SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Daarom zullen ze het denk ik ook nooit echt toepassen, maar ze willen gewoon zorgen dat er zo min mogelijk kloons zijn. Als dit werkt, dan laten ze het natuurlijk lekker staan.quote:Op zondag 1 september 2013 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En via de IP adres gegevens opvragen is legaal.
500 per week voor alles is toch niet duur ?quote:Op zondag 1 september 2013 18:45 schreef TBakkert het volgende:
Volgend jaar ga ik waarschijnlijk met een vriendengroep op vakantie, maar 1 vriend van me wist een leuke camping en wilde daar zo'n grote tent huren met (een soort van) bedden en een kookstel. Dat is maximaal 6 personen, maar kost ¤500,- per week. Is dat niet gigantisch veel?
totaal valt het wel mee toch? 500 p.p. is wel duur.quote:Op zondag 1 september 2013 18:45 schreef TBakkert het volgende:
Volgend jaar ga ik waarschijnlijk met een vriendengroep op vakantie, maar 1 vriend van me wist een leuke camping en wilde daar zo'n grote tent huren met (een soort van) bedden en een kookstel. Dat is maximaal 6 personen, maar kost ¤500,- per week. Is dat niet gigantisch veel?
quote:Op zondag 1 september 2013 18:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
500 per week voor alles is toch niet duur ?
Totaal inderdaad, maar dat is alleen de tent + kookstel. Je moet voor internet weer extra betalen, voor eigenlijk alles. Voor dat bedrag kun je in het hoogseizoen ook een chalet ergens huren...quote:Op zondag 1 september 2013 18:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
totaal valt het wel mee toch? 500 p.p. is wel duur.
Internet op vakantiequote:Op zondag 1 september 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Totaal inderdaad, maar dat is alleen de tent + kookstel. Je moet voor internet weer extra betalen, voor eigenlijk alles. Voor dat bedrag kun je in het hoogseizoen ook een chalet ergens huren...
Meer kloons is meer leden.quote:Op zondag 1 september 2013 18:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daarom zullen ze het denk ik ook nooit echt toepassen, maar ze willen gewoon zorgen dat er zo min mogelijk kloons zijn. Als dit werkt, dan laten ze het natuurlijk lekker staan.
Alles voor de 3 puntenquote:Op zondag 1 september 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Lekkere wissels wel vandaag bij Arsenal. Spelen nu 8atb ofzo inmiddels
Nee.quote:
Klopt en ik ga wel hard nuquote:Op zondag 1 september 2013 18:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben up to date met BB, meen me wel te herinneren Ajacied7 nog in seizoen 4 zat
Gelukkig maarquote:
quote:
Waarom zal je dan op vakantie gaan ?quote:Op zondag 1 september 2013 18:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb niet eens een telefoon of laptop, maar ik weet dat die gasten allemaal no-life op internet gaan, dus het lijtk me dat je die kosten er ook wel bij moet betrekken.
whut?quote:Op zondag 1 september 2013 18:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zal je dan op vakantie gaan ?
Waarom zal je op vakantie gaan als je toch no life op internet daar zit.quote:
11, vanavond ben ik bij seizoen 5quote:Op zondag 1 september 2013 18:52 schreef WeCanDoIt het volgende:
Jammer!
Welke aflevering ben jij nu ?
no-life op internet voor vakantie-begrippen. Niet echt no-life, maar wel redelijk veel.quote:Op zondag 1 september 2013 18:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zal je op vakantie gaan als je toch no life op internet daar zit.
Nergens voor nodig om nu weer alles te gaan verbeterenquote:Op zondag 1 september 2013 18:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
no-life op internet voor vakantie-begrippen. Niet echt no-life, maar wel redelijk veel.
Tevens is het zou en niet zal. En een vraagteken.
quote:Op zondag 1 september 2013 18:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
no-life op internet voor vakantie-begrippen. Niet echt no-life, maar wel redelijk veel.
Tevens is het zou en niet zal. En een vraagteken.
Ik kijk seizoen 4 in HDquote:Op zondag 1 september 2013 18:54 schreef WeCanDoIt het volgende:
Dan had je het al gezien wat er in mijn post stond haha!
Ik ga vanavond even seizoen 5 downloaden
Je kunt toch wel gewoon een vraagteken achter een vraag plaatsen in plaats van een zin?quote:Op zondag 1 september 2013 18:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om nu weer alles te gaan verbeteren
Je kan alles in 720p downloaden he..quote:Op zondag 1 september 2013 18:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kijk seizoen 4 in HD![]()
Link voor de geinteresserden:
http://nl.malaysiabay.org(...)20p.WEB-DL.x264.MIKY
quote:Op zondag 1 september 2013 18:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kunt toch wel gewoon een vraagteken achter een vraag plaatsen in plaats van een zin?
Sorry hoor, maar als dat jouw kennis te boven gaat, dan is het echt heel erg met je gesteld...
Met Nederlandse ondertitelingquote:Op zondag 1 september 2013 18:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kijk seizoen 4 in HD![]()
Link voor de geinteresserden:
http://nl.malaysiabay.org(...)20p.WEB-DL.x264.MIKY
Serieus waar gaat het nou overquote:Op zondag 1 september 2013 18:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kunt toch wel gewoon een vraagteken achter een vraag plaatsen in plaats van een zin?
Sorry hoor, maar als dat jouw kennis te boven gaat, dan is het echt heel erg met je gesteld...
quote:
Als je geen Engels kan dan moet je ook geen BB kijken.quote:Op zondag 1 september 2013 19:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Engelse ondertiteling is goed voor je Engels en je leest letterlijk wat ze zeggen.
Ja en snap ik er de ballen van waarschijnlijk..quote:Op zondag 1 september 2013 19:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Engelse ondertiteling is goed voor je Engels en je leest letterlijk wat ze zeggen.
Soms is het wel kut icm chips etenquote:Op zondag 1 september 2013 19:02 schreef Tim86 het volgende:
Geen ondertiteling is nog beter. Kan je beter focussen op wat er daadwerkelijk in beeld is. En je leert fatsoenlijk luisteren
Ik kijk series altijd 's avonds laat, dan kan ik me echt niet meer zo goed concentreren om alles te verstaan.quote:Op zondag 1 september 2013 19:02 schreef Tim86 het volgende:
Geen ondertiteling is nog beter. Kan je beter focussen op wat er daadwerkelijk in beeld is. En je leert fatsoenlijk luisteren
Geen chips eten dan.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef poker4lifee het volgende:
sowieso zonder ondertiteling. Chips eten= Geluid harder.
Mijn buren wonen 20 meter weg.quote:Op zondag 1 september 2013 19:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja dan beukt mn buurman weer op de muur [ afbeelding ]
Moet je maar een koptelefoon kopenquote:Op zondag 1 september 2013 19:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
snap ikquote:
ja dat zegt mn buurman ook altijdquote:Op zondag 1 september 2013 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Moet je maar een koptelefoon kopen
quote:Op zondag 1 september 2013 19:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2013 19:09 schreef wonton het volgende:
[..]
Jij woont naast een autoweg hahahahaha
Lekker veel sjonnies op TV.quote:Op zondag 1 september 2013 19:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nederlandse Pawn Stars vanaf morgen bij RTL 5.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
http://instagram.com/p/duM8SsIcSo/
Usain![]()
![]()
#seriousface
Baasquote:Op zondag 1 september 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
http://instagram.com/p/duM8SsIcSo/
Usain![]()
![]()
#seriousface
Ja.quote:Op zondag 1 september 2013 19:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Was deze laatst al gepost?[ afbeelding ]
Volgens mij lagen die er al 5 jaarquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit is pas een format
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)st-om-SBS-show.dhtml
misschienquote:Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij lagen die er al 5 jaarfucking smerig.
Lekker....quote:Op zondag 1 september 2013 19:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
misschien
http://nl.wikipedia.org/wiki/Duizendjarig_ei
heb je die wel eens op wonton?
Ik vind jou echt steeds irritanter wordenquote:Op zondag 1 september 2013 18:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wees blij dat hij geen kloons beheert.quote:Op zondag 1 september 2013 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind jou echt steeds irritanter worden
Het interesseert me werkelijk geen flikker wat mensen hier van mij vinden. Je mag allemaal vinden wat je wil en dat mag je ook zeggen(net zoals jij nu doet). Dus doe ik dat ook met betrekking tot de spelling van Djeetje.quote:Op zondag 1 september 2013 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind jou echt steeds irritanter worden
Dat moest er nog eens bijkomenquote:Op zondag 1 september 2013 19:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wees blij dat hij geen kloons beheert.
Koop Olivier Torresquote:Op zondag 1 september 2013 19:44 schreef rolls-reus het volgende:
Twee jeugdspelers in carriere zijn nu tussen de 73 - 76 met een potentie van 91 - 94 en ook alletwee hebben de 95 onderscheppingmeteen de tacticus specialiteit
quote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Koop Olivier Torres
Mijn aanval is nu: Griezmann - Benzia - Vela
Heb op de bank Jese en Van Duinen en Bakkali uitgeleendt
-tquote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Koop Olivier Torres
Dus wie heb je nu uitgeleend en wie zitten er op de bank?quote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Koop Olivier Torres
quote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Koop Olivier Torres
Ik begin echt medelijden met je te krijgenquote:Op zondag 1 september 2013 19:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dus wie heb je nu uitgeleend en wie zitten er op de bank?
Ik loop..quote:Op zondag 1 september 2013 19:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik twijfelde is het echt uitgeleend ??
Jij leent ze toch uit ?quote:Op zondag 1 september 2013 19:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik keek naar Van Duinen en Bakkali en niet naar ik
Ik doe het met de jeugdquote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Koop Olivier Torres
Van Duinen > iedereen in FIFAquote:Op zondag 1 september 2013 19:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik doe het met de jeugder komt namelijk geen eind aan de talenten die doorstromen op de jeugdopleiding
quote:Op zondag 1 september 2013 19:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik doe het met de jeugder komt namelijk geen eind aan de talenten die doorstromen op de jeugdopleiding
Wie heb je nouw op de bank en wie heb je nouw uitgelenerdt?quote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Koop Olivier Torres
Jese bankquote:Op zondag 1 september 2013 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie heb je nouw op de bank en wie heb je nouw uitgelenerdt?
quote:
quote:
Deze snapte ik echt niet. Had hij Jese en Van Duinen op de bank of alleen Jese.quote:Op zondag 1 september 2013 19:49 schreef rolls-reus het volgende:
Bakkert rigt je nou niet heul de tijd op djeetje ze spelling
Ninja-edit.quote:Op zondag 1 september 2013 20:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze snapte ik echt niet. Had hij Jese en Van Duinen op de bank of alleen Jese.
Geen spatie tussen de . en Had.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 20:10 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom heb ik ookweer een dure camera gekocht en 2000 foto's gemaakt op vakantie?
Ik zoek die shit nooit uit![]()
quote:
Wel een mooie foto.quote:
vetquote:
Iets winnen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
Weet iemand bij Career modus hoe je sneller een aanbieding krijgt van een goed land ?![]()
Grgr
quote:
Er is echt geen reet aan om coach te zijn van een landquote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
Weet iemand bij Career modus hoe je sneller een aanbieding krijgt van een goed land ?![]()
Grgr
Is het maandag, en moet ik naar schoolquote:
Nee.quote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
Grgr
Even je bek houden groetjes.quote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
even in Lightroom de horizon recht zetten graag groetjes
quote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
even in Lightroom de horizon recht zetten graag groetjes
Daar herken ik me wel in ja. Ik krijg er altijd 1 van Paraguay, maakt niet uit waar ik werk of hoe ik het doe.quote:Op zondag 1 september 2013 20:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik krijg altijd aanbiedingen van bepaalde landenecht klote..
quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom zou ik de horizon verneuken trouwens als hij gewoon goed is?
Van die wel ja, van die andere niet. Maar ik moet 2000+ foto's uitzoeken ik heb daar geen zin in.quote:
Die zou echt wel bij Arsenal passenquote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
De Duitse international waar over werd gesproken bij Arsenal is Özil![]()
Nog maar 5 dagen voor het volgende weekend!quote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Helemaal de bo....o nee, weekend is bijna voorbij. Kut dus
Ja, maar dat is meteen de beste speler..weet niet of dat samen dan zo goed werkt, maar van mij mag hetquote:Op zondag 1 september 2013 20:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zou echt wel bij Arsenal passen
Enige maar is Santi
Ik moet altijd lachen als ik mensen hardop zie lachen in de trein.quote:Op zondag 1 september 2013 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godver. Hardoplachen in de trein.![]()
![]()
hardop? kettingreactiequote:Op zondag 1 september 2013 20:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik mensen hardop zie lachen in de trein.
Wordt misschien een beetje wringen met dezelfde type spelers op het middenveld, maar dat mag Wenger dan maar mooi oplossenquote:Op zondag 1 september 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meteen de beste speler..weet niet of dat samen dan zo goed werkt, maar van mij mag het
In die modus komen duurt bij mij meestal een dag of 3quote:Op zondag 1 september 2013 20:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog maar 5 dagen voor het volgende weekend!
Komt in de buurt van mijn salaris. Zou er alleen niet tegen kunnen als ik een hele week moest wachten tot ik een nieuwe Ferrari zou kunnen kopen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Gareth Bale's wage breakdown at Madrid:
Yearly: £15,600,000
Monthly: £1,200,000
Weekly: £300,000
Daily: £42,857
Hourly: £2,040
Minute: £34”
Toch wel de grap van de eeuw, duurste speler aller tijden voor iemand die niet eens bij de 5 (misschien niet eens 10) beste van zijn generatie hoort.quote:Op zondag 1 september 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Blijf het jammer vinden dat Bale naar Real gaat (voor Real dan). Maar als dat ervoor zorgt dat Ozil naar Arsenal komtquote:Op zondag 1 september 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Is toch te belachelijk voor woorden eigenlijk. Wel meer spelers die ziek veel verdienen. Is niet eens meer goed te praten. Maar jaquote:Op zondag 1 september 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
quote:
clubs?quote:Op zondag 1 september 2013 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden dat Bale naar Real gaat (voor Real dan). Maar als dat ervoor zorgt dat Ozil naar Arsenal komt
Noem is 10 betere dan.quote:Op zondag 1 september 2013 20:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toch wel de grap van de eeuw, duurste speler aller tijden voor iemand die niet eens bij de 5 (misschien niet eens 10) beste van zijn generatie hoort.
Oh dan valt het wel mee.quote:Op zondag 1 september 2013 20:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wacht even...daar gaat nog wel belasting van af hoor
Ik zit echt hardop te lachen hier. Mensen die lachen met "hi-hi-hi".quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zit echt hardop te lachen hier. Mensen die lachen met "hi-hi-hi".Ik lach zo: "Ahhhhhhhhh hahahahaha ghe ghe".
Bram van Polenquote:
Ik ken ook iemand die zo lacht: "gheeeeeeeeee gheeeeeeeeeee gheeeeeeeeeee gheeeeeeeeeee gheeeeeeeeee". Tegelijkertijd loopt z'n hoofd ook rood aan. Hilarisch.quote:
Koevermans gewoon vergeten....schaam jequote:Op zondag 1 september 2013 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bram van Polen
Stefan Postma
Joris Mathijsen
Frank van Mosselveld
Marcelo
Anthony Lurling
Frank Demouge
Leon de Kogel
Jeroen Verhoeven
Género Zeefuik
quote:Op zondag 1 september 2013 20:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Koevermans gewoon vergeten....schaam je
Daar word je hard van knulquote:Op zondag 1 september 2013 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Dus, morgen 6 uur wekkertje. Dat wordt wennen
quote:
Hoe laat moet jij beginnen danquote:Op zondag 1 september 2013 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Dus, morgen 6 uur wekkertje. Dat wordt wennen
Misschien ga je wel dansen op Kanye West.quote:
Eerste waar ik aan dachtquote:Op zondag 1 september 2013 20:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien ga je wel dansen op Kanye West.
Dat moest ik.quote:Op zondag 1 september 2013 20:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien ga je wel dansen op Kanye West.
quote:Op zondag 1 september 2013 21:00 schreef pascal08 het volgende:
Ik moet morgen ook weer beginnen. Huilen. Nu moet ik weer naar buiten.
Ik ben vorige week al begonnen. Ik vind school wel leuk vooralsnog.quote:Op zondag 1 september 2013 21:00 schreef pascal08 het volgende:
Ik moet morgen ook weer beginnen. Huilen. Nu moet ik weer naar buiten.
stopt dat niet in de onderbouw ofzo?quote:Op zondag 1 september 2013 21:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben vorige week al begonnen. Ik vind school wel leuk vooralsnog.
Morgen de eerste uren van mijn dag gym.![]()
Gewoon te laat komen voor het inschrijven. Yolo.quote:Op zondag 1 september 2013 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vanaf half negen inschrijven, ben er kwart voor negen
Alleen examenjaar heb je dat niet meer toch? Was bij ons tenminste.quote:Op zondag 1 september 2013 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
stopt dat niet in de onderbouw ofzo?
Examenjaar moesten wij zelf sporten kiezen voor gym.quote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen examenjaar heb je dat niet meer toch? Was bij ons tenminste.
Oh omdat je nog geen collegekaart hebt zeker?quote:Op zondag 1 september 2013 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vanaf half negen inschrijven, ben er kwart voor negen
Ik moest gewoon ballopen en jongleren in m'n examenjaar. #hardcorequote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij ons niet in ieder geval. Tenminste een leuk vak de weken dat je buiten gymt. Binnen is het wel kut, want dan ga je alleen maar turnen bijna.quote:Op zondag 1 september 2013 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
stopt dat niet in de onderbouw ofzo?
Ik had tot januari gym vorig jaarquote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
dacht dat het hier eerder stoptequote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hadden wij in de vijfde.quote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Examenjaar moesten wij zelf sporten kiezen voor gym.
edit spotted.quote:Op zondag 1 september 2013 21:05 schreef pascal08 het volgende:
Wel schattig, al die middelbare scholieren die voor het eerst gaan studeren.
haha dan ben ik meteen een jaar vrijquote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon te laat komen voor het inschrijven. Yolo.
Nu nog een halter in zijn handen. Stronger jeweetquote:
een shakeweightquote:Op zondag 1 september 2013 21:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu nog een halter in zijn handen. Stronger jeweet
Wat heeft hij dan nu weer op zijn kerfstok?quote:Op zondag 1 september 2013 21:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is Dreetje nog onder ons of is de banhammer langsgekomen?
Ik las kerstfok.quote:Op zondag 1 september 2013 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan nu weer op zijn kerfstok?
quote:Op zondag 1 september 2013 21:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu nog een halter in zijn handen. Stronger jeweet
Hij deelde een link hier van een stream waar iemand zijn yoghurtbuks zat te strelen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan nu weer op zijn kerfstok?
Wat een vlegel is het ookquote:Op zondag 1 september 2013 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij deelde een link hier van een stream waar iemand zijn yoghurtbuks zat te strelen.
niet klagen vriendquote:Op zondag 1 september 2013 21:09 schreef poker4lifee het volgende:
morgen ook weer echt beginnen. 1 college van 5 tot 7hoeren
thuisblijven it is dus
's ochtends?quote:Op zondag 1 september 2013 21:09 schreef poker4lifee het volgende:
morgen ook weer echt beginnen. 1 college van 5 tot 7hoeren
quote:
Dat wijf die in god geloofdequote:Op zondag 1 september 2013 21:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zometeen een lelijke ginger bij SYTYCD
Dat was niet best zeg...volgens mij lag God effe te pitten toen ze auditie aan het doen wasquote:
Godverdomme trapzquote:
that's fucking insane! INSANE!quote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
Hoe zou die gast het tegenwoordig doen die toen op basis van z'n football manager cv zo'n prof club mocht trainen
Had ik het laatst met Thad over ja..die zat in dezelfde competitie als waar nu mensen als Platje en Tuyp zittenquote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
Hoe zou die gast het tegenwoordig doen die toen op basis van z'n football manager cv trainer werd bij van een profclub
toch alweer een tijdje terug
quote:Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had ik het laatst met Thad over ja..die zat in dezelfde competitie als waar nu mensen als Platje en Tuyp zitten
Komt in november ofzoquote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is het 't nu nog waard om FM13 te kopen? Of komt de nieuwe versie al bijna uit?
November pas volgens mijquote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is het 't nu nog waard om FM13 te kopen? Of komt de nieuwe versie al bijna uit?
Ronaldo loopt ook positief bij Real.quote:Op zondag 1 september 2013 21:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Messi loopt gewoon meer dan 1 op 1 in 202 duels![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heet een spiegel, Djeetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
SYTYCDquote:
Sorry ik mis wat volgens mij: SYTYCD ?quote:Op zondag 1 september 2013 21:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
SYTYCD
Er was een ginger die er uit zag alsof hij de avond daarvoor in elkaar geslagen was.
So you think you can dancequote:Op zondag 1 september 2013 21:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry ik mis wat volgens mij: SYTYCD ?
ja maar dat is een homoquote:Op zondag 1 september 2013 21:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ronaldo loopt ook positief bij Real.
Er zijn geen homo's in het voetbal.quote:
Bij Rijst? Hoezo?quote:Op zondag 1 september 2013 21:38 schreef Patje1987 het volgende:
Dineetje met Dreetje in restaurant het spleeeetje.
quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Een pretje met Patje in het steegje achter het flatje.
quote:
Kom maar fapz met trapzquote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Een pretje met Patje in het steegje achter het flatje.
Dit dus. Ik voorspelde het al.quote:
+6kg deze vakantiequote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb echt een bierbuik ontwikkeld deze vakantie
Geen schande in Amerikaquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 21:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Breaking Bad spoiler.Die had ik net gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seizoen 4
![]()
Massive pack opening.quote:Op zondag 1 september 2013 21:50 schreef Michaelvanb het volgende:
heb nog 9 miljoen coins op pc, geen idee wat er ik ermee moet
suggesties?
Pricefix Koevermansquote:Op zondag 1 september 2013 21:50 schreef Michaelvanb het volgende:
suggesties?
Wat kun je daarvoor kopen op de PC, Ronaldo?quote:Op zondag 1 september 2013 21:50 schreef Michaelvanb het volgende:
suggesties?
Nee joh, daar kan je net Aguero van kopen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat kun je daarvoor kopen op de PC, Ronaldo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |