sommige dingen doe ik niet op korte termijn, maar dit soort activiteiten wel, samen weg gaan en mekaar echt leren kennen. De rest ben ik een moeilijke mensquote:
ze heeft 2 kinderen en is leerkracht ... plannen is geen optie maar een must believe mequote:Op maandag 2 september 2013 19:14 schreef Rickario het volgende:
Vrouwen en plannen... niet een al te beste combo
herkenbaar, in mijn geval was het een verpleegkundige met 2 kids.quote:Op maandag 2 september 2013 19:16 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ze heeft 2 kinderen en is leerkracht ... plannen is geen optie maar een must believe me
Ik doel op m'n eigen date. Ze heeft een staande afspraak over het hoofd gezienquote:Op maandag 2 september 2013 19:16 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ze heeft 2 kinderen en is leerkracht ... plannen is geen optie maar een must believe me
Haha oei oei. Is dat wel een goed teken?quote:Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik doel op m'n eigen date. Ze heeft een staande afspraak over het hoofd gezien
Ik was ook niet heel erg serieusquote:Op maandag 2 september 2013 19:15 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
sommige dingen doe ik niet op korte termijn, maar dit soort activiteiten wel, samen weg gaan en mekaar echt leren kennen. De rest ben ik een moeilijke mens
Mwoa, gewoon een beetje domme actie.quote:Op maandag 2 september 2013 19:21 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha oei oei. Is dat wel een goed teken?
oei oei oei oppassen dadelijk wordt Yuki boosquote:Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was ook niet heel erg serieus
Ik zou er meteen een punt achter zetten. Goed gevoel, pfffquote:Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Wat kunnen vrouwen toch verschillen van elkaar zeg. De laatste paar keer trof ik vrouwen die gewoon binnen een paar dagen al wilden afspreken. Nu heb ik er eentje die niet zomaar met iedereen date, maar er eerst een goed gevoel aan over moet houden. Ach ja zolang ze terugmailt zal het wel goed zijn en komt het vanzelf wel
Haha nee joh. Zo erg vind ik het nou ook niet. Ben eigenlijk wel blij dat ik een keer iemand tref die eerst gewoon wat wil mailen. Ff rustig aan doen een keer kan geen kwaad.quote:Op maandag 2 september 2013 19:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou er meteen een punt achter zetten. Goed gevoel, pfff
Ik heb met mijn topdate ook keer of 20 heen en weer gemailed voor af te sprekenquote:Op maandag 2 september 2013 19:35 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha nee joh. Zo erg vind ik het nou ook niet. Ben eigenlijk wel blij dat ik een keer iemand tref die eerst gewoon wat wil mailen. Ff rustig aan doen een keer kan geen kwaad.
Daarom plaatste ik ook eenquote:Op maandag 2 september 2013 19:35 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha nee joh. Zo erg vind ik het nou ook niet. Ben eigenlijk wel blij dat ik een keer iemand tref die eerst gewoon wat wil mailen. Ff rustig aan doen een keer kan geen kwaad.
Nee hoorquote:Op maandag 2 september 2013 19:29 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
oei oei oei oppassen dadelijk wordt Yuki boos
Jammer man...quote:Op maandag 2 september 2013 20:58 schreef Clicks_nl het volgende:
Nou ja, gisteren tweede date gehad.
Samen naar het strand, bij mij thuis gegeten en poosje "bankzaken gedaan".
Ik had er een goed gevoel bij, zij blijkbaar niet. Vanmiddag namelijk bericht dat ze niet verder wil want ze is niet verliefd.
Helaas... NEXT!
Apart he? Hoe erg je daar dan naast kan zitten. Wel netjes dat ze direct een bericht stuurt en niet gewoon een paar dagen wacht niks laat horen meer.quote:Op maandag 2 september 2013 20:58 schreef Clicks_nl het volgende:
Nou ja, gisteren tweede date gehad.
Samen naar het strand, bij mij thuis gegeten en poosje "bankzaken gedaan".
Ik had er een goed gevoel bij, zij blijkbaar niet. Vanmiddag namelijk bericht dat ze niet verder wil want ze is niet verliefd.
Helaas... NEXT!
Mooi zo thijsquote:Op maandag 2 september 2013 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
Sjezus, ik krijg de vlinders in mijn buik van alleen al het praten met haar
Alle gesprekken zijn erg gezellig en dat merken we van beide kanten. Kijk mij eens puberaal een crush hebben![]()
Ik hoop het ookquote:Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Mooi zo thijsHoop dat de date straks ook prima is
Je weet al wel hoe ze eruit ziet toch? * Fascination denkt aan rozecrocsdate.quote:Op maandag 2 september 2013 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
Sjezus, ik krijg de vlinders in mijn buik van alleen al het praten met haar
Alle gesprekken zijn erg gezellig en dat merken we van beide kanten. Kijk mij eens puberaal een crush hebben![]()
Wat is snel? Zit nu even te rekenen en is ondertussen ook al weer ruim een maand geleden dat ik haar t laatst heb gezien.quote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef Andromache het volgende:
wat date jij al weer snel Click, na de break-up?
quote:Op maandag 2 september 2013 19:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor
Geen taalfout of andere lelijkheid in die post van SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |