SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
PEC loopt uitquote:Op zondag 1 september 2013 14:12 schreef Fuszy het volgende:
Als Ajax ook gelijkspeelt. Dan loopt Feyenoord dadelijk weer in. Ongelofelijk
Niet dat we een titelkandidaat zijn, just saying. Al kan het alle kanten op als ik dat zo zie elke week.
Dit kan weer een hilarische competitie worden zoquote:Op zondag 1 september 2013 14:12 schreef Fuszy het volgende:
Niet dat we een titelkandidaat zijn, just saying. Al kan het alle kanten op als ik dat zo zie elke week.
Dat ookquote:
feyenoord moet eerst nog maar eens winnenquote:Op zondag 1 september 2013 14:12 schreef Fuszy het volgende:
Ja ik weet hetquote:Op zondag 1 september 2013 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
feyenoord moet eerst nog maar eens winnen
Gefeliciteerd met je eerste gewonnen betquote:Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Heb expres op Roda (x2) gewed, want ik kies altijd de verkeerde uit
je eigen club jinxenquote:Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Heb expres op Roda (x2) gewed, want ik kies altijd de verkeerde uit
ja johquote:
Piece of cake.quote:Op zondag 1 september 2013 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
feyenoord moet eerst nog maar eens winnen
heen en weer draaien en terugpassenquote:Op zondag 1 september 2013 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik Serero zie, krijg ik sentimentele drang naar motherfucking Enoh op het middenveld. Ik mis je, tank Tarkang.
Fixed.quote:Op zondag 1 september 2013 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik Poulsen zie, krijg ik sentimentele drang naar motherfucking Enoh op het middenveld. Ik mis je, tank Tarkang.
alleen maar concurrentie zand in de ogen strooien dit van frank.quote:Op zondag 1 september 2013 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik Serero zie, krijg ik sentimentele drang naar motherfucking Enoh op het middenveld. Ik mis je, tank Tarkang.
Wat is dezen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:19 schreef Fuszy het volgende:
Op dit moment worden woningen ontruimd door verdachte situatie in woning aan de Korenbloemstraat in #Waalwijk
de fuck
http://foxsports.nl/wedstrijd/694924/quote:Op zondag 1 september 2013 14:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand al een goede stream voor 'Pool-Utd?
quote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/wedstrijd/694924/
quote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/wedstrijd/694924/
die zijn ramptoerist aan het spelen nu natuurlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Leven jullie nog Fuzsy en Patje?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Leven jullie nog Fuzsy en Patje?
[ afbeelding ]
Bloemenoord.quote:
Hoe laten ze die zien dan?quote:Op zondag 1 september 2013 14:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wel vet hoe ze die elftallen laten zien.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Evert ten Napel: 25 kilometer afstand en 45 minuten rijden.
[ afbeelding ]
Je zal maar Vitesse supporter zijn, hele team vol huurlingen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:38 schreef Maver24 het volgende:
zie ook dat Atsu naar Vitesse gaat. Chelsea heeft hem gehaald maar stalt hem bij Vitesse
Kan geen voorbeeld vinden.quote:
Maar ze worden wel kampioen dit jaarquote:Op zondag 1 september 2013 14:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zal maar Vitesse supporter zijn, hele team vol huurlingen.
Lastig als je moeite hebt met afscheid nemenquote:Op zondag 1 september 2013 14:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Beter dan slechte aankopenquote:Op zondag 1 september 2013 14:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Misschien dat Agger dan nog weggaat.quote:Op zondag 1 september 2013 14:41 schreef Maver24 het volgende:
ben benieuwd wie er dan voor Sakho moet wijken bij Liverpool . Agger of Skrtel
quote:Op zondag 1 september 2013 14:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lastig als je moeite hebt met afscheid nemen
Gaan ze snel scoren ?quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wil ik zo naar het stadion gaan begint mijn vriendin: " wat nou als ik zo moet bevallen blabla "
Wat een zeikwijfquote:Op zondag 1 september 2013 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wil ik zo naar het stadion gaan begint mijn vriendin: " wat nou als ik zo moet bevallen blabla "
hahaquote:Op zondag 1 september 2013 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ze heeft een punt moet ik eerlijk zeggenquote:Op zondag 1 september 2013 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik hoop dat het haar hormonen zijn.quote:
Dat zal haar wel geruststellen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze heeft een punt moet ik eerlijk zeggen![]()
Maar gewoon zeggen dat een bevalling wel 24 uur kan duren, dus tijd genoeg.
Zou alleen niet aan de alcohol gaan de komende tijd.quote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het haar hormonen zijn.
[..]
Dat zal haar wel geruststellen.
Maasstad ziekenhuis is wel dichtbij.quote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef BDIL het volgende:
Laat haar alvast wachten in het ziekenhuis als ze zo bang isJe bent er zo vanuit de stadion
quote:Op zondag 1 september 2013 14:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Kan je haar niet meenemen? Bevallen in de kuip is ook leuk!
Ik denk dat ik ook thuis blijf om een hoop gezeik te besparen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef Toefjes het volgende:
Feyenoord - Roda JC boven je vrouw verkiezen is in feite wel een belediging voor je vrouw.
Cool, dat moeten we op WeFUT ook hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 14:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kan geen voorbeeld vinden.
De spelers komen zeg maar na voren gelopen. En het zijn video's ipv foto's.
Verstandig. Geef dat meisje een voetjes massagequote:Op zondag 1 september 2013 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook thuis blijf om een hoop gezeik te besparen.
Die muziekquote:Op zondag 1 september 2013 14:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Hadden het laatst over oude series... Was deze gewoon helemaal vergeten!
We leven met je mee.quote:Op zondag 1 september 2013 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook thuis blijf om een hoop gezeik te besparen.
Ik heb wel een filmpje van Stefan Postma.quote:Op zondag 1 september 2013 14:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Cool, dat moeten we op WeFUT ook hebben.Even alle grote clubs mailen dat ze video's van hun spelers op moeten sturen.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb wel een filmpje van Stefan Postma.
http://biertijd.com/index.php?itemid=562 even op zijn naam klikken.
Dat filmpje van het stadion is wel echt grappig.quote:Op zondag 1 september 2013 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb wel een filmpje van Stefan Postma.
http://biertijd.com/index.php?itemid=562 even op zijn naam klikken.
Ze vragen om dood gereden te worden...quote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind het altijd bizar dat de mensen daar vaak zo dichtbij staan.
Daar geloven we natuurlijk helemaal niks meer van opa.quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben op weg kampioen te worden met AZ. Zonder een wedstrijd overgespeeld te hebben
Haha, nee echtquote:Op zondag 1 september 2013 15:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar geloven we natuurlijk helemaal niks meer van opa.
Ik heb Enoh geruild voor Depayquote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben op weg kampioen te worden met AZ. Zonder een wedstrijd overgespeeld te hebben
Corona gaat shinen in de Grolsch Vestequote:Op zondag 1 september 2013 15:05 schreef wieisboos het volgende:
Ik denk trouwens dat die Corona van Twente echt 5* skills heeft, zou wel vet zijn
Wat voor rating krijgt 'ie?quote:Op zondag 1 september 2013 15:05 schreef wieisboos het volgende:
Ik denk trouwens dat die Corona van Twente echt 5* skills heeft, zou wel vet zijn
quote:
En Duarte? Nu wel zeker CM ipv LM lijkt mequote:
Transfer is nog niet rond, weet ik nietquote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Duarte? Nu wel zeker CM ipv LM lijkt me
Daarmee haal je alle plezier uit het spel.quote:Op zondag 1 september 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb Enoh geruild voor Depay
En genie scout gebruikt
Haha,maakt het nou uit. Is het zelfde als Mens erger je niet spelen tegen jezelf en blijven gooien tot je 6 gooit. Doe je niemand kwaad meequote:
Wie niet springt die is een Eagle.quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom zingt het Zwolle publiek "Wie niet springt is een Jood" tegen Utrecht?
Ik zocht een goedkoop goed talent.quote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daarmee haal je alle plezier uit het spel.Het is juist leuk om zelf op zoek te gaan naar potentionele toppers aan de hand van je scout rapporten.
Nee, dat is waar. Maar waarom zou je het doen? Daarmee neem je iedere uitdaging weg..met genie scout kan zelfs een geretardeerde koalabeer nog de CL winnen met een pauperclub.quote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha,maakt het nou uit. Is het zelfde als Mens erger je niet spelen tegen jezelf en blijven gooien tot je 6 gooit. Doe je niemand kwaad mee
Scouten dan.quote:
Ook handig om te weten hoeveel je nu moet bieden op een spelerquote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zocht een goedkoop goed talent.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar waarom zou je het doen? Daarmee neem je iedere uitdaging weg..met genie scout kan zelfs een geretardeerde koalabeer nog de CL winnen met een pauperclub.
ouddddquote:Op zondag 1 september 2013 15:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)st-aardig-nsfw-16234
Beste commercial voor een fietsverhuurbedrijf ever.
Niet mee eensch. Als je club een pauper reputatie heeft komen ze echt niet naar je toe hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar waarom zou je het doen? Daarmee neem je iedere uitdaging weg..met genie scout kan zelfs een geretardeerde koalabeer nog de CL winnen met een pauperclub.
De grote '-9' talenten vaak wel, dan is het alleen een kwestie van tijd tot toppers worden.quote:Op zondag 1 september 2013 15:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet mee eensch. Als je club een pauper reputatie heeft komen ze echt niet naar je toe hoor.
Dus als ik FC Oss ga trainen, dan komen de spelers met PA 180+ naar FC Oss? Echt niet, hooguit een verdwaalde Afrikaan. Vaak moet je ook nog meer dan een miljoen betalen als je een jeugdspeler een contract aanbiedtquote:Op zondag 1 september 2013 15:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De grote '-9' talenten vaak wel, dan is het alleen een kwestie van tijd tot toppers worden.
Wie gaat er dan ook FC Oss coachen?quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus als ik FC Oss ga trainen, dan komen de spelers met PA 180+ naar FC Oss? Echt niet, hooguit een verdwaalde Afrikaan. Vaak moet je ook nog meer dan een miljoen betalen als je een jeugdspeler een contract aanbiedt
Ruzie met Skrtel, Gerrard. Vast nog wel meer. Dat duwen ook dom als je al geel hebtquote:
Nee,wedden is gewoon pure aids op dit momentquote:Op zondag 1 september 2013 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je boos BDIL?
Ik ging in op de stelling dat het grootste pauperteam dmv het gebruiken van genie scout de CL zou kunnen winnen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook FC Oss coachen?
Het maakt het sowieso vele malen makkelijker omdat je de PA en CA kunt zien van een speler. Je weet dan van te voren wat je kunt verwachten van zo'n speler en of je er later winst mee kunt maken.quote:Op zondag 1 september 2013 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ging in op de stelling dat het grootste pauperteam dmv het gebruiken van genie scout de CL zou kunnen winnen.
Is het altijd johquote:Op zondag 1 september 2013 15:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,wedden is gewoon pure aids op dit moment
Jaaaaaa, go PEC... Die club verdiend toch enigszins wat sympatie!quote:Op zondag 1 september 2013 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je boos BDIL?
Al weer iets bekend over de nieuwe spelers in FUT dan?quote:Op zondag 1 september 2013 15:35 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man moet mijn eerste speler worden
Dat hebben ze inderdaad verdiend.quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Jaaaaaa, go PEC... Die club verdiend toch enigszins wat sympatie!
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1695/2570116.pagequote:Op zondag 1 september 2013 15:37 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Al weer iets bekend over de nieuwe spelers in FUT dan?
Had ik gezien ja! Vorig jaar kon je via Chuzz? ook al aardig wat nieuwe spelers vinden!quote:Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1695/2570116.page
https://twitter.com/Matt_Widz
Moet zich nog maar bewijzen bij Barca.quote:Op zondag 1 september 2013 15:47 schreef Revontulet het volgende:
Waarom krijgt Neymar eigenlijk een downgrade? Heeft een goed seizoen en een geweldige confed. Cup achter de rug.
Dat wil niet zeggen dat ze hem moeten downgraden..quote:Op zondag 1 september 2013 15:49 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Moet zich nog maar bewijzen bij Barca.
Slaat alsnog nergens op, gaat niet om bewijzen of niet. Zelfde met bijvoorbeeld Balotelli, krijgt een IF, een TOTS en alsnog een downgrade.quote:Op zondag 1 september 2013 15:49 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Moet zich nog maar bewijzen bij Barca.
Di Natale krijgt ook een downgradequote:Op zondag 1 september 2013 15:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Slaat alsnog nergens op, gaat niet om bewijzen of niet. Zelfde met bijvoorbeeld Balotelli, krijgt een IF, een TOTS en alsnog een downgrade.
Tja dat is wel het gekke van EA, zelfde met Iniesta, Gerrard.quote:Op zondag 1 september 2013 15:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Slaat alsnog nergens op, gaat niet om bewijzen of niet. Zelfde met bijvoorbeeld Balotelli, krijgt een IF, een TOTS en alsnog een downgrade.
Dat komt doordat hij ST is wat nergens op slaat.quote:Op zondag 1 september 2013 15:47 schreef Revontulet het volgende:
Waarom krijgt Neymar eigenlijk een downgrade? Heeft een goed seizoen en een geweldige confed. Cup achter de rug.
Helemaal nietquote:Op zondag 1 september 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt doordat hij ST is wat nergens op slaat.
Die pace ineensquote:
Dat niet nee.quote:Op zondag 1 september 2013 15:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja leuk maar de downgrade is niet opeens omdat hij een ST wordt
Jawel, want als ST heeft hij een lagere rating dan als LW. Daarom heeft Maikon Leite ook nog maar 69 overall.quote:Op zondag 1 september 2013 15:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja leuk maar de downgrade is niet opeens omdat hij een ST wordt
Dat bedoel ik dus...EAquote:Op zondag 1 september 2013 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Di Natale krijgt ook een downgrade
Koeman is de nieuwe Trundlequote:
quote:Op zondag 1 september 2013 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar geen last van en wordt dit het probleem van de Xbox one spelers
Lekker makkelijk voor ze, hoeven ze weinig te fixen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
De meeste zijn legends of van Classic XI. Vooral Zicu is opvallend maar hij wordt denk ik geen bronze.
Hoe kom je daar nou weer bij..quote:Op zondag 1 september 2013 16:07 schreef Johnbon het volgende:
Geen bergkamp 5* en Koeman wel? Logisch!
ik eerderquote:Op zondag 1 september 2013 16:08 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ooh poep in me ogen denk ik. Thnx.
Daar heb ik wel een verklaring voor. Ik heb namelijk op de Man U gebet.quote:Op zondag 1 september 2013 16:11 schreef Tim86 het volgende:
Man U is echt konkoslecht vandaag zeg..de tering
Mooi ze staan 1-0 achterquote:Op zondag 1 september 2013 16:11 schreef Tim86 het volgende:
Man U is echt konkoslecht vandaag zeg..de tering
Ik heb ook op ManU en Spurs ingezetquote:Op zondag 1 september 2013 16:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een verklaring voor. Ik heb namelijk op de Man U gebet.
Arsenal zal dadelijk ook wel winnen.
Mwoah, vrij saaie stad.quote:
Fringsquote:Op zondag 1 september 2013 16:17 schreef Tim86 het volgende:
@GeoffArsenal
Very very close to a "Top Top Quality" German International that you will be delighted with.
Zeg het maar jongens
[quote]quote:Op zondag 1 september 2013 16:17 schreef Tim86 het volgende:
@GeoffArsenal
Very very close to a "Top Top Quality" German International that you will be delighted with.
Zeg het maar jongens
Na Pfaff kwam nog Preudhommequote:Op zondag 1 september 2013 16:12 schreef Tim86 het volgende:
Sinds de tijd van Pfaff heeft België geen fatsoenlijke keeper gehad en nu hebben ze er ineens 2..best lullig voor Mignolet. Die zou in iedere andere generatie de laatste 20 jaar eerste keeper zijn geweest.
Heb je gelijk in ja, beetje overdreven. Maar daarna was het een hoop ellende iddquote:Op zondag 1 september 2013 16:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Na Pfaff kwam nog Preudhomme
Maar daarna hadden ze Geert de Vlieger enzo
Zwolle is echt een van de meest saaiste steden waar ik ooit geweest ben. Echt een zaadstad inderdaad.quote:
twitter:SpursOfficial twitterde op zondag 01-09-2013 om 16:10:04Here's our team - Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Rose; Capoue, Paulinho; Townsend, Dembele, Chadli; Soldado. #THFC reageer retweet
twitter:SpursOfficial twitterde op zondag 01-09-2013 om 16:10:56And our subs - Erik Lamela is on the bench - Friedel, Naughton, Holtby, Lamela, Sandro, Sigurdsson, Defoe. #THFC #COYS reageer retweet
twitter:
twitter:
Townsedquote:Op zondag 1 september 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
twitter:SpursOfficial twitterde op zondag 01-09-2013 om 16:10:04Here's our team - Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Rose; Capoue, Paulinho; Townsend, Dembele, Chadli; Soldado. #THFC reageer retweet
twitter:SpursOfficial twitterde op zondag 01-09-2013 om 16:10:56And our subs - Erik Lamela is on the bench - Friedel, Naughton, Holtby, Lamela, Sandro, Sigurdsson, Defoe. #THFC #COYS reageer retweet
twitter:twitter:
Die man is echt in topvorm juistquote:
quote:
Hij was al een tijd in beeld. Maar moest puush nog opstarten. Dit was het laatste beeld dat ik kon schietenquote:Op zondag 1 september 2013 16:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
" Nee meneer Verbeek, ik durf echt niet"
quote:Op zondag 1 september 2013 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan een leuke IF worden. Clean sheet + goal.
WTF is dit toefjesquote:Op zondag 1 september 2013 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Hij was al een tijd in beeld. Maar moest puush nog opstarten. Dit was het laatste beeld dat ik kon schietenMaar toch: Martens
Van geel zegt dat dit niet de reden is. Had met 4 wedstrijden in 10 dagen te maken blijkbaar.quote:Op zondag 1 september 2013 16:31 schreef Revontulet het volgende:
Geen BMI, misschien wordt hij dan toch nog verkocht
Hij scoorde te weinig?quote:Op zondag 1 september 2013 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
WTF is dit toefjes![]()
waarom heb je johannsson niet opgesteld
Ik hoop dat het nog snel rond komt, heb hier en daar 11 miljoen horen vallen. In dat geval, strikkie erom en dan ga ik hem desnoods zelf nog brengen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord
[..]
Van geel zegt dat dit niet de reden is. Had met 4 wedstrijden in 10 dagen te maken blijkbaar.
Maar denk wel dat hij naar Everton gaat als die afrobelg verkocht wordt.
mooi klaar mee ik heb hem bij met fok managerquote:
waar gaat afrobelg heen dan ?quote:Op zondag 1 september 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord
[..]
Van geel zegt dat dit niet de reden is. Had met 4 wedstrijden in 10 dagen te maken blijkbaar.
Maar denk wel dat hij naar Everton gaat als die afrobelg verkocht wordt.
United waarschijnlijkquote:Op zondag 1 september 2013 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mooi klaar mee ik heb hem bij met fok manager
[..]
waar gaat afrobelg heen dan ?
Gebruik je een keer de T aan het einde van je werkwoord, is het alsnog fout.quote:Op zondag 1 september 2013 16:34 schreef Djeetje het volgende:
Ik vond trouwens dat de transfermarkt tot nu toe wel mee valt.
Werd veel meer voorspelt
Glazen bol kapot Dreetje.quote:Op zondag 1 september 2013 16:34 schreef Djeetje het volgende:
Ik vond trouwens dat de transfermarkt tot nu toe wel mee valt.
Werd veel meer voorspelt
quote:Op zondag 1 september 2013 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gebruik je een keer de T aan het einde van je werkwoord, is het alsnog fout.
77 geloof ik. Gold in ieder geval.quote:Op zondag 1 september 2013 16:36 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand de rating van Lukaku in FIFA 14?
88quote:Op zondag 1 september 2013 16:36 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand de rating van Lukaku in FIFA 14?
Dit durven zeggenquote:Op zondag 1 september 2013 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe gewoon een beetje pech
En kan gewoon niet koppen...quote:Op zondag 1 september 2013 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe gewoon een beetje pech
Ik blijf erbij, zijn inzet op het middenveld is wel okee. Alleen moet zijn finishing omhoog. Cursusje afronden dus.quote:
Was jij ook naar Zandvoort?quote:Op zondag 1 september 2013 16:48 schreef Thorb het volgende:
Op tijd terug voor de NLD, hopelijk valt het niet erg tegen. Die bank kan echt niet
Castaignos is ook een held op het afronden naquote:Op zondag 1 september 2013 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, zijn inzet op het middenveld is wel okee. Alleen moet zijn finishing omhoog. Cursusje afronden dus.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoop dat van Peppen zijn been breekt.
Das ook niet heel aardig!quote:Op zondag 1 september 2013 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoop dat van Peppen zijn been breekt.
Ja, daar zijn nu races maar ik ga er nooit meer heen. Wat een takkenherrie. Anyway, ik wou ook op tijd thuis zijn voor Arsenal - Tottenham. Go Jantje Vertonghen!quote:
Hij is ook niet heel aardig geweest.quote:
Morgen pas intro? Ik morgen al eerste college en practicum.quote:Op zondag 1 september 2013 16:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Afgelopen weekend op introkamp van de studievereniging geweest en morgen al de intro op de uni.![]()
Heb dus al het belangrijke transfernieuws gemist.
Elia misschien naar Ajax?
Ik word helemaal horendol van dat positiespel van Feyenoord.quote:Op zondag 1 september 2013 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echt van dat makkelijke gefluit in de Eredivisie wordt je ook helemaal horendol.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom zingt het Zwolle publiek "Wie niet springt is een Jood" tegen Utrecht?
Dat ook.quote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik word helemaal horendol van dat positiespel van Feyenoord.
weer rood ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |