Dat is toch lief?quote:
Pfff, Braddie ja.. die is liefquote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat is toch lief?
Niet zo zeuren hoor.
is het weer aan?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Pfff, Braddie ja.. die is lief
Waarom denk ik ALTIJD dat jij een kloon bent?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
Ja, dat is niet mijn probleemquote:Op woensdag 4 september 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom denk ik ALTIJD dat jij een kloon bent?
Is geen kloon.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom denk ik ALTIJD dat jij een kloon bent?
Waarom zou HIJ in godsnaam af moeten koelen?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:15 schreef RadioSlut het volgende:
Trouwens, Bradley, ben je inmiddels alweer een beetje afgekoeld?
Heb gewoon goedmaak seks met hem.quote:Op donderdag 5 september 2013 07:09 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Waarom zou HIJ in godsnaam af moeten koelen?
Goed idee..quote:Op donderdag 5 september 2013 07:11 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Heb gewoon goedmaak seks met hem.
Omdat HIJ tegen mij begon te flippen een tijdje geleden.quote:Op donderdag 5 september 2013 07:09 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Daar zul je het zelf dan wel naar gemaakt hebbenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat HIJ tegen mij begon te flippen een tijdje geleden.
Heb je dit wezen ook weer.quote:Op donderdag 5 september 2013 07:09 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ehh, nee. Doe normaal als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:09 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Daar zul je het zelf dan wel naar gemaakt hebben
doe eens linkje danquote:Op donderdag 5 september 2013 23:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ehh, nee. Doe normaal als je niet weet waar je het over hebt.
Hebben jullie allemaal fokkers op social mediaquote:Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom heb jij bradster op facebook?
neger wat betrek je mij hier nou weer in?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal fokkers op social media
Omdat ik eerst wel goeie gesprekken met hem kon hebben :pquote:Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jaja, hij tolereert tegenwoordig geen tegenspraak meer. Hij komt nu voor zichzelf op en zulk soort mensen duldt hij niet meer in zijn levenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat ik eerst wel goeie gesprekken met hem kon hebben :p
En had* bedoel je, hij heeft me geblokkeerd en verwijderd.
Maar dan moet hij geen discussie beginnen, want dan is het logisch dat er tegenspraak is.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jaja, hij tolereert tegenwoordig geen tegenspraak meer. Hij komt nu voor zichzelf op en zulk soort mensen duldt hij niet meer in zijn leven
Ik geloof dat hij dat advies al heeft opgevolgdquote:Op donderdag 5 september 2013 23:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar dan moet hij geen discussie beginnen
is ie weer weg?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij dat advies al heeft opgevolgd
Hij heeft je toch van z'n fb gegooid, dus discussies met jou gaan 'm niet wordenquote:
Ooh, ik dacht dat je het op FOK! bedoelde.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij heeft je toch van z'n fb gegooid, dus discussies met jou gaan 'm niet worden
Maar ik zal onthouden dat je goed kan discussiëren (/het leuk vindt om te discussiëren). Als er dan ook nog iets nuttigs uitkomt, is dat mooi meegenomen
quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat je het op FOK! bedoelde.
Ik vind het gewoon leuk om mensen uit de tent te lokken, al helemaal als om aandacht lopen te hoereren
Omdat ik blijkbaar tóch wel een aardig persoon ben, en niet helemaal ben zoals iedereen op Fok! mij afschildert, en omdat mensen mij blijkbaar wel fatsoenlijk willen leren kennenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou, ik weet het welquote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
Ben ik het mee eens, als je niet weet waar het omgaat moet je je niet in de discussie mengen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ehh, nee. Doe normaal als je niet weet waar je het over hebt.
ben? was!quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik blijkbaar tóch wel een aardig persoon ben
Nee, heb het je toch al uitgelegd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:39 schreef RadioSlut het volgende:
Is die Blondje btw niet zo'n kloon van dat vadsige dikke zeug dat xKarlijntje heet ofzo?
Cynthia?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, heb het je toch al uitgelegd.
Blondje is echt, ik heb d`r op Skype, en op Facebook.
-quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, heb het je toch al uitgelegd.
Blondje is echt, ik heb d`r op Skype, en op Facebook.
Blondje serieus nemenquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:07 schreef maximumrage het volgende:
[..]
die blondje stuurde mij een bedrijging dat ik die vuile bondage gebruiker niet moest lastig vallenik heb de bedrijging in een bericht op de fok gezet omdat ik dat niet pik en toen mocht ik een paar daags niet meer berichten hier maken! vuile flikkers! verkrachters mogen hier hun smerige sites posten en ik mag niets!
gek is ze! net als die bondage flikker die ze helpt!quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blondje serieus nemenGewoon negeren dat mens, houd ze vanzelf wel op.
Mij stalkte ze op een gegeven moment alleen maarHad haar van Skype afgegooid omdat ze wel 20 berichtjes in 1 minuut stuurde, en toen begin ze het maar via de sms te doen
_____!!!
Bondage Flikker? Queżquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:13 schreef maximumrage het volgende:
[..]
gek is ze! net als die bondage flikker die ze helpt!
FB / gebruiker "bondage"quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bondage Flikker? Queż
Ik zou m`n hond ernog vanaf schoppen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |