Baas ben je wel, hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 18:22 schreef Nestalgie het volgende:
..dat je echt tering lekkere tieten hebt
quote:Op zondag 1 september 2013 18:36 schreef Nestalgie het volgende:
En dan gewoon alsnog geen fipo maken.
Heb je ze wel eens gezien? Jezus mina lolo ferarri is er niks.bij. Als ik haar wil motorboten raak bewusteloos. Als ik haar wil motorboten raak ik.de wegkwijt. Als ik haar wil motorboten raak ik mn hoofd kwijt.quote:
Tuurlijk heb ik ze gezienquote:Op zondag 1 september 2013 18:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gezien? Jezus mina lolo ferarri is er niks.bij. Als ik haar wil motorboten raak bewusteloos. Als ik haar wil motorboten raak ik.de wegkwijt. Als ik haar wil motorboten raak ik mn hoofd kwijt.
Nee geloof ik best, ik loop dr alleen te pesten. Jullie zijn de zelfde leeftijd toch? Waarom maak je geen movequote:Op zondag 1 september 2013 18:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik ze gezien
Maar je hebt niks aan dikke tetten als het persoon kut is die ze heeft, kijk naar Pamela Anderson of Nicki Minaj (ookal zijn zij allebei siliconen dragers)
Maar Krul is echt aardig voor zo ver ik weet, veul belangrijker
Dit is misschien de reden dat je geen vriendin hebtquote:Op zondag 1 september 2013 18:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gezien? Jezus mina lolo ferarri is er niks.bij. Als ik haar wil motorboten raak bewusteloos. Als ik haar wil motorboten raak ik.de wegkwijt. Als ik haar wil motorboten raak ik mn hoofd kwijt.
Misschien.quote:Op zondag 1 september 2013 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is misschien de reden dat je geen vriendin hebt
Veel wiet, jointjes aangereikt krijgen waarvan je niet weet waar ze vandaan komen maar lekker door blijven paffen, zonnig parkje in utrecht, gezellige mensen, stonermeetcupcakes van krul, kakpauperbbq'tjes, naderhand fikkie proberen te stoken in zo'n bbq'tje, elke keer als je ging pissen moest je ff takken halen, roostertje erop geflikkerd om focciata brood erop te warmen, was van klojo, klojo had 2 hapjes want de rest had de rest al opgegeten omdat munchiesquote:Op zondag 1 september 2013 18:59 schreef Nestalgie het volgende:
Samenvatting van.de meet?
kom trouwens verder in stoner sc
Klinkt goed. Volgende meet zal ik kijken of ik.er bij kan zijn. Dan met zn alle truffels innemenquote:Op zondag 1 september 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Veel wiet, jointjes aangereikt krijgen waarvan je niet weet waar ze vandaan komen maar lekker door blijven paffen, zonnig parkje in utrecht, gezellige mensen, stonermeetcupcakes van krul, kakpauperbbq'tjes, naderhand fikkie proberen te stoken in zo'n bbq'tje, elke keer als je ging pissen moest je ff takken halen, roostertje erop geflikkerd om focciata brood erop te warmen, was van klojo, klojo had 2 hapjes want de rest had de rest al opgegeten omdat munchies
hahaha, maar truffels moet niet met een grote groep lijkt mequote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Volgende meet zal ik kijken of ik.er bij kan zijn. Dan met zn alle truffels innemen
Nee klopt, en.dan gaan er sws mensen bad.quote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
hahaha, maar truffels moet niet met een grote groep lijkt me
quote:Op zondag 1 september 2013 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is misschien de reden dat je geen vriendin hebt
Vin je dat leukquote:
Ik hoef geen truffels meerquote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Volgende meet zal ik kijken of ik.er bij kan zijn. Dan met zn alle truffels innemen
Vriend, gewoon zaterdag naar een bar gaan ofzo, beetje drinken, beetje dansen, je vind echt wel een leuk meisje na een paar keer hoor. Maar verwacht maar geen serieuze relaties met een meisje die naar de bar gaatquote:Op zondag 1 september 2013 19:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vin je dat leukik heb nog nooit een vriendin gehad seks gehad of gezoend en dat vind je leuk
ik ben klaar met fok!, als ik zo gepest word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |