Oh dat lijkt me nice! Maar dan neem het de 14e mee?quote:Op maandag 2 september 2013 11:38 schreef Lindytje het volgende:
Deb, moet je die srub van TBS proberen? Zo ja, kan ik wel wat in een ziplockzakje gooien en naar je opsturen als je wil?
21e.quote:Op maandag 2 september 2013 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me nice! Maar dan neem het de 14e mee?
21ste... was dat shop-dag? Dan kan ik volgens mij heulemaal nietquote:Op maandag 2 september 2013 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me nice! Maar dan neem het de 14e mee?
Ik ook!quote:Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
21ste... was dat shop-dag? Dan kan ik volgens mij heulemaal nietThehehehe. Ik doe een Debsje pullen
quote:
Ohja, dit is eerder een Priemke pullenquote:Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Volgens mij is dit een Priemke. Debs kan bij voorbaat nooit.
quote:Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
21ste... was dat shop-dag? Dan kan ik volgens mij heulemaal nietThehehehe. Ik doe een Debsje pullen
Dan kun je alleen wel kunnen en gaan enzo ditdatallesquote:Op maandag 2 september 2013 11:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]wat Skjoe zegt, ik kan bij voorbaat niet (maar nu dus wel, damn you all!)
Priem heeft nog niet gecanceld thoughquote:Op maandag 2 september 2013 11:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan kun je alleen wel kunnen en gaan enzo ditdatalles
Nee?
ik vind het wel jammerquote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Priem heeft nog niet gecanceld though
Labor Dayquote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd Amerika is vandaag vrij. Wat is het vandaag?
IK GA MEE!!!quote:Op maandag 2 september 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer![]()
Ik rij nog wel een keer in het najaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |