet door bekende manieren overlijd maarja gezond eten is tegenwoordig al net zo dodelijk zoals de komkommers of melk waar ineens dioxine in zat dat is ook kanker verwekkend.
Dat is een leugen .
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130760462
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:07 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat is een leugen .
En dan hebben we het over... Dioxine?
  maandag 2 september 2013 @ 22:09:27 #11
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130760515
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:08 schreef TechnoXXL het volgende:

[..]

En dan hebben we het over... Dioxine?
nee over dat je van alles kanker krijgt en dat het normaal is. dat is niet normaal. Het feit blijft dat de illumintie liever met 0,5 miljard mensen zit dan met 7 miljard mensen.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130762575
Wat erg Manke. Wat een verlies.
Van harte gecondoleerd met dit grote verlies.
  maandag 2 september 2013 @ 22:55:49 #13
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_130763028
Gecondoleerd.

Zelf geloof ik niet in een willens en wetens achter blijven van een werkend middel tegen kanker. Want de mensen die er onderzoek naar doen kennen ook naasten die kanker hebben. Die zullen echt wel dat middel dan aanraden en dat zou lekken naar de pers en zou er dus veel meer bekendheid over zijn.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_130763622
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:01 schreef TechnoXXL het volgende:

[..]

Het feit dat het overal in zit maakt het niet minder erg. Ja, onze voeding zorgt voor kanker - langdurig genetisch gemanipuleerd voedsel eten dat vanaf het begin al gespliced is met pesticiden zodat het hier tegen kan, levert wel degelijk kanker op. Het argument "als het je tijd is ga je" is op z'n best een naïeve religieuze opvatting te noemen.

Nu heb ik laatst toevallig wat gelezen over cannabisolie, en dat dit wonderen doet. Ik heb er al een hoop over gelezen, en er is makkelijk veel over te vinden op Google, maar het laatste wat het voor mij wederom heeft bevestigd is deze vader die zijn kleine dochter cannabisolie toedient en daarmee successen boekt, ondanks de enorm negatieve afschildering van iedereen om zich heen.
  maandag 2 september 2013 @ 23:07:56 #15
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_130763638
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
Wat erg Manke. Wat een verlies.
Van harte gecondoleerd met dit grote verlies.
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:55 schreef Speedball het volgende:
Gecondoleerd.

Zelf geloof ik niet in een willens en wetens achter blijven van een werkend middel tegen kanker. Want de mensen die er onderzoek naar doen kennen ook naasten die kanker hebben. Die zullen echt wel dat middel dan aanraden en dat zou lekken naar de pers en zou er dus veel meer bekendheid over zijn.
Bedankt, morgen is de crematie ;(

Ik geloof ook niet in het achterhouden van een werkend middel, wel dat ze een product willen ontwikkelen dat patenteerbaar is en voor patienten/klanten onbetaalbaar is, door goedkope en bewezen werkende alternatieven lopen ze miljarden mis, dus zullen ze het demoniseren, zodat het niet aan populariteit wint.
  maandag 2 september 2013 @ 23:09:02 #16
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_130763690
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Het feit dat het overal in zit maakt het niet minder erg. Ja, onze voeding zorgt voor kanker - langdurig genetisch gemanipuleerd voedsel eten dat vanaf het begin al gespliced is met pesticiden zodat het hier tegen kan, levert wel degelijk kanker op. Het argument "als het je tijd is ga je" is op z'n best een naïeve religieuze opvatting te noemen.

Nu heb ik laatst toevallig wat gelezen over cannabisolie, en dat dit wonderen doet. Ik heb er al een hoop over gelezen, en er is makkelijk veel over te vinden op Google, maar het laatste wat het voor mij wederom heeft bevestigd is deze vader die zijn kleine dochter cannabisolie toedient en daarmee successen boekt, ondanks de enorm negatieve afschildering van iedereen om zich heen.
had ik ook gekocht tegen de pijn, maar het heeft niet mogen baten omdat ie werd opgenomen in een verzorgtehuis 1 dag na het ontvangen ervan.
pi_130763813
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef Manke het volgende:

[..]

[..]

Bedankt, morgen is de crematie ;(

Ik geloof ook niet in het achterhouden van een werkend middel, wel dat ze een product willen ontwikkelen dat patenteerbaar is en voor patienten/klanten onbetaalbaar is, door goedkope en bewezen werkende alternatieven lopen ze miljarden mis, dus zullen ze het demoniseren, zodat het niet aan populariteit wint.
Heel veel sterkte morgen Manke, ik hoop dat de ceremonie mooi is en recht doet aan je lieve vader.
pi_130763860
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:09 schreef Manke het volgende:

[..]

had ik ook gekocht tegen de pijn, maar het heeft niet mogen baten omdat ie werd opgenomen in een verzorgtehuis 1 dag na het ontvangen ervan.
Ik vind het een crime dat onderzoek naar het effect van cannibisoiden op kanker nog steeds wordt gezien als controversieel, en het zou bekender moeten worden dat het niet slechts een pijnverdovend middel is maar dat er hele grote successen mee worden geboekt. En dan heb ik het voornamelijk over geconcentreerde cannabis in olievorm, geen jointje om te roken.
  maandag 2 september 2013 @ 23:16:07 #19
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_130763998
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heel veel sterkte morgen Manke, ik hoop dat de ceremonie mooi is en recht doet aan je lieve vader.
Thanks, vind ik lief van je

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik vind het een crime dat onderzoek naar het effect van cannibisoiden op kanker nog steeds wordt gezien als controversieel, en het zou bekender moeten worden dat het niet slechts een pijnverdovend middel is maar dat er hele grote successen mee worden geboekt. En dan heb ik het voornamelijk over geconcentreerde cannabis in olievorm, geen jointje om te roken.
Ik had THC- en cannabisolie gekocht

hier staat er meer over
http://bloginfo.educate-yourself.eu/2011/01/kanker-is-geneesbaar/

ik vroeg aan het tehuis of ze de olie wilden toedienen "Neeee het is geen geregistreerd middel"
pi_130764576
Heftig... Gecondoleerd!
★★★
  dinsdag 3 september 2013 @ 07:33:27 #21
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_130768552
Gecondoleerd, sterkte!

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:09 schreef tribalwars het volgende:
nee over dat je van alles kanker krijgt en dat het normaal is. dat is niet normaal. Het feit blijft dat de illumintie liever met 0,5 miljard mensen zit dan met 7 miljard mensen.
Tenenkrommend dat je een topic als dit wil gebruiken om je illuminatie-onzin te verkondigen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 3 september 2013 @ 08:23:23 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130768972
Gecondoleerd TS, en ook zoals jij ben ik op zoek naar een alternative oplossing tegen deze nare ziekte, enige tijd geleden kwam ik een soortgelijk middel tegen wat momenteel nog onderzocht word op de werking. ik zal deze straks even er bij zoeken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_130769251
Gecondoleerd met het verlies van je vader. Heel veel sterkte de komende tijd.

quote:
Veel zullen het afschilderen als kwakzalverij, laat die reacties maar achterwege.
Oh, ik vergiste me even en dacht dat je een discussie wilde opstarten over kankermedicijnen met een bewezen werking.

quote:
Natuurlijk zijn alle standaard quackery- en skeptic sites tegen, het is geen kwakzalverij, want die pitten kosten amper wat, 20 euro per kilo, en uit China nog minder, en ze moeten luchtgedroogd zijn, niet zongedroogd.
Of ze zijn tegen omdat er nooit bewezen is dat het werkt.

Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  dinsdag 3 september 2013 @ 08:57:41 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130769430
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuurzak

De bladeren van de zuurzak worden traditioneel gebruikt als medicijn tegen hoge bloeddruk. Een studie uit 2011 op muizen heeft aangetoond dat extracten van deze vrucht een zeer gunstig effect hebben als therapie tegen borstkanker. Anderzijds is er een verband aangetoond met het voorkomen van atypische vorm van de ziekte van Parkinson en het nuttigen van de zuurzak vrucht. Dit zou verklaard kunnen worden door de aanwezigheid van annonacine in zuurzak wat een zeer sterke complex 1 remmer is van de mitochondriën.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_130774823
De illuminati wil niet dat kanker verdwijnt, zij hebben kanker ontwikkeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')