nee echt ik ben profeet, ik had vanacht een openbaring dat ik over 4 jaar een big mac ga bestellen bij tribalwars..quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
proleet, schat, met een l, niet een f.
kerel, ff voor de duidelijkheid, waarheid en meningen zijn 2 compleet verschillende dingen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er worden serieus mensen betaalt om op fora te trollen om ervoor te zorgen dat mensen niet achter de waarheid komen.
Weet je dan ook toevallig waar ik kan solliciteren? Wetenschap betaalt niet zó goed op dit moment dus kan er altijd wel wat centen bij gebruiken!quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er worden serieus mensen betaalt om op fora te trollen om ervoor te zorgen dat mensen niet achter de waarheid komen.
Eerlijk gezegd vat ik dit wel persoonlijk op. Het is heel triest dat je mijn persoonlijke integriteit ter discussie stelt, op het moment dat een conclusie jou niet uitkomt. Je lijkt wel een politicus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je betaalt om troll te zijn. Wie vervalst jouw onderzoeksrapport doe je dat zelf. Of hoe zwaar gehersenspoeld ben je wel niet. Niet persoonlijk bedoelt hoor.
Niet zo goed? Zeg maar gerust slecht! Had denk ik makkelijk 50% meer kunnen verdienen als ik niet de wetenschap in was gegaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Weet je dan ook toevallig waar ik kan solliciteren? Wetenschap betaalt niet zó goed op dit moment dus kan er altijd wel wat centen bij gebruiken!
Serieus gast kijk niet zoveel naar de MSM het is serieus brain verkrachting . Neem je schoolboeken ook wat minder serieus vooral het biologie boek. Want de darwin theorie is maar een theorie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee echt ik ben profeet, ik had vanacht een openbaring dat ik over 4 jaar een big mac ga bestellen bij tribalwars..
als ik een proleet ben, ben ik nou niet echt een schatje te noemen.
lekker ding
Dat het een theorie heet, betekent niet dat het een theorie is die niet bewezen is. Noem 1 andere sluitende verklaring voor alle bewijzen die er in de natuur (dus om je heen, kijk zelf maar, niemand die het verzint) te vinden zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Serieus gast kijk niet zoveel naar de MSM het is serieus brain verkrachting . Neem je schoolboeken ook wat minder serieus vooral het biologie boek. Want de darwin theorie is maar een theorie.
Ik kijk geen tv.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Serieus gast kijk niet zoveel naar de MSM het is serieus brain verkrachting . Neem je schoolboeken ook wat minder serieus vooral het biologie boek. Want de darwin theorie is maar een theorie.
Dat is dan pech. het feite blijft dat het systeem er niet op gericht is om mensen met voeding te genezen. Want dan kunnen ze geen geld meer aan ons verdienen en nog iets dan zijn mensen te gezond dat willen ze niet. Onderzoeken is ook niet zo moeilijk. het is ook extreem makkelijk om Onderzoeksrapport te vervalsen. Of om de onderzoeksorganisaties om te kopen. Of om het slecht in de media te brengen en zo zijn er vele manieren omdat te regelen. Feite blijft dat ze zelf mensen veel betalen om valse onderzoeksrapport te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vat ik dit wel persoonlijk op. Het is heel triest dat je mijn persoonlijke integriteit ter discussie stelt, op het moment dat een conclusie jou niet uitkomt. Je lijkt wel een politicus.
Wat ik wil zeggen is: als voeding een positief effect heeft, dan is dat technischegezien extreem makkelijk om te onderzoeken, en dat hebben dus al veel mensen gedaan. Met allemaal verschillende belangen, ook jouw belang. En toch is het globale beeld dat het niet veel lijkt te helpen. Dan kan je wel leuk de wereld zoals die is ontkennen, maar dat is net als religie: jezelf voor de gek houden.
Welkom in een tribalwarstopic!quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vat ik dit wel persoonlijk op. Het is heel triest dat je mijn persoonlijke integriteit ter discussie stelt, op het moment dat een conclusie jou niet uitkomt.
www.faktoider.nu/openmind_eng.htmlquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Serieus gast kijk niet zoveel naar de MSM het is serieus brain verkrachting .
En weer zo naiefquote:Neem je schoolboeken ook wat minder serieus vooral het biologie boek. Want de darwin theorie is maar een theorie.
Die gast moet opgenomen worden en alleen maar voedsel krijgen. En geen pillen, absoluut geen pillen. Lijkt me win win situatie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welkom in een tribalwarstopic!
Als iets voor de ene bewezen is is het voor de andere niet bewezen dat scheelt per mens. Het feite blijft dat we niet van apen vandaan komen. Want we leven inderdaad op licht wij mensen misschien zelfs ook dieren. Maar waarschijnlijk alleen mensen hebben een licht in zich. Met dat licht leven wij als het licht uitgaat ga je inderdaad dood. Mensen zijn lichtwezens. Veel ziektes hebben ook te maken met het blokkeren van de oerbron of hoe je het ook noemt. En een mens gaat niet dood alleen het fysieke gedeelte gaat dood. De ziel,astrale body of hoe je het ook noemt gaat niet dood dat gedeelte is echt van jouw het andere gedeelte is maar de machine. De ziel wordt waarschijnlijk naar de dood weer in een andere lichaam gezet en zo leef je verder. Dit is de theorie die ik het meeste geloof.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat het een theorie heet, betekent niet dat het een theorie is die niet bewezen is. Noem 1 andere sluitende verklaring voor alle bewijzen die er in de natuur (dus om je heen, kijk zelf maar, niemand die het verzint) te vinden zijn.
ov kaart heb ik niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wel je hebt je portemonnee in je broekzak zitten. In je ov kaart zit een chip waar mee ze je locatie kunnen bepalen op 10 meter nauwkeurig ongeveer. Op je ID kaart zit een chip daarmee kunnen ze hetzelfde. Met je bankpas waarschijnlijk ook. In je mobiel zit een chip daarmee kunnen ze ook je locatie nauwkeurig bepalen. Daar heb ik wel eens van gehoordt. Je kunt ook valse sporen geven. Dus ze weten wat je nu doet met wie en hoelang je dat ongeveer gaat doen.
Ik vind het een uitstekend plan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Die gast moet opgenomen worden en alleen maar voedsel krijgen. En geen pillen, absoluut geen pillen. Lijkt me win win situatie.
heb je wel een Iluminatie NSA membercard anders mag dat niet he..quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Weet je dan ook toevallig waar ik kan solliciteren? Wetenschap betaalt niet zó goed op dit moment dus kan er altijd wel wat centen bij gebruiken!
en jij en grumsley mogen alleen maar pillen krijgen durf voor een miljard te wedden dat ik ouder wordt dan jullie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind het een uitstekend plan.
ID kaart bevat vanaf 2005 een chip die je locatie bepaald. Oke in je OV kaart zit een chip. Bankpas weet ik eigenlijk niet zeker. En ik durf te wedden als je al die spullen weg gooit dat ze je dan bijna nooit vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
ov kaart heb ik niet.
ID kaart zit geen gps locater chip.
bankpas zit geen gps locater chip.
en mobiel wel ja maar geen chip dit heet gewoon bereik ooit van het mobiel netwerk gehoord??
enige tijd terug was een man met 2 zoontjes vermist, hij bleek ze te hebben omgebracht.... weet je hoe lang het duurde voor ze doormiddel van mobiel hem terug traceerden?
jij leeft echt geisoleerd van je bankpas ov je mobiel en zo... je weet ze luisteren ook mee he
slaven leven niet lang als ik je dorpje binnen val hequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
en jij en grumsley mogen alleen maar pillen krijgen durf voor een miljard te wedden dat ik ouder wordt dan jullie.
Ik en wie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
en jij en grumsley mogen alleen maar pillen krijgen durf voor een miljard te wedden dat ik ouder wordt dan jullie.
Zoooo, en daar gaat het laatste schijntje van hoop tot logisch en kritisch nadenken met een daverende klap het raam uitquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als iets voor de ene bewezen is is het voor de andere niet bewezen dat scheelt per mens. Het feite blijft dat we niet van apen vandaan komen. Want we leven inderdaad op licht wij mensen misschien zelfs ook dieren. Maar waarschijnlijk alleen mensen hebben een licht in zich. Met dat licht leven wij als het licht uitgaat ga je inderdaad dood. Mensen zijn lichtwezens. Veel ziektes hebben ook te maken met het blokkeren van de oerbron of hoe je het ook noemt. En een mens gaat niet dood alleen het fysieke gedeelte gaat dood. De ziel,astrale body of hoe je het ook noemt gaat niet dood dat gedeelte is echt van jouw het andere gedeelte is maar de machine. De ziel wordt waarschijnlijk naar de dood weer in een andere lichaam gezet en zo leef je verder. Dit is de theorie die ik het meeste geloof.
Illumentie! Of wat was het ook al weer?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb je wel een Iluminatie NSA membercard anders mag dat niet he..
Die andere vent die denkt dat hij het beter weet die als troll over komt.quote:
Er zijn westerse politicos die hebben meer bloed op z'n handen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon een beetje hoe Khaddafi, Moebarak en Saddam waren. Gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |