Je lijkt Sammie wel met dat gezeikquote:
Omdat?quote:Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik wil nu zo'n adoratietopic zoals Rave er ook een heeft.
Maar we moeten maar eens een meet gaan regelen waar de tassen gevuld zijn met bier ipv dood gewicht (voor bb regelen we 120L fristi)quote:
Dat is voor winnaars, sorryquote:Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik wil nu zo'n adoratietopic zoals Rave er ook een heeft.
Dat gaat hij dood aan teveel suikersquote:Op maandag 2 september 2013 00:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar we moeten maar eens een meet gaan regelen waar de tassen gevuld zijn met bier ipv dood gewicht (voor bb regelen we 120L fristi)
bijzaakquote:Op maandag 2 september 2013 00:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat gaat hij dood aan teveel suikers
quote:
Stoppen we in een Berghaus..past net!quote:Op maandag 2 september 2013 00:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar we moeten maar eens een meet gaan regelen waar de tassen gevuld zijn met bier ipv dood gewicht (voor bb regelen we 120L fristi)
quote:
quote:
Eensch.quote:Op maandag 2 september 2013 00:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Denk dat als je BB opvouwt hij ook wel in een Berghaus pastquote:Op maandag 2 september 2013 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stoppen we in een Berghaus..past net!
Dan gewoon met een kampvuurtje, tentje erbij!quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef m.k het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog met een van de inzittende van deze dingen gepraat
Hahah is het zon ukkie? Volgens mij was hij best lang toch?quote:Op maandag 2 september 2013 00:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Denk dat als je BB opvouwt hij ook wel in een Berghaus past
Ja kamperen als meet. Al draai ik nog niet zo lang mee hier misschien ben ik niet eens uitgenodigd.quote:Op maandag 2 september 2013 00:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan gewoon met een kampvuurtje, tentje erbij!
Van neus tot drempel dat je hem kan gooien zit een beste afstand dat wel ja.quote:Op maandag 2 september 2013 00:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah is het zon ukkie? Volgens mij was hij best lang toch?
Dat mag zeer zekerquote:
Alleen als jij bij mij in de tent slaapt.quote:Op maandag 2 september 2013 00:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja kamperen als meet. Al draai ik nog niet zo lang mee hier misschien ben ik niet eens uitgenodigd.
Hahah dan valt ie harderquote:Op maandag 2 september 2013 00:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Van neus tot drempel dat je hem kan gooien zit een beste afstand dat wel ja.
* Fanta-stick Doet aanrakenquote:
Waar dan?quote:Op maandag 2 september 2013 00:25 schreef m.k het volgende:
Ik weet 2 plekken waar gratis gekampeerd kan worden, bij de een hebben we een set kurken nodig de ander niet![]()
Ik slaap bij marymouse dan.quote:Op maandag 2 september 2013 00:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen als jij bij mij in de tent slaapt.
Voor bij de heauxmeauxs op de HOP zeker?quote:Op maandag 2 september 2013 00:27 schreef m.k het volgende:
Hoog weet allicht waar ik het over heb met betrekking tot de kurken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |