abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130704175

De stad van Carthago

Total War is een reeks van turn-based strategy computerspellen die ontwikkeld zijn door Creative Assembly en Activision. De Total War-reeks is vooral bekend om haar grootschalige oorlogsvoering waarbij tot wel 10.000 manschappen betrokken zijn. Er zijn onlangs 4 games ontwikkeld. De titel "Total War" slaat op de term Totale oorlog die een staat van oorlog aanduidt waarin alle mogelijke middelen worden gebruikt om de vijand te verslaan.

Live action trailer

Eerste gameplay video
Bekijk deze YouTube-video

Tweakers redactie

Dev diary #1

Vorige delen:
Shogun: Total War
Medieval: Total War
Rome: Total War
Medieval II: Total War
Empire: Total War
Napoleon: Total War
Total War: Shogun 2

En nu ook Total war: Rome 2

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog niet heel veel informatie over deze game en hij komt pas eind 2013 uit.
Wel zijn de eerste 2 facties natuurlijk al bekend Carthago en Rome.

Romeinse soldaten

Soldaten van Carthago

De plaatjes beloven al veel :9~
Alleen hopen dat de computer gestuurde tegenstanders beter van te voren zijn.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130704185
Goed moment misschien om de OP aan te passen?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130704749
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2013 14:48 schreef Curlbrah het volgende:
Goed moment misschien om de OP aan te passen?
Ik ga wel even knutselen. Tenzij iemand anders al een OP klaar heeft liggen.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_130706592

Total War is een reeks van turn-based strategy computerspellen die ontwikkeld zijn door Creative Assembly en Activision. De Total War-reeks is vooral bekend om haar grootschalige oorlogsvoering waarbij tot wel 10.000 manschappen betrokken zijn. Er zijn onlangs 4 games ontwikkeld. De titel "Total War" slaat op de term Totale oorlog die een staat van oorlog aanduidt waarin alle mogelijke middelen worden gebruikt om de vijand te verslaan.

Vorige delen:
Shogun: Total War
Medieval: Total War
Rome: Total War
Medieval II: Total War
Empire: Total War
Napoleon: Total War
Total War: Shogun 2

En nu ook Total war: Rome 2

Video's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Rome

SPOILER
Carthage

SPOILER
Macedon

SPOILER
Iceni

SPOILER
Arverni

SPOILER
Suebi

SPOILER
Parthia

SPOILER
Egypt

SPOILER
DLC Factions

Pontus

SPOILER
Athens

SPOILER
Epirus

SPOILER
Sparta

SPOILER
The Seleucids

SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Polacco op 01-09-2013 18:49:48 ]
pi_130706760
Nice
  zondag 1 september 2013 @ 15:59:13 #6
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_130706860
Mooi hoor :)
  zondag 1 september 2013 @ 15:59:30 #7
306109 francoisdublanc
pi_130706872
Zijn er hier veel die gewoon de fysieke versie kopen?
pi_130707148
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:59 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er hier veel die gewoon de fysieke versie kopen?
Ik niet in ieder geval
pi_130707207
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Polacco op 01-09-2013 18:50:17 (Overbodig) ]
pi_130707491
Zo die eerste lange post van mijn kan wel als OP worden gebruikt.
pi_130707923
Mischien wel leuk om er dinsdag of nu bij te zetten welke users met welke campange gaan beginnen
  zondag 1 september 2013 @ 16:33:29 #12
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130708235
Kunnen we om 00:00 spelen?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_130708275
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Kunnen we om 00:00 spelen?
Nee, om 09:00 of 10:00 als het goed is
pi_130708654
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef Dientje12 het volgende:
Mischien wel leuk om er dinsdag of nu bij te zetten welke users met welke campange gaan beginnen
Jij gaat met Carthago beginnen toch? Ik ga toch maar voor de Spartanen.

--------------------------------------

Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta
pi_130708937
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2013 16:46 schreef Polacco het volgende:

[..]

Jij gaat met Carthago beginnen toch? Ik ga toch maar voor de Spartanen.

--------------------------------------

Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta
:Y
pi_130709507
Dan moet curlbrah het ff aanpassen :P
pi_130710419
Kunnen die dingen niet in een spoiler van de op?? het is nu echt een hell om dit topic op je mobiel te openen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_130711181
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef over_hedge het volgende:
Kunnen die dingen niet in een spoiler van de op?? het is nu echt een hell om dit topic op je mobiel te openen.
Zodra de eerste pagina vol zit heb je daar geen last meer van.
pi_130711669
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 17:56 schreef Polacco het volgende:

[..]

Zodra de eerste pagina vol zit heb je daar geen last meer van.
Ja dus? :P Op de pc vind ik het btw ook erg lang. In spoilers is gewoon het beste. 9 van de 10 mensen lezen de op toch niet. De genen die het wel wilt lezen kan best even een spoiler open klikken :) Zoals het fut topic, hebben ook veel info en dan in een spoiler gedaan. Of het minecraft topic.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 1 september 2013 @ 18:35:24 #20
306109 francoisdublanc
pi_130712614
Wat zijn al die staten die je niet kan bespelen? Barbaren? Zijn die niet heel makkelijk te verslaan?

Ik begin trouwens met de Iceni. :)
pi_130713139
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 18:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja dus? :P Op de pc vind ik het btw ook erg lang. In spoilers is gewoon het beste. 9 van de 10 mensen lezen de op toch niet. De genen die het wel wilt lezen kan best even een spoiler open klikken :) Zoals het fut topic, hebben ook veel info en dan in een spoiler gedaan. Of het minecraft topic.
Hoe is het nu?
pi_130713184
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 18:35 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zijn al die staten die je niet kan bespelen? Barbaren? Zijn die niet heel makkelijk te verslaan?

Ik begin trouwens met de Iceni. :)
Cool!

-------------------------------------------------

Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta
sonnyspek - Iceni
  zondag 1 september 2013 @ 18:57:52 #23
306109 francoisdublanc
pi_130713394
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 18:52 schreef Polacco het volgende:

[..]

Cool!

-------------------------------------------------

Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta
sonnyspek - Iceni
Iceni lijken me echt te vet. En als ik mij rond de Middelandse zee vestig heb ik gelijk grote concurrentie. Op dat eiland kan ik rustig vanuit Engeland N-W Europa veroveren :+ .
  zondag 1 september 2013 @ 19:15:08 #24
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130714032
Egypt is trouwens toch Ptolemaic? Niet dat het weer van die outdated mofo's zijn zoals in Vanilla Rome, maar gewoon grieks.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_130714909
Hmm misschien dat ik m toch maar ga kopen :p 39,- is de goedkoopste toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')