Vorig bronnen ofzo ze hebben het over bronnen die ze eerder hebben gelezen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat ligt dan misschien aan de omgeving waar je je in bevind.
En erm, welke bronnen? In deze reeks was je vooral veel uit je nek aan het praten.
Dan heb ik een goede vraag voor je. Met wat voor hoog opgeleide mensen heb je zoal contact, en wat voor opleidingen hebben die zoal genoten?quote:Op maandag 2 september 2013 20:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat merk ik toch niet aan de meeste Nederlanders. Of ze tonen het niet.
Je weet zelf niet welke bronnen je gegeven hebt?quote:Op maandag 2 september 2013 20:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Vorig bronnen ofzo ze hebben het over bronnen die ze eerder hebben gelezen.
Nee niet alles het een half jaar geleden is.quote:Op maandag 2 september 2013 20:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je weet zelf niet welke bronnen je gegeven hebt?
MBO en HBO en soms ook universiteit. Dat voor niveau hebben ze meestal. Hoe komt het dan dat jullie niet de waarheid in handen hebben? dat is mijn vraag.quote:Op maandag 2 september 2013 20:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan heb ik een goede vraag voor je. Met wat voor hoog opgeleide mensen heb je zoal contact, en wat voor opleidingen hebben die zoal genoten?
De bijbel is ook erg vaak aangepast door de machthebbers. Net zoals de rest van de geschiedenisboeken.quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
de bijbel is een mooi geschreven roman uit de 5 eeuw na christus die geschrevene is door personen die zelf vermelden niet bij de gebeurtenissen aanwezig te zijn geweest.
dat betekend dat je mond op mond verhalen krijgt, en dan inderdaad zijn de dode zeerollen betrouwbaarder aangezien WEL uit die periode komen.
Jouw waarheid is niet de waarheid.quote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
MBO en HBO en soms ook universiteit. Dat voor niveau hebben ze meestal. Hoe komt het dan dat jullie niet de waarheid in handen hebben? dat is mijn vraag.
Weet ik bedoel waarom hij dan niet de waarheid in minder leugens ziet. Dat valt mij niet op. Het probleem is dat hij denkt kritisch te zijn maar dit niet is. Je kunt niet kritisch zijn over leugens.quote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jouw waarheid is niet de waarheid.
No offence intended richting MBO mensen, maar MBO zie je als hoger opgeleid?quote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
MBO en HBO en soms ook universiteit. Dat voor niveau hebben ze meestal. Hoe komt het dan dat jullie niet de waarheid in handen hebben? dat is mijn vraag.
Kritisch zijn over leugens? De waarheid in minder leugens zien?:? Wees ajb duidelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Weet ik bedoel waarom hij dan niet de waarheid in minder leugens ziet. Dat valt mij niet op. Het probleem is dat hij denkt kritisch te zijn maar dit niet is. Je kunt niet kritisch zijn over leugens.
Alles afdoen als leugen is niet kritisch zijn he? Dan sla je te ver door..quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Weet ik bedoel waarom hij dan niet de waarheid in minder leugens ziet. Dat valt mij niet op. Het probleem is dat hij denkt kritisch te zijn maar dit niet is. Je kunt niet kritisch zijn over leugens.
Nee maar dat maakt naar mijn idee niet zoveel uit. Alleen zijn mensen van de universiteit super kritisch over de MSM site's en kranten net zoals jij. Maar dan wordt je nog steeds voor gelogen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
No offence intended richting MBO mensen, maar MBO zie je als hoger opgeleid?Misschien komt het dan daar door.
Ja maar wel veel zijn leugens. Alles wat de Tv nou uitzend over Syrie bijvoorbeeld er klopt daar bijna niks van. Een paar dingen kloppen wel. Maar de rest is verbogen verdraait of bewust als propaganda gebruikt.quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alles afdoen als leugen is niet kritisch zijn he? Dan sla je te ver door..
Dat is niet waar. Ik heb ook op het HBO gezeten maar vind dat out of the box thinking niet erg word gestimuleerd. Het is zoals die cabaretier zei, we worden voornamelijk geleerd om een obedient worker te zijn. Net slim genoeg om het werk te doen maar te dom om in opstand te komen tegen de constante verslechtering van je arbeidsvoorwaarden.quote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat nou als ik je vertel dat meerdere mensen die van andere opleidingen en universiteiten komen ook geleerd zijn om kritisch te zijn? Het is niet alsof ik daar bijzonder in ben of zo...
Naar mijn ervaring is dat dan ook een groot verschil tussen HBO en universiteit.quote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb ook op het HBO gezeten maar vind dat out of the box thinking niet erg word gestimuleerd. Het is zoals die cabaretier zei, we worden voornamelijk geleerd om een obedient worker te zijn. Net slim genoeg om het werk te doen maar te dom om in opstand te komen tegen de constante verslechtering van je arbeidsvoorwaarden.
Op het universiteit is dat waarschijnlijk hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring is dat dan ook een groot verschil tussen HBO en universiteit.
Natuurlijk maakt dat uit. Je zegt dat de hoog opgeleide mensen waar je contact mee hebt dat niet geleerd krijgen. Dan maakt het uit wat die mensen daadwerkelijk doen/gedaan hebben. Als dat dan voornamelijk MBO/HBO blijkt te zijn...quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt naar mijn idee niet zoveel uit. Alleen zijn mensen van de universiteit super kritisch over de MSM site's en kranten net zoals jij. Maar dan wordt je nog steeds voor gelogen.
Universiteit is hetzelfde verhaal daar ben je een voorbeeld van. Je leert geen echte kennis maar genoeg kennis om je baan te doen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat uit. Je zegt dat de hoog opgeleide mensen waar je contact mee hebt dat niet geleerd krijgen. Dan maakt het uit wat die mensen daadwerkelijk doen/gedaan hebben. Als dat dan voornamelijk MBO/HBO blijkt te zijn...
Er is een verschil dus het is hetzelfde? Hoe die conclusie logisch is mag je me uitleggen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Op het universiteit is dat waarschijnlijk hetzelfde verhaal.
Omdat het raar zou zijn als ze dat ineens in het onderwijs systeem anders is. Normaal zijn systeem gebouwd op dezelfde manier.quote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er is een verschil dus het is hetzelfde? Hoe die conclusie logisch is mag je me uitleggen.
Dat heb je dus helemaal fout. Mijn baan is juist kennis vergarenquote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Universiteit is hetzelfde verhaal daar ben je een voorbeeld van. Je leert geen echte kennis maar genoeg kennis om je baan te doen.
Wat doe je dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 2 september 2013 21:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat heb je dus helemaal fout. Mijn baan is juist kennis vergaren
Ik vertel je nou net dat dat niet het geval is. Ervaring en zoquote:Op maandag 2 september 2013 21:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat het raar zou zijn als ze dat ineens in het onderwijs systeem anders is. Normaal zijn systeem gebouwd op dezelfde manier.
Niet echt te merken niet persoonlijk bedoelt. De meeste banen zijn niet om kennis bedoelt maar om productiviteit.quote:Op maandag 2 september 2013 21:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat heb je dus helemaal fout. Mijn baan is juist kennis vergaren
Ik doe wetenschappelijk onderzoek in de vorm van een promotie onderzoek.quote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat doe je dan als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |