Ah, jij bent zo iemand die het liefst met een kloon van zichzelf zou willen trouwen ?quote:
Ik denk dat je meer plezier zal hebben met iemand die je interesses deelt. Maar daar heeft leeftijd verder niets mee te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:22 schreef Grouch het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo iemand die het liefst met een kloon van zichzelf zou willen trouwen ?
Mag hoor, niets mis mee.
Maar sommige mensen zoeken juist iemand die anders is. Anders tegen dingen aankijkt. Die ze geestelijk kan uitdagen etc.
En die natuurlijk lekker hard neukt
Ga naar huis man.quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef ikbenlief2 het volgende:
Mijn zusje is sinds een tijdje aan het daten met een man die meer dan twintig jaar ouder is dan zijzelf. Zij is zelf 23 en de man in kwestie is 45. Zelf zegt ze er geen problemen mee te hebben, maar ik maak me toch wel zorgen. Ik weet dat het haar pakkie an is, maar ik vraag me af hoe oprecht een man van die leeftijd is daarin. Naar mijn idee kan dan toch moeilijk sprake zijn van een gelijkwaardige relatie. Ik vroeg me af of meer mensen die mening delen of ben ik te pessimistisch?
Onzin. Misschien vaak, maar bij lange na niet allemaal...quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:06 schreef Catatafish het volgende:
Belachelijke relatie die nooit stand gaat houden. Hoor dit soort verhalen wel vaker. Eindigt allemaal in de goot.
Ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:30 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Ga naar huis man.
Wat ben je voor pussy dat je je als man daar druk over gaat maken
Ik ga het niet mijn ouders vertellen. Dat moet ze zelf doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:16 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
blijkbaar niet anders zou ze wel nadenken over wat ze deed.
hoe ist nu ts? heb je al contact gehad met jullie ouders?
En dan kunnen zij geen kinderen meer krijgen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef Ripley het volgende:
ach, laat haar als ze gelukkig is. Wil ze kinderen later? Dan loopt het vanzelf wel stuk, want als zij 30 is, is hij 52. Je weet nooit zeker wat iemands bedoelingen zijn. Misschien wil ze zelf ook wel gewoon een beetje lol maken en is het voor haar ook niet serieus.
Om heel eerlijk te zijn voelt dat toch anders. Zoals ik al zei: ik vind een veertiger en een twintiger niet gelijkwaardig aan elkaar. Daarnaast is mijn zusje niet iemand die echt ver voor ligt op d'r leeftijd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:55 schreef Grouch het volgende:
[..]
Dit.
TS: was er ook "een probleem" geweest als je zus een pure sexrelatie met een jongen van 23 had ?
Zolang hij haar normaal behandeld en je zusje gelukkig is doet het er toch neit toe wat andere mensen er van vinden. Je zusje 'moet' met hem neuken, niet jij of een stel randdebielen op een internetforum.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:10 schreef ikbenlief2 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn voelt dat toch anders. Zoals ik al zei: ik vind een veertiger en een twintiger niet gelijkwaardig aan elkaar. Daarnaast is mijn zusje niet iemand die echt ver voor ligt op d'r leeftijd.
Maar de meningen zijn tot nu toe erg verdeeld. Begrijp me trouwens niet verkeerd.. Ik ga niet stoken tussen die twee. Ik vroeg me alleen af wat anderen hiervan zouden vinden.
Je benadrukt precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:51 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Onzin. Misschien vaak, maar bij lange na niet allemaal...
En daarnaast, wie zegt dat beiden ook uit zijn op een lange relatie. Misschien vind het zusje het wel even lekker om het bed te delen met een oudere man en hij met een jongere vrouw.
Dat jij je dat niet kan voorstellen maakt het niet minder mogelijk.
Maar wat is daar mis mee dan? Alsof elke dertig-minner bij elke nieuwe vriend een relatie heeft voor het levenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Je benadrukt precies wat ik bedoel.
Maar heb je hem nu al eens ontmoet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:10 schreef ikbenlief2 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn voelt dat toch anders. Zoals ik al zei: ik vind een veertiger en een twintiger niet gelijkwaardig aan elkaar. Daarnaast is mijn zusje niet iemand die echt ver voor ligt op d'r leeftijd.
Maar de meningen zijn tot nu toe erg verdeeld. Begrijp me trouwens niet verkeerd.. Ik ga niet stoken tussen die twee. Ik vroeg me alleen af wat anderen hiervan zouden vinden.
Nee, ik wou alleen maar duidelijk maken dat het verschil in leeftijd daar niet positief aan gaat bijdragenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Maar wat is daar mis mee dan? Alsof elke dertig-minner bij elke nieuwe vriend een relatie heeft voor het leven
Nee, alleen foto's.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Maar heb je hem nu al eens ontmoet?
Hoe oud ben jij zelf eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:26 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Nee, ik wou alleen maar duidelijk maken dat het verschil in leeftijd daar niet positief aan gaat bijdragen.
Ik zou dan een keer kennismaken, dan weet je wat voor persoon het is en kun je een beter oordeel vellen over hoe hij is en hoe serieus het is.quote:
Het ligt inderdaad ook heel erg aan zijn state-of-mind. Buurmeisje van mij heeft ook een gozer van 44 jaar. Maar dat is echt nog net een klein kind, heel wat anders dan een zakenmannetje van 40 met een huwelijk en kinderen achter de rug bijvoorbeeld.quote:
Hij heeft kinderen. Weet niet of hij getrouwd is geweest.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:28 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad ook heel erg aan zijn state-of-mind. Buurmeisje van mij heeft ook een gozer van 44 jaar. Maar dat is echt nog net een klein kind, heel wat anders dan een zakenmannetje van 40 met een huwelijk en kinderen achter de rug bijvoorbeeld.
Hoe een laag zelfbeeld moet je wel niet hebben als je denkt te moeten oordelen over anderen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:51 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
hoe zo'n laag zelfbeeld moet je wel niet hebben als je met iemand gaat die een x zo oud als jezelf is....
Yep inderdaad, ik dacht dat de vraag gesteld werd naar aanleiding van een kennismaking.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik zou dan een keer kennismaken, dan weet je wat voor persoon het is en kun je een beter oordeel vellen over hoe hij is en hoe serieus het is.
Je nichtje van 2 jaar telt niet mee.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:28 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ga ook met vrouwen om die 20 jaar jonger zijn
quote:Op woensdag 4 september 2013 08:01 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Je nichtje van 2 jaar telt niet mee.
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:22 schreef Grouch het volgende:
Overigens, toevallig vanavond op tv:
http://www.tvgids.nl/artikel/59518/Je_zal_maar_verliefd_zijn.../
Peter Jan Rens (ja, meneer Kaktus) ontmoet zijn vriendin Virginia eind 2012 op Tenerife. Ze zijn stapelverliefd, maar hun omgeving is een stuk minder enthousiast. Virginia is maar liefst 42 jaar jonger dan Peter Jan. Een leeftijdsverschil dat voor het verliefde koppel geen punt is. Ze zijn dol op elkaar en zijn het liefst 24 uur per dag samen.
Jij wilde wel een Prikje van de Kaktusquote:Op woensdag 4 september 2013 09:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Vroeger toen ik nog een kind was, was ik verliefd op Peter Jan Rens![]()
![]()
Hij is niet echt mooi oud geworden, zag ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Vroeger toen ik nog een kind was, was ik verliefd op Peter Jan Rens![]()
![]()
Bij hem begrijp ik het wel. Hij is altijd een groot kind geblevenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:22 schreef Grouch het volgende:
Overigens, toevallig vanavond op tv:
http://www.tvgids.nl/artikel/59518/Je_zal_maar_verliefd_zijn.../
Peter Jan Rens (ja, meneer Kaktus) ontmoet zijn vriendin Virginia eind 2012 op Tenerife. Ze zijn stapelverliefd, maar hun omgeving is een stuk minder enthousiast. Virginia is maar liefst 42 jaar jonger dan Peter Jan. Een leeftijdsverschil dat voor het verliefde koppel geen punt is. Ze zijn dol op elkaar en zijn het liefst 24 uur per dag samen.
20, maar ik vind dat dat leeftijdsverschil van 40 jaar niet eens zo opvaltquote:Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bij hem begrijp ik het wel. Hij is altijd een groot kind gebleven
Hou oud is die chick van Peter-jan?
Nou, lijkt haar vader...quote:Op woensdag 4 september 2013 11:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
20, maar ik vind dat dat leeftijdsverschil van 40 jaar niet eens zo opvalt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het allemaal wel meevallen qua aanblik, als ze zeiden dat ze 35 was geloofde ik het ook wel.quote:
Allicht is het de moeite waard om eens te kijken hoe een 35 tot 40 jarige vrouw eruitziet. Ik zie het verschil wel en voor mij lijken het net vader en dochter.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:04 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen qua aanblik, als ze zeiden dat ze 35 was geloofde ik het ook wel.
Die 40 jaar haal ik er niet uit in ieder geval.
Oh, achja. Ze zijn kennelijk verliefd en gelukkig dus wat maakt het ook echt uit.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Allicht is het de moeite waard om eens te kijken hoe een 35 tot 40 jarige vrouw eruitziet. Ik zie het verschil wel en voor mij lijken het net vader en dochter.
Terwijl hij zelfs redelijk oud vader zou moeten zijn geworden als het zijn dochter was.... het had zelfs zijn kleindochter kunnen zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 12:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Allicht is het de moeite waard om eens te kijken hoe een 35 tot 40 jarige vrouw eruitziet. Ik zie het verschil wel en voor mij lijken het net vader en dochter.
Dit.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh, achja. Ze zijn kennelijk verliefd en gelukkig dus wat maakt het ook echt uit.
Ach. Ik begreep dat zij al een kind van 6(!) heeft, dus zij was al vrij vroeg rijpquote:Op woensdag 4 september 2013 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Terwijl hij zelfs redelijk oud vader zou moeten zijn geworden als het zijn dochter was.... het had zelfs zijn kleindochter kunnen zijn
Wacht, wacht, heeft zij (20) een kind van 6?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:37 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ach. Ik begreep dat zij al een kind van 6(!) heeft, dus zij was al vrij vroeg rijp
Tja.......quote:Op woensdag 4 september 2013 13:23 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wacht, wacht, heeft zij (20) een kind van 6?
ok....
Doe eens?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]Nou... dan zal ik maar niet zeggen hoeveel mijn vriendin en ik schelen.
Vertel?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:38 schreef Iwanius het volgende:
Is geen nichtjequote:Op woensdag 4 september 2013 08:01 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Je nichtje van 2 jaar telt niet mee.
Buurmeisje van twee dan...quote:
meer dan 22 jaar?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:38 schreef Iwanius het volgende:
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:24 schreef Grouch het volgende:
[..]
Jij wilde wel een Prikje van de Kaktus?
Ik heb de aflevering overigens niet gezien. Kan iemand aangeven of het de moeite waard was ?
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
Veeel plezier.
Kijk veelal wel een beetje op dat soort figuren neer, maar dan scheer ik uiteraard over een kam, iedere situatie is weer anders.
Je kijkt neer op mannen die een veel jongere vriendin hebben?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
Veeel plezier.
Kijk veelal wel een beetje op dat soort figuren neer, maar dan scheer ik uiteraard over een kam, iedere situatie is weer anders.
Bij Hefner is dat natuurlijk gespeeld. En/of de dames zijn er alleen voor zijn geld.quote:
De meeste mannen van 80 voelen zich niet wezenlijk anders dan toen ze 20 waren. Dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:12 schreef breaky het volgende:
45 is echt niet zo oud. Ik ben bijna 40 maar voel me niet wezenlijk anders dan toen ik 20 was.
lichamelijk vast wel hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:08 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
De meeste mannen van 80 voelen zich niet wezenlijk anders dan toen ze 20 waren. Dat is het probleem niet.
Even off topic, waarom heet je Brocco_Li niet niet Roma_Nesco, aangezien je avatar een romanesco bloemkool isquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:08 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
De meeste mannen van 80 voelen zich niet wezenlijk anders dan toen ze 20 waren. Dat is het probleem niet.
Zelfde reden waarom jij JeMoeder heet en een vogel als avatar hebt. De vogel is mooier dan JeMoeder.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Even off topic, waarom heet je Brocco_Li niet niet Roma_Nesco, aangezien je avatar een romanesco bloemkool is
Ik ben als een wijze uil.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:50 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom jij JeMoeder heet en een vogel als avatar hebt. De vogel is mooier dan JeMoeder.
ja ik weet niet hoor.... kan aan mij liggen maar ik krijg altijd wat de kriebels van dergelijke artikelen. Net of moet er een verklaring voor zijn waarom je liever een oudere kerel hebt ipv een van je eigen leeftijd. Terwijl jij gewoon verliefd bent verklaren anderen dat je het vast om het geld doet of om de ervarenheid blabla. Ik heb daar zelf niks mee.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:07 schreef Lindy90 het volgende:
Ik val ook op oudere mannen. Wat anderen denken interesseert me niet. Gaat niet om geld maar om de verstandshouding.
Lees dit anders eens;
http://mens-en-gezondheid(...)il-in-de-liefde.html
Inderdaad gewoon haar laten gaan. Als zij zo gelukkig is, dan niet moeilijk doen. Als het niet werkt komen ze daar toch wel zelf achter en dat hoeven anderen niet te doen, zowel vrienden als familie niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |