Hoi xTHEWAYYOUAREquote:Op zondag 1 september 2013 12:56 schreef Significantie het volgende:
[..]
In de basketbalwereld is bijna elke man langer dan dat ik ben..
Ja bij volleybal ook, maar het lijkt mij als vrouw echt niet prettig om >180 cm te zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 12:56 schreef Significantie het volgende:
[..]
In de basketbalwereld is bijna elke man langer dan dat ik ben..
Trollquote:Op zondag 1 september 2013 12:59 schreef Ludd het volgende:
Er was trouwens toch ook een fokker die zijn benen had laten verlengen? Of was dat een trol?
Oh ik wist het nog niet.quote:Op zondag 1 september 2013 12:59 schreef Significantie het volgende:
[..]
Het was al algemeen bekend dat ik een andere naam had?
Maakt me echt geen flikker uit. Ik heb genoeg vriendinnen die even lang zijn of iets kleiner!quote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja bij volleybal ook, maar het lijkt mij als vrouw echt niet prettig om >180 cm te zijn.
Jouw probleem is niet dat je klein bent maar gewoon dat je niet weet hoe je een vrouw moet versieren.quote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je langer dan de gemiddelde man bent dan kan je vet makkelijk natte vinger halen omdat al die lange meisjes dan eindelijk een kerel hebben gevonden die langer is dan hen.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je langer dan de gemiddelde man bent dan kan je vet makkelijk natte vinger halen omdat al die lange meisjes dan eindelijk een kerel hebben gevonden die langer is dan hen.
En hoeveel weeg jij dan bij die 1m95 ''lekkertje'', 70 kg? Alsof dun veel beter is dan dikquote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]lange meisjes zijn lelijk
![]()
Tik zelf de 1.95 aan maar hoef echt geen meisje van 1.90 ofzo , 1.75 is toch wel de max.
En sowieso gemiddelde vrouw in nederland weegt 70kg, wtf? Allemaal luie mensen in Nederland zeg , doe wat aan je lichaam met je 20 procent bodyfat.
En zichzelf maar mooi vinden he in Nederland, kapsones van die lelijke trollen.
Dun is beter dan dik bij vrouwen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:06 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En hoeveel weeg jij dan bij die 1m95 ''lekkertje'', 70 kg? Alsof dun veel beter is dan dik
Ten eerste dun is altijd veel beter dan dik. Dik zijn is slecht voor je gezondheid, mensen kunnen amper lopen, nemen twee stoelen in beslag in de trein/vliegtuig en zijn vies om naar te kijken. Dunne mensen niet.quote:Op zondag 1 september 2013 13:06 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En hoeveel weeg jij dan bij die 1m95 ''lekkertje'', 70 kg? Alsof dun veel beter is dan dik
Zegt wie, Lodon?quote:Op zondag 1 september 2013 13:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dun is beter dan dik bij vrouwen.
Dit dus, wtf.quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Vrouwen zijn gemiddeld 70 kg, meer dan ik had verwacht
Niet topmodellen slank, maar gewoon normaal slank.quote:Op zondag 1 september 2013 13:10 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zegt wie, Lodon?![]()
[ afbeelding ]
Dit is gewoon walgelijk
Dit wijs jij af?quote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]lange meisjes zijn lelijk
![]()
Tik zelf de 1.95 aan maar hoef echt geen meisje van 1.90 ofzo , 1.75 is toch wel de max.
En sowieso gemiddelde vrouw in nederland weegt 70kg, wtf? Allemaal luie mensen in Nederland zeg , doe wat aan je lichaam met je 20 procent bodyfat.
En zichzelf maar mooi vinden he in Nederland, kapsones van die lelijke trollen.
ten eerste respect voor die uitzonderlijke goede url.quote:
Je hebt dik en je hebt dik. Er is altijd wel iemand die nog ongezonder en nog lelijker is dan jezelf. Als je je daar aan spiegelt kom je je eigen problemen ook nooit onder ogen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ten eerste dun is altijd veel beter dan dik. Dik zijn is slecht voor je gezondheid, mensen kunnen amper lopen, nemen twee stoelen in beslag in de trein/vliegtuig en zijn vies om naar te kijken. Dunne mensen niet.
En nee, ik weeg 85 kg en dat is normaal voor 1.95
Je zei niet slank, je zei dun.quote:Op zondag 1 september 2013 13:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet topmodellen slank, maar gewoon normaal slank.
Ik ga nu toch ook geen foto plaatsen van een zeekoe
Blond, blond en nog 's blond. Cliché cliché.quote:Op zondag 1 september 2013 13:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit wijs jij af?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.88 en 100 kg is wel beetje veel tenzij je krachttraining doet.quote:Op zondag 1 september 2013 13:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Je hebt dik en je hebt dik. Er is altijd wel iemand die nog ongezonder en nog lelijker is dan jezelf. Als je je daar aan spiegelt kom je je eigen problemen ook nooit onder ogen.
En dat gewicht is echt niet ''normaal'' bij die lengte. Ik ben 7 cm korter dan jij en 15 kg zwaarder, en zelfs ik oog nog lelijk dun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |