SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
PEC loopt uitquote:Op zondag 1 september 2013 14:12 schreef Fuszy het volgende:
Als Ajax ook gelijkspeelt. Dan loopt Feyenoord dadelijk weer in. Ongelofelijk
Niet dat we een titelkandidaat zijn, just saying. Al kan het alle kanten op als ik dat zo zie elke week.
Dit kan weer een hilarische competitie worden zoquote:Op zondag 1 september 2013 14:12 schreef Fuszy het volgende:
Niet dat we een titelkandidaat zijn, just saying. Al kan het alle kanten op als ik dat zo zie elke week.
Dat ookquote:
feyenoord moet eerst nog maar eens winnenquote:Op zondag 1 september 2013 14:12 schreef Fuszy het volgende:
Ja ik weet hetquote:Op zondag 1 september 2013 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
feyenoord moet eerst nog maar eens winnen
Gefeliciteerd met je eerste gewonnen betquote:Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Heb expres op Roda (x2) gewed, want ik kies altijd de verkeerde uit
je eigen club jinxenquote:Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Heb expres op Roda (x2) gewed, want ik kies altijd de verkeerde uit
ja johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |