Maar dan nog... Ik zou ook graag zoiet doen, ook al moet je een heel stuk met de trein. En ik vind dat ze toch een best eind door die teringzooi WEL met de motor hebben gedaanquote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet niet of het je is opgevallen maar in het begin nadat die adviseur van ktm hun plan had afgeschoten zeggen ze iets van wat weet hij er nou van hij kwam aan met een boot....
Vervolgens zie je later in de serie dat ewan en Charley en heel stuk met de trein doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef Salatrel het volgende:
tent gevonden waarin mijn motor ook droog kan staanGheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Beiden hebben fantastische rijwegen voor de motor, maar die van Kroatië zijn (m.n. aan de kust) in het hoogseizoen een totale ramp qua verkeer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen in Kroätië en Slovenië geweest? Die twee landen gaan ons hopelijk alles bieden wat we willen: motorrijden, hiken en trailrunnen
Zolang je de Trollvegge maar niet over slaat! Daar lijkt het wel op op deze kaart?quote:
trollstigen pak ik mee hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Zolang je de Trollvegge maar niet over slaat! Daar lijkt het wel op op deze kaart?
Verder mooi rondje hoor! Hoe lang willen jullie er over doen?
aha, hoe lang wil jij er over doen dan? En wanneer?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
trollstigen pak ik mee hoordeka en ik gaan overigens niet samen. we hebben helaas niet dezelfde periode vrij kunnen krijgen
21-6 begint mijn 3 weekse vakantiequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:23 schreef kepler het volgende:
[..]
aha, hoe lang wil jij er over doen dan? En wanneer?
In het nieuwe jaar ga ik ook plannen wat ik wil zien in Noorwegen (ben zelf nooit zo van de hele route plannen). Ik zal wel eens aan vrienden/familie in Noorwegen vragen wat de echte bezienswaardigheden zijn en ook de mooie wegen
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:22 schreef Dekatria het volgende:
Mijn route is overigens met de klok mee, met een ferry DK-NO en St Petersburg erbij.
Slovenie! KT en ik zijn ook van plan volgende zomer de motor die kant op te sturen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, trouwens, over reizen in de OP zonder reisverslag: ik persoonlijk lees graag waar iedereen geweest is, reisverslag of niet, zodat ik weet wie ik een berichtje kan sturen als ik vragen heb over een bepaald land/deel van de wereld en zie dat een andere FOK!ker met motor daar een keer geweest is. Heb dan wel geen verslag geschreven over mijn vakantie in de Dolomieten, bijvoorbeeld, maar kan nog wel wat leuke wegen en (slechte) hotels af of aanraden. Zelfde geldt misschien voor anderen, dus als iemand dat in de OP ziet staan, dat ik daar geweest ben, en daarover wat vragen wil stellen, dan is dat handig.
Mijn 2 centen. Misschien niet teruggaan naar pre-2000 ofzo, aangezien er heel veel veranderd is en je zo aan de gang kunt blijven, maar voor mij is de wetenschap waar iemand geweest is, verslag of niet, gewoon handig.
Zijn er trouwens nog mensen in Kroätië en Slovenië geweest? Die twee landen gaan ons hopelijk alles bieden wat we willen: motorrijden, hiken en trailrunnen
Nice, ik ben er ook rond die periodequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
21-6 begint mijn 3 weekse vakantie
als je en zwaaiende motorrijder tegenkomt ben ik het misschien welquote:Op woensdag 13 november 2013 21:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Nice, ik ben er ook rond die periode
haha primaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je en zwaaiende motorrijder tegenkomt ben ik het misschien wel
Dan zou je Mondo Enduro eens moeten kijken, wat op zich ook de inspiratie was voor The Long Way Round. Het is wel $$$ware, maar op YouTube zijn wel fragmenten te vinden (misschien wel alles).quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar dan nog... Ik zou ook graag zoiet doen, ook al moet je een heel stuk met de trein. En ik vind dat ze toch een best eind door die teringzooi WEL met de motor hebben gedaan
Jawel, maar er moeten nog wat dingen aan gebeuren. Ik wil hem eigenlijk weg brengen voor een (winter)beurt, maar moet FF wachten op mn loon van Novemberquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |