SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
konkogrensquote:
Nee FCG - Ajax was een hele beste pot bedoel je ....quote:Op zondag 1 september 2013 16:55 schreef Fuszy het volgende:
echt he feyenoord - roda is echt een konko pot
Morgen heb ik ook al een collegequote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Morgen pas intro? Ik morgen al eerste college en practicum.
3 uur reizen? Wait what..?quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef DePresident. het volgende:
Ze vragen er echt om om niet naar school te gaan als je maar 1 uur les hebt op een dag. Daar ga ik niet bijna 3 uur voor reizen.
Het is allemaal konkoslecht.quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nee FCG - Ajax was een hele beste pot bedoel je ....
Een hele goede dikke retweet.quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb weer eens een keer zin in clubs.
Tijd om op kamers te gaan dan.quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef DePresident. het volgende:
Ze vragen er echt om om niet naar school te gaan als je maar 1 uur les hebt op een dag. Daar ga ik niet bijna 3 uur voor reizen.
Dus twee dagen vrij in de week.
Dat is wel lekkerquote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef DePresident. het volgende:
Dus twee dagen vrij in de week.
al? ik begon afgelopen maandag johquote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Morgen pas intro? Ik morgen al eerste college en practicum.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wie niet springt die is een Eagle.
Daar heb ik nog geen zin in. Vrienden studeren ook niet in Utrecht.quote:
Yes, naar de HU.quote:Op zondag 1 september 2013 16:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat is wel lekkerJe gaat naar Utrecht toch?
quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Een hele goede dikke retweet.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
al? ik begon afgelopen maandag joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |