abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130717851
Zondag om 20:00 uur op RTL4.

Het 2e seizoen van de Nederlandse Obese is afgelopen. We volgen nu de USA versie.
quote:
Obese USA is de Amerikaanse versie van Obese. In dit RTL 4 programma worden 8 Amerikaanse kandidaten een jaar lang gevolgd, om een einde te maken aan hun levensbedreigende morbide obesitas. Zij krijgen hulp van de in Amerika zeer populaire personal coach Chris Powell.
Vanaf 15 september:
quote:
Hoe is het met de kandidaten die mee hebben gedaan aan Obese? Is het ze gelukt de kilo's eraf te houden, of is het toch weer mis gegaan? Leven ze gezonder, hoe heeft hun deelname aan het programma hun leven veranderd?
Vanaf 15 september neemt Wendy van Dijk je drie weken lang mee terug naar de oud-kandidaten.

[ Bericht 14% gewijzigd door MissJ op 01-09-2013 20:36:37 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_130718075
Hoop dat deze meid ook heel goede psychologische hulp krijgt, die heeft ze hard nodig namelijk.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_130719807
:'(
pi_130720137
Komt de biologische vader ook nog langs?
pi_130720205
wat een teringzooi daar zeg :D
pi_130720421
Alsof ik naar Vermist zit te kijken in plaats van Obese...
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
pi_130720495
ze is wel niet zo dik, valt net binnen
pi_130721793
Volgens mij heeft chris een oogje op haar
pi_130721911
_O_
pi_130722185
ja Chris wil wel even helpen hoor :P
  † In Memoriam † zondag 1 september 2013 @ 23:13:06 #11
43556 miss_dynastie
pi_130728323
Wie was erop vandaag? Ik ben overgeschakeld op youtube :@
pi_130944328
http://www.rtlxl.nl/#!/ge(...)9a-b258-3605f6a2f8cb

Danny is nóg meer aangekomen....echt triest voor 'm

[ Bericht 18% gewijzigd door Trusten op 08-09-2013 13:30:36 ]
  zondag 8 september 2013 @ 13:31:02 #13
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_130945494
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:58 schreef Trusten het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/ge(...)9a-b258-3605f6a2f8cb

Danny is nóg meer aangekomen....echt triest voor 'm
:( Niet leuk voor hem, maar hij heeft niet goed nagedacht. Nadat hij zijn vriendin (inmiddels weer ex) had leren kennen zijn ze heel veel gaan feesten en eten/drinken omdat hij zich zo gelukkig voelde, dacht niet meer aan zijn gezondheid. En dit is daar helaas het resultaat van.
pi_130945927
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:31 schreef Wildervankstertje het volgende:
:( Niet leuk voor hem, maar hij heeft niet goed nagedacht. Nadat hij zijn vriendin (inmiddels weer ex) had leren kennen zijn ze heel veel gaan feesten en eten/drinken omdat hij zich zo gelukkig voelde, dacht niet meer aan zijn gezondheid. En dit is daar helaas het resultaat van.
Hij zei de vorige keer ook dat hij ten tijde van de finale van Obese leefde op 400-500 kcal, dat is bijna nog erger dan een crashdieet. Tuurlijk gaat je lichaam dan alles opslaan op het moment dat je weer meer gaat eten. Maar ben benieuwd naar zijn verhaal.....
pi_130946071
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef MissJ het volgende:
Vanaf 15 september neemt Wendy van Dijk je drie weken lang mee terug naar de oud-kandidaten.

gaat dat over seizoen 1 of 2?
pi_130946220
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

gaat dat over seizoen 1 of 2?
Uit de promo blijkt dat het sowieso over seizoen 1 gaat....maar wellicht ook wel over seizoen 2?
  zondag 8 september 2013 @ 13:51:52 #17
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_130946319
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:49 schreef Trusten het volgende:

[..]

Uit de promo blijkt dat het sowieso over seizoen 1 gaat....maar wellicht ook wel over seizoen 2?
Volgens mij zijn dit nieuwe beelden van Danny, vorige keer was die ook aangekomen maar lang niet zoveel. Hij gaat nu echt weer richting zijn oude postuur, zo zonde. Hij was zo enthousiast, ook dat die weer kon surfen. Wellicht is die toch te ver gegaan tijdens Obese seizoen 1, mensen maakten zich al zorgen dat die te extreem bezig was met sporten en zo veel sneller terug kon vallen in oude patronen.
pi_130946781
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef Wildervankstertje het volgende:

Volgens mij zijn dit nieuwe beelden van Danny
Klopt
pi_130955265
Ach jee Danny :{
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 18:18:49 #20
43556 miss_dynastie
pi_130955678
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Trusten het volgende:

[..]

Hij zei de vorige keer ook dat hij ten tijde van de finale van Obese leefde op 400-500 kcal, dat is bijna nog erger dan een crashdieet. Tuurlijk gaat je lichaam dan alles opslaan op het moment dat je weer meer gaat eten. Maar ben benieuwd naar zijn verhaal.....
Ja, maar als je dan 2500 kcal per dag eet, blijft dat heus wel beperkt. Hij is ook heel veel meer gaan eten dan toegestaan en veel minder gaan sporten...
pi_130955737
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar als je dan 2500 kcal per dag eet, blijft dat heus wel beperkt. Hij is ook heel veel meer gaan eten dan toegestaan en veel minder gaan sporten...
Ja, dat zou kunnen hoor...ben benieuwd wat hij te vertellen heeft want na de vorige 'Hoe gaat het nu met?' was hij een tijdje weer op de goede weg:

quote:
Ik ben nu weer bezig met mijn trainster en ik val weer af. Ik sport nu weer 2 a 3 uur per dag, zes dagen per week. En afhankelijk van de dag eet ik tussen de 1500 en 2000 caloriën per dag. Ik weet nu dat sporten voor mij heel belangrijk is. En dat kost veel tijd.Als ik tussen de 100 en 115 kilo ben kan ik naar een schema van drie keer per week een training van anderhalf uur, zegt Radmilo. Ik ga het dit keer veel langzamer afbouwen. Als ik weer 120 kilo weeg kom ik in aanmerking een operatie voor mijn overtollige huid.
Hij is in ieder geval wel het toonvoorbeeld van wat je dus niet moet doen. (Veel) te weinig eten en (veel) teveel sporten en dat in een (veel) te korte periode in relatie tot het grote aantal kilos.

Vond hem ook ten tijde van Obese al wat manisch overkomen, hij was echt doorgeslagen.
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 18:22:29 #22
43556 miss_dynastie
pi_130955809
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:20 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen hoor...ben benieuwd wat hij te vertellen heeft want na de vorige 'Hoe gaat het nu met?' was hij een tijdje weer op de goede weg:

[..]

Ja, het klinkt heel erg lullig, maar het is gewoon het gedrag van een verslaafde... beterschap beloven maar niet doen, jezelf en anderen voor de gek houden........ ik hoop zo dat ze er niet in trappen en die gozer nu eindelijk ECHT de hulp geven die 'ie nodig heeft ;(
pi_130955901
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, het klinkt heel erg lullig, maar het is gewoon het gedrag van een verslaafde
Ik vind dat niet lullig, tenzij je neerkijkt op verslaafden. Verslaving is hoe dan ook zoveel meer dan een gebrek aan wilskracht en ruggegraat. Het gedeelte van de hunkering naar telkens weer en meer dát gedeelte is bij hem volgens mij niet (volledig) aangepakt.
  zondag 8 september 2013 @ 18:27:06 #24
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_130955940
Maar ze kregen toch allemaal psychologische hulp?

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met de kandidaten van de amerikaanse versie.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 18:34:13 #25
43556 miss_dynastie
pi_130956102
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:25 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik vind dat niet lullig, tenzij je neerkijkt op verslaafden. Verslaving is hoe dan ook zoveel meer dan een gebrek aan wilskracht en ruggegraat. Het gedeelte van de hunkering naar telkens weer en meer dát gedeelte is bij hem volgens mij niet (volledig) aangepakt.
Nee hoor, ik kijk daar zeker niet op neer, sterker nog, ik heb na een eetstoornis zelf een eetverslaving (gehad), maar ik weet dat anderen dat niet altijd een even fijne benaming vinden, dus ik dek me een beetje in ;) Precies wat jij zegt, het hunkeren, vastbijten in dingen is bij hem niet aangepakt. Juist dat moet wel gebeuren om ooit gezond te kunnen worden.

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:27 schreef jcdragon het volgende:
Maar ze kregen toch allemaal psychologische hulp?

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met de kandidaten van de amerikaanse versie.
Ja, ze zeggen van wel, alhoewel dat onderdeel in de uitzendingen onderbelicht is gebleven en naar mijn bescheiden mening in het hele traject ook. Ik heb Chris Powell mensen een stop zien opleggen; het is mij in het licht daarvan een raadsel waarom men bij Danny nooit heeft ingegrepen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')