quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:46 schreef alldaylong het volgende:
ik heb al een jaar een vriendin en mijn ouders weten dit nog niet ( ik mag geen vriendin) maar dat is niet het punt.
ik wil heel graag vaak afspreken met mijn vriendin maar de laatste tijd gaat dat steeds moeilijker.. als ik zeg ik ga met vrienden wat deon worden ze beetje vermoedelijk.. en ik zou ook heel graag een keer willen slapen bij mijn vriendin( niet meteen doordenken) maar mijn oduers hebben al vermoedens dus ik denk dat als ik zeg dat ik bij een vriend ga slapen dat ze dat wel gaan checken..
weet iemand een goede smoes om vaak af te spreken of te logeren bij mijn vriendin. Het zeggen tegen me ouders dat ik een vriendin heb is GEEN optie.
nee net 11 gewordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:51 schreef droommoord het volgende:
En jij moet volgend jaar naar de uni? 'Niet meteen doordenken' hoe oud ben je, 12?
geloof en 17 en zij is 18quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:50 schreef Darkestrah het volgende:
Is er een reden waarom je ouders die mening hebben? Wat is jullie leeftijd?
ik wou gewoon kut reacties voorkomen -.- maar dat is niet gelukt.. tuurlijk gebeurt er wat als je bij elkaar gaat slapenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:57 schreef Funkel het volgende:
'Doordenken'.... Die heb ik al lang niet meer gehoord. Dus je hebt verkering? En heb je al gebekt?
Serieus, moet je geen 18 zijn om op fok een account aan te mogen maken?
Je weet dat je niet hoeft te blijven slapen om seks te hebben?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:58 schreef alldaylong het volgende:
[..]
ik wou gewoon kut reacties voorkomen -.- maar dat is niet gelukt.. tuurlijk gebeurt er wat als je bij elkaar gaat slapen
ja dat weet ik... ik word behandeld als een kind van 12 omg haha.. maar lijkt me gewoon leukquote:Op zondag 1 september 2013 00:00 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je weet dat je niet hoeft te blijven slapen om seks te hebben?
nee maar fuck datquote:Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef Arriviste het volgende:
Mag je van je geloof wel seks hebben?
Je maakt in ieder geval topics als een kind van 12, dus het verbaast me niet echtquote:Op zondag 1 september 2013 00:00 schreef alldaylong het volgende:
[..]
ja dat weet ik... ik word behandeld als een kind van 12 omg haha.. maar lijkt me gewoon leuk
haha oh wat doe ik fout dan? dat stukje over doordenken ?:pquote:Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je maakt in ieder geval topics als een kind van 12, dus het verbaast me niet echt
ja:/ ze zijn erg onredelijkquote:Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef ludicrous_monk het volgende:
Gewoon je ding doen. Dan maar jammer dat ze dat niet accepteren. Kom op, je bent 17. Wat bekrompen.
Ah, dit biedt meer perspectief.quote:
jup cant waitquote:Op zondag 1 september 2013 00:04 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ah, dit biedt meer perspectief.
Dan maar smoesjes blijven verzinnen. Als je straks naar de universiteit gaat, kun je mooi op kamers gaan wonen. Hele probleem opgelost.
moslim.. nou ik heb ook gewoon hetzelfde geloof hoor alleen het gedeelte van geen vriendin vind ik bullshitquote:Op zondag 1 september 2013 00:07 schreef CrazyG90 het volgende:
Wat voor ''geloof'' heb je dan? Nja in ieder geval je ouders?
Zeg dat maar tegen zijn ouders. Wat ben je dan ontzettend triest en hypocriet bezig.quote:Op zondag 1 september 2013 00:07 schreef Serene het volgende:
Haha wat ben je voor mongooltje dat dat stiekem moet
Ik heb hier niet veel ervaring mee hoor, maar het lijkt me niet zo dat je je niet kunt houden aan dingen die je bullshit vindt en jezelf nog steeds gelovig noemen.quote:Op zondag 1 september 2013 00:08 schreef alldaylong het volgende:
[..]
moslim.. nou ik heb ook gewoon hetzelfde geloof hoor alleen het gedeelte van geen vriendin vind ik bullshit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |