abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 september 2013 @ 17:19:00 #251
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_130817705
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:15 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wiet en drank mixed niet. :)
Beetje drank + wiet + goed gegeten hebben = prima. :) Tenzij het grote groepen zijn met mensen die het afkeuren, dan worden die mensen vaak wat stil heb ik gemerkt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_130817729
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:19 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Beetje drank + wiet + goed gegeten hebben = prima. :) Tenzij het grote groepen zijn met mensen die het afkeuren, dan worden die mensen vaak wat stil heb ik gemerkt.
Nuances, nuances. ;)

Bedoel meer als je redelijk wat zuipt en dan gaat blowen. ;)
pi_130817780
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Met wiet heb ik geen probleem, wel als dat samen gaat met te veel alcohol en/of weinig eten waardoor ik alsnog 3 uur moet wachten totdat het kotsen klaar is. Pep of mdma heeft volgens mij niemand in mijn bijzijn gebruikt.
Wat braaf ;). Het is niet helemaal waar wat ik zeg natuurlijk, want een doorgesnoven pephoofd of een super vage MDMA spacer is niet alles :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 4 september 2013 @ 17:21:11 #254
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_130817787
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nuances, nuances. ;)

Bedoel meer als je redelijk wat zuipt en dan gaat blowen. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nuances, nuances. ;)

Bedoel meer als je redelijk wat zuipt en dan gaat blowen. ;)
Ah zo. Ik ken niet heel veel mensen die dat doen, maar erg lang waus zijn en kotsen is voor mij gewoon een no no, wat de oorzaak ook is.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_130817811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:21 schreef Muisraket het volgende:

Ah zo. Ik ken niet heel veel mensen die dat doen, maar erg lang waus zijn en kotsen is voor mij gewoon een no no, wat de oorzaak ook is.
Ik heb ook een hekel aan kotsen en de kater de dag erop. ;(
  woensdag 4 september 2013 @ 17:22:55 #256
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_130817856
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef DuTank het volgende:

[..]

Wat braaf ;). Het is niet helemaal waar wat ik zeg natuurlijk, want een doorgesnoven pephoofd of een super vage MDMA spacer is niet alles :')
Ik ken genoeg mensen die vroeger een hoop uitgeprobeerd hebben of die nog steeds af en toe iets gebruiken, maar bijvoorbeeld op technofeesten en daar ga ik niet heen. :P Dus daar durf ik niets over te zeggen. De enige keer dat ik iemand heb meegemaakt die veel drank + sos op had, wilde ik hem wel een schop geven. Maar goed, dat is misschien een uitzondering. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_130817884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:21 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan kotsen en de kater de dag erop. ;(
:r :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130818665
Niks mis met kotsen. Dat lege gevoel erna, soort bodemloze put idee. _O_ :')

Kei warm wel.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_130818787
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Niks mis met kotsen. Dat lege gevoel erna, soort bodemloze put idee. _O_ :')

Kei warm wel.
Leeg was mijn maag wel ja :')
pi_130819087
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Leeg was mijn maag wel ja :')
De mijne vrijdag ook :@

Maar leuk zeg, drugs :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 4 september 2013 @ 18:12:01 #261
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_130819114
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De mijne vrijdag ook :@

Maar leuk zeg, drugs :P
Ik heb er zelf ook niks mee, maar ken wel mensen die af en toe experimenteerden of af en toe smoken en zolang ze niet verslaafd raken en zichzelf als anderen niet tot last zijn, heb ik er weinig problemen mee.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_130819158
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik heb er zelf ook niks mee, maar ken wel mensen die af en toe experimenteerden of af en toe smoken en zolang ze niet verslaafd raken en zichzelf als anderen niet tot last zijn, heb ik er weinig problemen mee.
Heb er sowieso weinig mee al maken mensen zichzelf er helemaal mee kapot. Het echte probleem is vaak dat anderen de dupe zijn van hun verslaving.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_130820027
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Niks mis met kotsen. Dat lege gevoel erna, soort bodemloze put idee. _O_ :')

Kei warm wel.
Jawel, die zure smaak, tussendoor niet kunnen ademen enzulks. Vre-se-lijk. Ik heb nog liever een dag lang een kater, echt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130822762
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:22 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen die vroeger een hoop uitgeprobeerd hebben of die nog steeds af en toe iets gebruiken, maar bijvoorbeeld op technofeesten en daar ga ik niet heen. :P Dus daar durf ik niets over te zeggen. De enige keer dat ik iemand heb meegemaakt die veel drank + sos op had, wilde ik hem wel een schop geven. Maar goed, dat is misschien een uitzondering. :P
cokeheads :r
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_130822981
Eerlijk is eerlijk, ooit wil ik een keer xtc gebruiken
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_130823075
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ooit wil ik een keer xtc gebruiken
Hier het XTC topic gewoon even lezen ;)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_130823168
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:55 schreef DuTank het volgende:

[..]

Hier het XTC topic gewoon even lezen ;)
Ik lurk al een tijdje daar :) dus wie weet komt het er een keertje van. Maar ik wil het niet extreem gaan gebruiken ofzo.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_130823280
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:57 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik lurk al een tijdje daar :) dus wie weet komt het er een keertje van. Maar ik wil het niet extreem gaan gebruiken ofzo.
Nee, je moet ook gewoon eigenlijk altijd 2 maanden ertussen houden. Anders verneuk je je hersenen op den duur.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_130826135
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jawel, die zure smaak, tussendoor niet kunnen ademen enzulks. Vre-se-lijk. Ik heb nog liever een dag lang een kater, echt.
hm van dat ademen heb ik nooit last. Wel zure shit in m'n neus.
Maar ik haat dan weer katers. Dan wil ik echt dood.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_130826365
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

hm van dat ademen heb ik nooit last. Wel zure shit in m'n neus.
Maar ik haat dan weer katers. Dan wil ik echt dood.
.. en dan beloof je jezelf 's ochtends als je een kater hebt dat je nooit meer gaat drinken. Tegen beter weten in wel, want je weet zelf ook dat je die avond alsnog naar het café slenterd om jezelf alsnog vol te gooien. ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130826524
quote:
9s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

.. en dan beloof je jezelf 's ochtends als je een kater hebt dat je nooit meer gaat drinken. Tegen beter weten in wel, want je weet zelf ook dat je die avond alsnog naar het café slenterd om jezelf alsnog vol te gooien. ;(
Ja. ;( Terwijl als ik smiddags dan de koelkast open doe en bier/drank zie, mijn maag zich omdraait.

Ben nu al bang voor vrijdagochtend. Te lang niet uit geweest. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_130826601
Lees net een topic in SEX. Gaat over one night stands. En dat dan die kerels een valse naam opgeven.

Fucking geniaal. :o :o
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_130826751
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Lees net een topic in SEX. Gaat over one night stands. En dat dan die kerels een valse naam opgeven.

Fucking geniaal. :o :o
Risicominimalisatie :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130826815
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Risicominimalisatie :7
Ja! _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  woensdag 4 september 2013 @ 22:18:11 #275
351760 Adrenalini
Amazing Adrenalini Brothers
pi_130830220
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Lees net een topic in SEX. Gaat over one night stands. En dat dan die kerels een valse naam opgeven.

Fucking geniaal. :o :o
Linkje weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')