SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog niet heel veel informatie over deze game en hij komt pas eind 2013 uit.
Wel zijn de eerste 2 facties natuurlijk al bekend Carthago en Rome.
Romeinse soldaten
Soldaten van Carthago
De plaatjes beloven al veel![]()
Alleen hopen dat de computer gestuurde tegenstanders beter van te voren zijn.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Ik ga wel even knutselen. Tenzij iemand anders al een OP klaar heeft liggen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:48 schreef Curlbrah het volgende:
Goed moment misschien om de OP aan te passen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CarthageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. MacedonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IceniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ArverniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SuebiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ParthiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EgyptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DLC Factions
PontusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AthensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EpirusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpartaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The SeleucidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Polacco op 01-09-2013 18:49:48 ]Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Ik niet in ieder gevalquote:Op zondag 1 september 2013 15:59 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er hier veel die gewoon de fysieke versie kopen?![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door Polacco op 01-09-2013 18:50:17 (Overbodig) ]Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Zo die eerste lange post van mijn kan wel als OP worden gebruikt.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Jij gaat met Carthago beginnen toch? Ik ga toch maar voor de Spartanen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef Dientje12 het volgende:
Mischien wel leuk om er dinsdag of nu bij te zetten welke users met welke campange gaan beginnen
--------------------------------------
Dientje12 - Carthage
Polacco - SpartaGrzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 16:46 schreef Polacco het volgende:
[..]
Jij gaat met Carthago beginnen toch? Ik ga toch maar voor de Spartanen.
--------------------------------------
Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta![]()
![]()
Kunnen die dingen niet in een spoiler van de op?? het is nu echt een hell om dit topic op je mobiel te openen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zodra de eerste pagina vol zit heb je daar geen last meer van.quote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef over_hedge het volgende:
Kunnen die dingen niet in een spoiler van de op?? het is nu echt een hell om dit topic op je mobiel te openen.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Ja dus?quote:Op zondag 1 september 2013 17:56 schreef Polacco het volgende:
[..]
Zodra de eerste pagina vol zit heb je daar geen last meer van.Op de pc vind ik het btw ook erg lang. In spoilers is gewoon het beste. 9 van de 10 mensen lezen de op toch niet. De genen die het wel wilt lezen kan best even een spoiler open klikken
Zoals het fut topic, hebben ook veel info en dan in een spoiler gedaan. Of het minecraft topic.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat zijn al die staten die je niet kan bespelen? Barbaren? Zijn die niet heel makkelijk te verslaan?
Ik begin trouwens met de Iceni.![]()
![]()
Hoe is het nu?quote:Op zondag 1 september 2013 18:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dus?Op de pc vind ik het btw ook erg lang. In spoilers is gewoon het beste. 9 van de 10 mensen lezen de op toch niet. De genen die het wel wilt lezen kan best even een spoiler open klikken
Zoals het fut topic, hebben ook veel info en dan in een spoiler gedaan. Of het minecraft topic.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Cool!quote:Op zondag 1 september 2013 18:35 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zijn al die staten die je niet kan bespelen? Barbaren? Zijn die niet heel makkelijk te verslaan?
Ik begin trouwens met de Iceni.
-------------------------------------------------
Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta
sonnyspek - IceniGrzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Iceni lijken me echt te vet. En als ik mij rond de Middelandse zee vestig heb ik gelijk grote concurrentie. Op dat eiland kan ik rustig vanuit Engeland N-W Europa veroverenquote:Op zondag 1 september 2013 18:52 schreef Polacco het volgende:
[..]
Cool!
-------------------------------------------------
Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta
sonnyspek - Iceni.
![]()
Egypt is trouwens toch Ptolemaic? Niet dat het weer van die outdated mofo's zijn zoals in Vanilla Rome, maar gewoon grieks.AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: