Ik dacht dat je bedoelde Bondage als in echt letterlijk Bondage. Maar niet een gebruiker van hierquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:16 schreef maximumrage het volgende:
[..]
FB / gebruiker "bondage"
waarom ga je hond schoppen??
hij heeft ook een grote muil tegen jou hier in deze bericht! ONZ / Ik ben er weer hoor!quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde Bondage als in echt letterlijk Bondage. Maar niet een gebruiker van hierWat erg
Nja, m`n hond er af tillen dan, ook goed
Ben jij niet degene die het opneemt voor het persoon met de grootste kronkel tussen d`r oren?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Triest. Ik had overigens niet anders verwacht van die debiel. Die heeft echt een kronkel tussen de oren zitten.
Moeten ze wel doenquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:26 schreef maximumrage het volgende:
de admin wil de bondage niet bannen!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA GOEIE!!!1quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, ik weet het welEn het antwoord is NEE
"Aan" wat zou er aan moeten zijn? Behalve een ventilator als het warm is, De motor van je auto als je wilt autorijden, Speakers als je muziek wilt luisteren, en een Lamp als je licht wilt
die moet ook gebanned ja!quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:30 schreef Braddie het volgende:
Ik snap niet dat Blondje nog niet gebanned is, ze heeft een tijdje terug een DM openbaar gemaakt toch?
Als je dat via DM had gedaan naar de Admins toe was het waarschijnlijk minder geweest en was ze wél gebanned...quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:30 schreef maximumrage het volgende:
ik woude de dreigement laten zien aan de andere op de fok!
admins doen niets met mijn berichtquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je dat via DM had gedaan naar de Admins toe was het waarschijnlijk minder geweest en was ze wél gebanned...
ja!quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:36 schreef Braddie het volgende:
Ach, hij zal vast óóit wel een ban krijgen
Nee, daar laat ik me verder buiten, ik weet wat voor "ramp" ik soms kan zijn op fokquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:40 schreef maximumrage het volgende:
[..]
heb jij al bericht naar de admin gedaan over blondje en bondage gebruikers?
DM's openbaar makenquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:30 schreef Braddie het volgende:
Ik snap niet dat Blondje nog niet gebanned is, ze heeft een tijdje terug een DM openbaar gemaakt toch?
Dat heeft ze gedaan, was volgens mij een DM tussen jou en Blondjequote:Op vrijdag 6 september 2013 01:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
DM's openbaar makendat doe je toch niet
Ze was gewoon geband hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan, was volgens mij een DM tussen jou en Blondje
Dat ze daar niet voor gebanned is_____!
Dat was volgens haar een DM tussen jou en haar..quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze was gewoon geband hoor
Mij daar zomaar in betrekken, wat is deze?
Een dag of 3 en ik was mijn handen in onschuldquote:Op vrijdag 6 september 2013 02:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat was volgens haar een DM tussen jou en haar..
Was ze gebanned? Hoelang? 2 dagen ofzo?!
Een dag of 3quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een dag of 3 en ik was mijn handen in onschuld
waarom?quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een dag of 3Ik vind dat je daar minimaal toch wel 2 weken voor gebanned moet worden, watsdeesch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |