niet bestaande mensen?quote:Op maandag 2 september 2013 15:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar over welke mensen denk jij dat HD9 trol het heeft?
Hij zegd exact het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 3 september 2013 11:36 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Sander Dekker laat in een gesprek met Paul van Liempt van BNR doorschemeren dat de HRA ook veranderd voor bestaande gevallen.
Is dit gunstig of niet gunstig voor de woningmarkt?
Zegtquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:59 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Hij zegd exact het tegenovergestelde
Het zal in ieder geval gunstig zijn voor de banken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:36 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Sander Dekker laat in een gesprek met Paul van Liempt van BNR doorschemeren dat de HRA ook veranderd voor bestaande gevallen.
Is dit gunstig of niet gunstig voor de woningmarkt?
Hij zegt juist dat er niks anders wordt doorgevoerd dan wat er nu is doorgevoerd en dat dat meer dan voldoende isquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval gunstig zijn voor de banken.![]()
Verder zullen hierdoor wel sommige mensen in de problemen gaan komen als dit te snel doorgevoerd gaat worden.
Dan ben ik benieuwd wat een mod met dit getroll gaat doen, aangezien de titel van dit topic is getroll is een ban.-quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:02 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat er niks anders wordt doorgevoerd dan wat er nu is doorgevoerd en dat dat meer dan voldoende isNiet elke quote van zeepje geloven he
Misschien is het een idee om de HRA teruggaaf van de fiscus verplicht te gaan gebruiken voor aflossing van de leningquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval gunstig zijn voor de banken.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:02 schreef HD9 het volgende:
Misschien is het een idee om de HRA teruggaaf van de fiscus verplicht te gaan gebruiken voor aflossing van de lening
zodat de fiscus zelf jaarlijks het hypotheekbedrag verlaagd
Dat is voor alle partijen een goede oplossing
Ik zie het nut van 100% verplicht aflossen ook niet. Die 50% heb ik ook (beetje meer zelfs) maar had ik ook wel gedaan als dat niet verplicht was. En de HRA teruggave dan weer als aflos gebruiken daar red je de overheidsfinanciën ook niet mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]![]()
Waarom zou dat (bv) voor mij een goede oplossing zijn![]()
1) Ik heb helemaal geen probleem, dus ik heb ook geen oplossing nodig.
2) Ik los al verplicht 50% af, en dat is al 50% meer dan me lief is.
En de vier jaar daarvoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:12 schreef hpeopjes het volgende:
Zometeen weer de Nationale Mooiweershow bij Pauw & Witteman. Komt neerlands hoop in bange dagen Peter Boelhouwer weer ff uitleggen dat de huizenmarkt nu toch over z'n dieptepunt heen is. Net als vorig jaar. En het jaar ervoor. En de twee jaren daarvoor.
Nu alleen nog even een hypotheek zien te krijgen....quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het aantal mensen die willen kopen neemt toe.
Die levenslange pak slaag van een verhuurder gun ik mijn kinderen ook niet hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:41 schreef hpeopjes het volgende:
Allemaal gezwets van die Boelhouwer, puur wensdenken. Zelfs z'n eigen kinderen blijven lekker huren, maar de kinderen van een ander wenst hij blijkbaar een leven in levenslange bankslavernij toe.
En dat allemaal zonder tussentijds te kopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Huren doe je in het begin van je carriere en daarna wanneer je gecashed hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:41 schreef hpeopjes het volgende:
Allemaal gezwets van die Boelhouwer, puur wensdenken. Zelfs z'n eigen kinderen blijven lekker huren, maar de kinderen van een ander wenst hij blijkbaar een leven in levenslange bankslavernij toe.
Is dat geen logisch gevolg van het feit dat men de afgelopen jaren massaal wacht met kopen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het aantal mensen die willen kopen neemt toe.
Geen carriere blijf je tussentijds ook huren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En dat allemaal zonder tussentijds te kopen![]()
Als je daarmee refereert aan de betaalbaarheid van de komende huurverhogingen moet ik je inderdaad gelijk geven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:47 schreef hpeopjes het volgende:
We zitten nu overduidelijk in de zgn. "bull trap". Er is nog een lange weg naar beneden te gaan.
Ja het aantal mensen die door het stilvallen van de huizenmarkt aan het wachten zijn, groeit en degene met goede baan en spaargeld gaan nu shoppen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dat geen logisch gevolg van het feit dat men de afgelopen jaren massaal wacht met kopen?
Ah, en na 25 jaar huren ga je dan zoals jij zegt 'cashen', en weer hurenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geen carriere blijf je tussentijds ook huren.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Huren doe je in het begin van je carriere en daarna wanneer je gecashed hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |