SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
konkogrensquote:
Nee FCG - Ajax was een hele beste pot bedoel je ....quote:Op zondag 1 september 2013 16:55 schreef Fuszy het volgende:
echt he feyenoord - roda is echt een konko pot
Morgen heb ik ook al een collegequote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Morgen pas intro? Ik morgen al eerste college en practicum.
3 uur reizen? Wait what..?quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef DePresident. het volgende:
Ze vragen er echt om om niet naar school te gaan als je maar 1 uur les hebt op een dag. Daar ga ik niet bijna 3 uur voor reizen.
Het is allemaal konkoslecht.quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nee FCG - Ajax was een hele beste pot bedoel je ....
Een hele goede dikke retweet.quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb weer eens een keer zin in clubs.
Tijd om op kamers te gaan dan.quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef DePresident. het volgende:
Ze vragen er echt om om niet naar school te gaan als je maar 1 uur les hebt op een dag. Daar ga ik niet bijna 3 uur voor reizen.
Dus twee dagen vrij in de week.
Dat is wel lekkerquote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef DePresident. het volgende:
Dus twee dagen vrij in de week.
al? ik begon afgelopen maandag johquote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Morgen pas intro? Ik morgen al eerste college en practicum.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wie niet springt die is een Eagle.
Daar heb ik nog geen zin in. Vrienden studeren ook niet in Utrecht.quote:
Yes, naar de HU.quote:Op zondag 1 september 2013 16:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat is wel lekkerJe gaat naar Utrecht toch?
quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Een hele goede dikke retweet.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
al? ik begon afgelopen maandag joh
Omni lang niet gezien en gesprokenquote:
Had ik serieus niet eens gezienquote:Op zondag 1 september 2013 16:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze waren donderdag en vrijdag ook weer lekker bezig. Woon er een kilometertje of 4 vandaan. Komt altijd flink wat geluid vanaf.quote:Op zondag 1 september 2013 16:52 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, daar zijn nu races maar ik ga er nooit meer heen. Wat een takkenherrie. Anyway, ik wou ook op tijd thuis zijn voor Arsenal - Tottenham. Go Jantje Vertonghen!
quote:
quote:
haha die plaatjes stonden al even klaarquote:Op zondag 1 september 2013 17:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
STRAFSCHOP!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt ! Vanaf minuut 1 onder de CTRL - V.quote:Op zondag 1 september 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha die plaatjes stonden al even klaar
ik stem voorquote:
Hoor je het bij jou thuis ook? Ja, ik had een flinke suis in mijn oor op een gegeven moment. Tom Coronel reed ook trouwens, dat was wel leuk. Die gast kan aardig rijden.quote:Op zondag 1 september 2013 17:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ze waren donderdag en vrijdag ook weer lekker bezig. Woon er een kilometertje of 4 vandaan. Komt altijd flink wat geluid vanaf.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:04 schreef pascal08 het volgende:
Nu gaat het los bij Feyenoord met de schwalbes.
Reed een keer door de straat bij een vriend met zijn M5 vol met sponsors erop en zijn naamquote:Op zondag 1 september 2013 17:04 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hoor je het bij jou thuis ook? Ja, ik had een flinke suis in mijn oor op een gegeven moment. Tom Coronel reed ook trouwens, dat was wel leuk. Die gast kan aardig rijden.
#tikkendetijdbomquote:
Komt het kopje al door?quote:Op zondag 1 september 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
opschieten met die eerste helft, ik moet poepen
Moet je trouwens wel fifa gaan spelen en stoppen met kut games kopen hahahquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 17:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Beterrr gooien we Elvis er in, Schaken KAN ER GEEN FUCK VAN.
Drukt al tegen het katoen aan ja. Over 7 minuten kan ik eindelijk Seedorf uit de selectie zetten.quote:
Heeft toch nog steeds een schorsing?quote:
Nee. Liep net ook al warm.quote:Op zondag 1 september 2013 17:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heeft toch nog steeds een schorsing?
quote:Op zondag 1 september 2013 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Drukt al tegen het katoen aan ja. Over 7 minuten kan ik eindelijk Seedorf uit de selectie zetten.
Ik ben nu op mijn ene scherm aan het devven en andere voetbal kijken. Money jongequote:Op zondag 1 september 2013 17:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Moet je trouwens wel fifa gaan spelen en stoppen met kut games kopen hahah
Die Tim en Tom Coronel hebben een geld joh. Ze hebben een eigen kart centrum en ook beheren ze volgens mij al de discounter winkels zoals tv discounter enzo. Er stond daar op het terrein van Zandvoort van Coronel een vrachtwagen/camper van twee verdiepingen hoog en 40 meter lang. Al zijn familie en kennissen stonden op het dak de race te bekijken. Zat ook nog een voortent van 15 bij 40 meter aan vast. Daar stond zijn auto in met een paar bankstellen en een widescreen TVquote:Op zondag 1 september 2013 17:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Reed een keer door de straat bij een vriend met zijn M5 vol met sponsors erop en zijn naamZag er wel vet uit
Mooie goal ook.quote:
Zitten alleen wat duinen tussen en mijn raam zit aan de kant van Zandvoort. Hoor het niet heel hard of zo maar je hoort ze wel duidelijk racen.quote:Op zondag 1 september 2013 17:04 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hoor je het bij jou thuis ook? Ja, ik had een flinke suis in mijn oor op een gegeven moment. Tom Coronel reed ook trouwens, dat was wel leuk. Die gast kan aardig rijden.
Vitesse echt veeeeeeel beter. Score slaat nergens op. 0-2 was eerder verdiend geweest dan deze 1-0 imo. Heb wat geld op Vitesse DNB en +0.25 gezet.quote:
quote:
Ik heb Giroud exact deze kans wel al zoooooo vaak zien missen. Meestal zet hij dan een debiele tackle inquote:
Tja, dan kijk je er inderdaad niet meer objectief naarquote:Op zondag 1 september 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vitesse echt veeeeeeel beter. Score slaat nergens op. 0-2 was eerder verdiend geweest dan deze 1-0 imo. Heb wat geld op Vitesse DNB en +0.25 gezet.
Klopt maar ondanks de vele kansen die hij mist kan hij er makkelijk 20+ maken (dat idee had ik vorig seizoen maar nu scoort hij dan daadwerkelijk wat vaker).quote:Op zondag 1 september 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Giroud exact deze kans wel al zoooooo vaak zien missen. Meestal zet hij dan een debiele tackle in
quote:Op zondag 1 september 2013 17:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een dikke jodenzender is dat FOX.
Allemaal zand in hun vagina omdat die joden gelijk hebben gespeeldquote:Op zondag 1 september 2013 17:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een dikke jodenzender is dat FOX.
Die neus van een Toine moet ook gewoon zijn smoel houden.quote:Op zondag 1 september 2013 17:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Allemaal zand in hun vagina omdat die joden gelijk hebben gespeeld
Ja,echt, stomme joden daar bij FOXquote:Op zondag 1 september 2013 17:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Allemaal zand in hun vagina omdat die joden gelijk hebben gespeeld
ingezet in de rust..quote:Op zondag 1 september 2013 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, dan kijk je er inderdaad niet meer objectief naar
quote:Op zondag 1 september 2013 17:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vanavond zal SV met opperjood Jack er ook nog wel overheen knallen. Iedereen tegen Feyenoord einzz
Beste speler op het veld. Hij krijgt zeker een IF.quote:
Ik kan niet met hem door één deur.quote:
Jij hebt nog steeds geen ban?quote:Op zondag 1 september 2013 17:32 schreef DarkSonic3 het volgende:
[..]
Beste speler op het veld. Hij krijgt zeker een IF.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan niet met hem door één deur.
Ik denk dat 'ie zelf ook al niet door die deur kanquote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan niet met hem door één deur.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:43 schreef Djeetje het volgende:
Gelukkig kon ik het weg klikken voor er iets te zien was. Wel even een TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gelukkig kon ik het weg klikken voor er iets te zien was. Wel even een TR gemacht
komt een ban aanquote:
yeah right.quote:Op zondag 1 september 2013 17:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zocht een stream voor arsenal - spurs op die site
Omdat ik het ben ?quote:Op zondag 1 september 2013 17:46 schreef Revontulet het volgende:
Voor het eerst dat ik zowaar een TR gemacht heb.
Via Veetle wou ik een stream zoeken en toen zag ik een man die zichzelf aan het rukken wasquote:
je kan nog klikken, maar ik pasquote:Op zondag 1 september 2013 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha ik wil het ook wetenIk durfde niet te klikken
quote:Op zondag 1 september 2013 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha ik wil het ook wetenIk durfde niet te klikken
quote:Op zondag 1 september 2013 17:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Via Veetle wou ik een stream zoeken en toen zag ik een man die zichzelf aan het rukken was
Waarom deel je dit met ons?quote:Op zondag 1 september 2013 17:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Via Veetle wou ik een stream zoeken en toen zag ik een man die zichzelf aan het rukken was
ohhquote:Op zondag 1 september 2013 17:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan hebben we ook geen last meer van DS3quote:Op zondag 1 september 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
Hier geven ze ook direct een IP ban voor..wel naar.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zijn eigen webcam ging aan en dat zag hij
Jongentje is wel een betere beschrijving.
Dat ben ik nietquote:Op zondag 1 september 2013 17:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan hebben we ook geen last meer van DS3
Veetle werd aanbevolen door Pokerquote:Op zondag 1 september 2013 17:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dreetje die zoekt voor een Arsenal stream:
[ afbeelding ]
je zus ookquote:
Het komt altijd weer terug!quote:Op zondag 1 september 2013 17:52 schreef Djeetje het volgende:
Maar jongens jullie weten toch onkruid vergaat niet
Blijkbaar!quote:Op zondag 1 september 2013 17:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is nu wel verdacht stil zit iedereen nu op die stream?
Aas is uitgezet.quote:Op zondag 1 september 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Buitenspelgoal, schwalbepingel en geen rood Pellè. KNKB
De mods zitten die stream blijkbaar ook te kijken.quote:
Bij elke post komt er een week bij als je na iets banwaardigs nog doorpostquote:
Jas over shirt.quote:Op zondag 1 september 2013 18:01 schreef Toefjes het volgende:
Ik weet niet wat in aan moet trekken. Casual colbertje, Nieuw vest of gewoon mn jas over mn shirt. Iemand?
Zal ik dan nog even 1000 posts er tegen aan gooien ?quote:Op zondag 1 september 2013 18:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bij elke post komt er een week bij als je na iets banwaardigs nog doorpost
Meid tochquote:Op zondag 1 september 2013 18:01 schreef Toefjes het volgende:
Ik weet niet wat in aan moet trekken. Casual colbertje, Nieuw vest of gewoon mn jas over mn shirt. Iemand?
En bij een IP ban?quote:Op zondag 1 september 2013 18:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bij elke post komt er een week bij als je na iets banwaardigs nog doorpost
Heb je wel al je haar gestijld ?quote:Op zondag 1 september 2013 18:01 schreef Toefjes het volgende:
Jij hebt je pyjama al aan want over uurtje is het weer bedtijd.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 18:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal ik dan nog even 1000 posts er tegen aan gooien ?
Colbert over shirt en jas over colbert dan maar.quote:Op zondag 1 september 2013 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Hier word ik niet wijzer van heren
Ja, het is niet een net colbertje. Maar toch een colbertje. Met op de achterkant wat friebeltjes en fratsels zeg maar.quote:Op zondag 1 september 2013 18:04 schreef Patje1987 het volgende:
Casual colbertje is toch stijl, maar zoals het al zegt toch casual. Beste van beiden jeweet.
Waar komt dit nou weer vandaan? Ga eens heenquote:Op zondag 1 september 2013 18:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt je pyjama al aan want over uurtje is het weer bedtijd.
Je gedraagt je als een kind van 7 jij stuk bedorven drakenzaad.quote:Op zondag 1 september 2013 18:06 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Waar komt dit nou weer vandaan? Ga eens heen
Ben verdomme 25
Jezus, das wel een vet record....quote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dreetje, ben jij hier ook geweest?
Was er daarna brand door al dat vuur?quote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Het was maar een zielloze bedoeling,quote:Op zondag 1 september 2013 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was er daarna brand door al dat vuur?
Ik maak één opmerking en daar haal jij uit dat ik mij gedraag als een kind van 7? Idioot. Hoe durf jij zo tegen mij te praten?quote:Op zondag 1 september 2013 18:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een kind van 7 jij stuk bedorven drakenzaad.
Vitesse gescoord?quote:Op zondag 1 september 2013 18:15 schreef Toefjes het volgende:
Echt, hoeren kut konko voetbal![]()
![]()
Ik ga wel tennis supporter worden ofzo, en achter het davis cup team aanhobbelen.
Wow, we zijn wel vriendelijk voor elkaar vandaag zeg!quote:Op zondag 1 september 2013 18:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik maak één opmerking en daar haal jij uit dat ik mij gedraag als een kind van 7? Idioot. Hoe durf jij zo tegen mij te praten?
What the fuck. Sterf, met je bochel, poffertje.
Sorry, ik haat pantoffeldiertjesquote:Op zondag 1 september 2013 18:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wow, we zijn wel vriendelijk voor elkaar vandaag zeg!
Stuur eens pics dan ga ik als stand in.quote:
Nee, ik deel geen pics. Revon heeft gekeurd namens het forumquote:Op zondag 1 september 2013 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stuur eens pics dan ga ik als stand in.
quote:Op zondag 1 september 2013 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik deel geen pics. Revon heeft gekeurd namens het forum
[..]
Neequote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vertrouw hem op zijn woord danquote:Op zondag 1 september 2013 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mods mogen niet bannen, alleen bans aanvragen. Komt vanavond nog wel.quote:
[..]
En dan ?quote:Op zondag 1 september 2013 18:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mods mogen niet bannen, alleen bans aanvragen. Komt vanavond nog wel.
Dat zou ik zeker doen. Knappe meid, en wat ik gehoord heb nog slim ook. Vraag me af wat ze dan met een fokker moet. (quote:Op zondag 1 september 2013 18:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem op zijn woord dan
iddquote:Op zondag 1 september 2013 18:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
[Echt 0 creativiteit bij Spurs maar ik zal nu wel jinxen.
Graag.quote:Op zondag 1 september 2013 18:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En dan ?
Maak ik toch gewoon weer een nieuw account aan
Vraag ik mij ook af ja. Zelf moet ik sowieso geen FOK!ster meerquote:Op zondag 1 september 2013 18:23 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker doen. Knappe meid, en wat ik gehoord heb nog slim ook. Vraag me af wat ze dan met een fokker moet. ()
Dan krijg je een boete.quote:
haha het blijft afwachten dus!quote:Op zondag 1 september 2013 18:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mods mogen niet bannen, alleen bans aanvragen. Komt vanavond nog wel.
quote:
Ik vat deze niet?quote:
Wil je DreetjeBestYTer psn account trouwens nog kopen? Goed fut record en alles.quote:
Heb jij die ?quote:Op zondag 1 september 2013 18:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wil je DreetjeBestYTer psn account trouwens nog kopen? Goed fut record en alles.
jaquote:
Awesome, die naam ookquote:Op zondag 1 september 2013 18:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wil je DreetjeBestYTer psn account trouwens nog kopen? Goed fut record en alles.
Op weg naar de youtube top kan je dan. houdt niks je meer tegen.
Daar gaat het me dan ook niet om. Ik probeer je er juist voor te behoede, maar jij denkt weer dat ik andere motieven heb.quote:Op zondag 1 september 2013 18:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of je iemand zie boeien dat ik dan een boete krijg
Oh daar heb je hem ook weer.quote:Op zondag 1 september 2013 18:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hebben jullie dreetje al geholpen met zn ex ?
quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar gaat het me dan ook niet om. Ik probeer je er juist voor te behoede, maar jij denkt weer dat ik andere motieven heb.
Wanneer komt die demo dan!quote:Op zondag 1 september 2013 18:29 schreef Djeetje het volgende:
Als de demo uit is van FIFA 14 maak ik wel weer even een video
veel plezierquote:
Avond.quote:
Waar staat dat?quote:Op zondag 1 september 2013 18:30 schreef TBakkert het volgende:
Boete van 50 euro, lees ik net.
EDIT: per post...
quote:
Rijst heeft dus al schuldenquote:Op zondag 1 september 2013 18:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://frontpage.fok.nl/p(...)date-21-02-2013.html
En sinds wanneer is een voorwaarde geldig zonder opnieuw te hebben geaccepteerd?quote:Op zondag 1 september 2013 18:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze staat er al heel lang in, volgens mij...quote:Op zondag 1 september 2013 18:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En sinds wanneer is een voorwaarde geldig zonder opnieuw te hebben geaccepteerd?
Februari 2013 staat er.quote:Op zondag 1 september 2013 18:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze staat er al heel lang in, volgens mij...
Sinds wanneer kunnen ze geldboetes innen? Lijkt me een troll!quote:Op zondag 1 september 2013 18:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is de laatste update die aan de totale algemene voorwaarden zijn toegevoegd, maar deze is er niet pas bijgekomen of zo. Hij stond er waarschijnlijk al in toen jij dit voor het eerst accepteerde.quote:
Hey swaggerboy.quote:
Ik geloof er vrij weinig van en aan de hand van wat willen ze die 50 euro boete innen.quote:Op zondag 1 september 2013 18:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?quote:Op zondag 1 september 2013 18:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik geloof er vrij weinig van en aan de hand van wat willen ze die 50 euro boette innen.
Ik bedoel als je geen adres geregistreerd hebt.quote:
quote:
Ahh is goed, hopen dat ie daar ligt dan maarquote:Op zondag 1 september 2013 18:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hey swaggerboy.Ik had deze week wat spullen naar m'n kamer gebracht en meteen even gezocht naar m'n headset, maar kon 'm niet vinden en hier thuis dus ook niet.
Ik hoop maar dat 'ie daar wel ligt, want anders kan ik alsnog de héle week niet clubben!
Ze weten je via je IP etc etc. vast wel te vinden. Sowieso gebruiken ze die regel echt niet hoor, maar als ze willen, kunnen ze het proberen.quote:Op zondag 1 september 2013 18:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik bedoel als je geen adres geregistreerd hebt.
Ik kan veel positieve dingen zeggen over BB, maar dat? Wie dan?quote:
Ik zou haar wel rakenquote:Op zondag 1 september 2013 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan veel positieve dingen zeggen over BB, maar dat? Wie dan?
En via de IP adres gegevens opvragen is legaal.quote:Op zondag 1 september 2013 18:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze weten je via je IP etc etc. vast wel te vinden. Sowieso gebruiken ze die regel echt niet hoor, maar als ze willen, kunnen ze het proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |