SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Daarom zullen ze het denk ik ook nooit echt toepassen, maar ze willen gewoon zorgen dat er zo min mogelijk kloons zijn. Als dit werkt, dan laten ze het natuurlijk lekker staan.quote:Op zondag 1 september 2013 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En via de IP adres gegevens opvragen is legaal.
500 per week voor alles is toch niet duur ?quote:Op zondag 1 september 2013 18:45 schreef TBakkert het volgende:
Volgend jaar ga ik waarschijnlijk met een vriendengroep op vakantie, maar 1 vriend van me wist een leuke camping en wilde daar zo'n grote tent huren met (een soort van) bedden en een kookstel. Dat is maximaal 6 personen, maar kost ¤500,- per week. Is dat niet gigantisch veel?
totaal valt het wel mee toch? 500 p.p. is wel duur.quote:Op zondag 1 september 2013 18:45 schreef TBakkert het volgende:
Volgend jaar ga ik waarschijnlijk met een vriendengroep op vakantie, maar 1 vriend van me wist een leuke camping en wilde daar zo'n grote tent huren met (een soort van) bedden en een kookstel. Dat is maximaal 6 personen, maar kost ¤500,- per week. Is dat niet gigantisch veel?
quote:Op zondag 1 september 2013 18:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
500 per week voor alles is toch niet duur ?
Totaal inderdaad, maar dat is alleen de tent + kookstel. Je moet voor internet weer extra betalen, voor eigenlijk alles. Voor dat bedrag kun je in het hoogseizoen ook een chalet ergens huren...quote:Op zondag 1 september 2013 18:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
totaal valt het wel mee toch? 500 p.p. is wel duur.
Internet op vakantiequote:Op zondag 1 september 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Totaal inderdaad, maar dat is alleen de tent + kookstel. Je moet voor internet weer extra betalen, voor eigenlijk alles. Voor dat bedrag kun je in het hoogseizoen ook een chalet ergens huren...
Meer kloons is meer leden.quote:Op zondag 1 september 2013 18:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daarom zullen ze het denk ik ook nooit echt toepassen, maar ze willen gewoon zorgen dat er zo min mogelijk kloons zijn. Als dit werkt, dan laten ze het natuurlijk lekker staan.
Alles voor de 3 puntenquote:Op zondag 1 september 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Lekkere wissels wel vandaag bij Arsenal. Spelen nu 8atb ofzo inmiddels
Nee.quote:
Klopt en ik ga wel hard nuquote:Op zondag 1 september 2013 18:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben up to date met BB, meen me wel te herinneren Ajacied7 nog in seizoen 4 zat
Gelukkig maarquote:
quote:
Waarom zal je dan op vakantie gaan ?quote:Op zondag 1 september 2013 18:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb niet eens een telefoon of laptop, maar ik weet dat die gasten allemaal no-life op internet gaan, dus het lijtk me dat je die kosten er ook wel bij moet betrekken.
whut?quote:Op zondag 1 september 2013 18:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zal je dan op vakantie gaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |