De mijne. Met mijn huidige vriend na een avondje stappen in een kleine kroeg :p Gewoon in bed maar errugh lekker.
quote:beste keer denkik
Op dinsdag 24 september 2002 19:09 schreef moralia het volgende:
Wat bedoel jij precies met x sex?
quote:hahah ik zal het wel even aanpassen, maar dat bedoelde ik inderdaad!
Op dinsdag 24 september 2002 19:10 schreef ARGONIUS het volgende:[..]
beste keer denkik
quote:Het is geen verplichting om een topic te openen hoor .......
Op dinsdag 24 september 2002 19:07 schreef Dientjuh het volgende:
Okee ik geef toe rare vraag maar ik ben in een beetje vage bui en weet even niets anders
quote:Aha, ik vond het al niet zo X-rated
Op dinsdag 24 september 2002 19:10 schreef ARGONIUS het volgende:[..]
beste keer denkik
Met mijn vriendin die keer (x) dat we precies samen tegelijk klaarkwamen en ook een keer nadat we allebei wat drank naar binnen hadden gedronken.. Toen gingen echt alle remmen los en breekte we zowat de boel af
In de auto van me pa op een verlaten industrieterrein.
leuk detail: me pa vroeg zich de volgende dag af waar de condensdruppels op zn voorruit vandaan kwamen...
quote:en hoe wil je dat gaan doen?
Op dinsdag 24 september 2002 19:10 schreef Dientjuh het volgende:[..]
hahah ik zal het wel even aanpassen, maar dat bedoelde ik inderdaad!
quote:Yep...........I know
Op dinsdag 24 september 2002 19:53 schreef Phynny het volgende:
off topic:
je zat bij me in de klas dieneke
quote:Tsss nu al ??? Ik dacht dat jullie het rustig aan gingen doen.
Op woensdag 25 september 2002 22:00 schreef ivetje het volgende:
Pas geleden
* zoekt in fotoboek *
* plakt *
Lekker rustig aan doen, nix overhaast...ben van mezelf gewent dat ik nogal snel veel te veel wil en dat ga ik nu eens niet doen
Iig dus gewoon rustig kijken hoe het gaat en we zien wel...ben er iig weer een stuk vrolijker door dus
En ontopic.
Ik merk dat de sex beter wordt als je elkaar langer kent en meer op elkaar ingespeelt raakt. Mijn sex wordt dus steeds beter en ik denk dat we het hoogtepunt nog lang niet hebben bereikt.
quote:ik denk ook niet dat dat snel gebeurd idd, omdat je steeds nieuwe dingen ontdekt met iemand qua standjes betreft etc.
Op donderdag 26 september 2002 10:40 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Tsss nu al ??? Ik dacht dat jullie het rustig aan gingen doen.
* zoekt in fotoboek *
* plakt *
Lekker rustig aan doen, nix overhaast...ben van mezelf gewent dat ik nogal snel veel te veel wil en dat ga ik nu eens niet doen
Iig dus gewoon rustig kijken hoe het gaat en we zien wel...ben er iig weer een stuk vrolijker door dus
En ontopic.Ik merk dat de sex beter wordt als je elkaar langer kent en meer op elkaar ingespeelt raakt. Mijn sex wordt dus steeds beter en ik denk dat we het hoogtepunt nog lang niet hebben bereikt.
en dus ben ik het met je eens , ik heb ook nog niet het hoogtepunt bereikt en het wordt idd steeds beter en lekkerder, je moet elkaar nog ff verkennen
Elke keer is het steeds lekkerder en beter!
elke laatste keer met hem is de lekkerste....
Ik had met mijn ex echt super lekkere sex. Alles heel langzaam opgebouwd. Was echt geweldig
Met mijn nieuwe vriendin gaan we ook heeel langzaam aan doen. Lekker elkaar zo leren kennen en elkaars lichamen verkennen.
quote:ja precies dat bedoelde ik ook, niet dat het niet lekker si met mijn nieuwe liefde, maar idd dat verkennen.
Op donderdag 26 september 2002 10:48 schreef Kuupke het volgende:
Wanneer je al een lange relatie hebt, weet je ook hoe de ander reageert op bepaalde aanrakingen etc. Daardoor wordt het contact ook veel intiemer en leuker.Ik had met mijn ex echt super lekkere sex. Alles heel langzaam opgebouwd. Was echt geweldig
Met mijn nieuwe vriendin gaan we ook heeel langzaam aan doen. Lekker elkaar zo leren kennen en elkaars lichamen verkennen.
Het is nl elke keer heel erg lekker
quote:Vind je het dan niet vervelend om hier boven te lezen dat ze nu met de volgende bezig is ? Terwijl het nog niet echt lang uit is tussen jullie ??
Op donderdag 26 september 2002 10:54 schreef freud het volgende:
Mja, toch met mijn hier ook postende ex. Lange dag strand geweest en toen lekker ff alles afspoelen onder de douche en daarna weer zweten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |