abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:02:47 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131126980
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:12 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Had je m'n PM gezien eefje?
Voor de pupquizmeeters: ik eet ook mee :)
Yep! Gezellig!
pi_131129132
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:50 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Awesome zelfs :D Gaaf zo'n open dag!

Leuk Thijs en Cherry *O*
Allicht, want dan kunnen jullie zien hoe slecht ik ben als reus in midgetgolf :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131202939
Hee, hoe was de pubquiz jongens?
  zondag 15 september 2013 @ 23:47:43 #129
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131223806
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wel eerst in het bubbelbad.
Ik weet niet of dat een goed idee is...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 15 september 2013 @ 23:48:26 #130
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131223832
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
Informatie over de schaats/zwemmeet op 26 oktober aangepast.

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning
SPOILER: Vrijdag 13 september 2013 - Pubquiz in Groningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 21 September 2013 - Pixar tentoonstelling in Amsterdam EXPO
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Zwemmen en/of schaatsen Deventer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 Amsterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij Splash
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter Efteling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
Leuk! Im in!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 16 september 2013 @ 01:36:06 #131
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131226379
quote:
11s.gif Op zondag 15 september 2013 17:39 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Hee, hoe was de pubquiz jongens?
Was leuk! Aan Wolken weer de eer om verslag te doen ;)
pi_131227553
Moet me helaas afmelden voor de pixar meet ;(
Zit even totaal niet lekker in mn vel en moet gewoon even een stapje terug doen en 'resetten'.
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_131230911
Verslag pubquiz Groningen

Na het succes van de eerdere pubquiz in Groningen had Comp_Lex het idee om er nog eentje te gaan organiseren. Jammer dat hij zelf op het laatste moment niet kon.

Na een autorit van 2,5 uur zijn we eerst bij de moeder van De_nachtwacht langs gegaan om onze slaapspullen af te gooien en kennis te maken en daarna snel door naar het centrum om voor de quiz wat te gaan eten. Dat was het idee iig. Eenmaal in het centrum was het lekker rustig. Er reden verder alleen een aantal bussen en taxi’s. Toen we over de grote markt reden in het langsgaan nog even gezwaaid naar RedFever en Eefje, onze mede-quizzers voor die avond die al stonden te wachten. Toen had toch ergens een belletje moeten gaan rinkelen dat we geen andere auto’s meer tegenkwamen. Welke dorpsgek heeft bedacht de gehele stad af te sluiten voor auto’s?!?! Na nog eens 15 verbodsborden te hebben genegeerd hadden we eindelijk weer een weg gevonden waar we wel mochten rijden. Auto in de garage gezet en op naar de grote markt.

Na een korte begroeting besloten om een hapje te gaan eten in 1 van de vele plaatselijke kroegjes die de stad rijk is waar we hebben genoten van een simpele doch prima maaltijd . De toscaanse carré van de Albert Heijn was iig terug te herkennen in het gerecht van “vegetarische burger” en sla met dressing is voor mietjes. Sla zonder dressing blijkbaar ook.

Na de maaltijd snel door naar café Flip voor de pubquiz. In totaal waren er nu 5 teams en schreven we ons in onder de naam “de Snoepjes” . Waarom? Geen idee. Zo een slecht naam heb ik tijden niet gehoord. Maar goed, van een stel Fok!kers kan je ook geen creatieve hoogstandjes verwachten. Het verbaasde me dat we niet gingen voor “team WoW” of “ team γ=1/√(1-V²/C² ”.

De eerste opdracht was het raden van plaatjes. Zelf zag ik wel dat de bloem een hyacint was en de actrice Kim Cattrall was. Maar toen kwamen we bij het volgende voorwerp:



Ja, nu gaat het dus komen: a) Laat je aan je mede Fok!kers merken dat je gewoon vieze ideeën hebt, of b) je doet net alsof je denkt dat het het laatste technologische hoogstandje van Apple is wat betreft het verbinden van je telefoon met een apparaatje wat je op je oor ( ya right… ) moet klemmen? Eefje ging voor het oorapparaatje, RedFever liet zich er een beetje buiten en De_nachtwacht en ik gingen voor de dildo/vibrator. Nog wel even een spoed cursus gegeven over het verschil tussen een vibrator en dildo ( de ene trilt en de ander niet ) . Bij de vraag “ wat is de artiestennaam van Johan Hotzel die verschillende grote hits had in de jaren 80” had ik een ware opleving en dacht Falco!?!. Dit werd echter direct door RedFever van tafel geveegd want “dat is toch geen Nederlandse artiest?” Blijkt dat dat ook helemaal niet de vraag was en ik voor de verandering een keer een vraag goed had. Halverwege de quiz kwam Comp_lex zelf ook nog even langs om nog een paar vragen mee te pikken. Bij de muziekronde kwam uiteraard de onvermijdelijke Rooie Rinus weer langs. De overige vragen waren van makkelijk tot onmogelijk te antwoorden en kwamen met een 3de plaats keurig in de middenmoot terecht. Dit leverde een knuffel op van de niet verkeerd uitziende barman. Na het quiz nog even te hebben nabesproken moest Eefje haar trein halen en hebben we na een stevige menhug afscheid van elkaar genomen en zijn richting onze logeerplek gegaan.

Iedereen weer bedankt voor een super leuke avond en ik blijf uiteraard graag op de hoogte van alle besproken vorderingen op het datinggebied ;)

Tot de volgende meet!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_131238334
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 08:10 schreef kipptje het volgende:
Moet me helaas afmelden voor de pixar meet ;(
Zit even totaal niet lekker in mn vel en moet gewoon even een stapje terug doen en 'resetten'.
Jammer meid!

En een leuk verslag Wolken!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 16 september 2013 @ 14:55:51 #135
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131238659
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:10 schreef Wolken het volgende:
Verslag pubquiz Groningen

Na het succes van de eerdere pubquiz in Groningen had Comp_Lex het idee om er nog eentje te gaan organiseren. Jammer dat hij zelf op het laatste moment niet kon.

Na een autorit van 2,5 uur zijn we eerst bij de moeder van De_nachtwacht langs gegaan om onze slaapspullen af te gooien en kennis te maken en daarna snel door naar het centrum om voor de quiz wat te gaan eten. Dat was het idee iig. Eenmaal in het centrum was het lekker rustig. Er reden verder alleen een aantal bussen en taxi’s. Toen we over de grote markt reden in het langsgaan nog even gezwaaid naar RedFever en Eefje, onze mede-quizzers voor die avond die al stonden te wachten. Toen had toch ergens een belletje moeten gaan rinkelen dat we geen andere auto’s meer tegenkwamen. Welke dorpsgek heeft bedacht de gehele stad af te sluiten voor auto’s?!?! Na nog eens 15 verbodsborden te hebben genegeerd hadden we eindelijk weer een weg gevonden waar we wel mochten rijden. Auto in de garage gezet en op naar de grote markt.

Na een korte begroeting besloten om een hapje te gaan eten in 1 van de vele plaatselijke kroegjes die de stad rijk is waar we hebben genoten van een simpele doch prima maaltijd . De toscaanse carré van de Albert Heijn was iig terug te herkennen in het gerecht van “vegetarische burger” en sla met dressing is voor mietjes. Sla zonder dressing blijkbaar ook.

Na de maaltijd snel door naar café Flip voor de pubquiz. In totaal waren er nu 5 teams en schreven we ons in onder de naam “de Snoepjes” . Waarom? Geen idee. Zo een slecht naam heb ik tijden niet gehoord. Maar goed, van een stel Fok!kers kan je ook geen creatieve hoogstandjes verwachten. Het verbaasde me dat we niet gingen voor “team WoW” of “ team γ=1/√(1-V²/C² ”.

De eerste opdracht was het raden van plaatjes. Zelf zag ik wel dat de bloem een hyacint was en de actrice Kim Cattrall was. Maar toen kwamen we bij het volgende voorwerp:

[ afbeelding ]

Ja, nu gaat het dus komen: a) Laat je aan je mede Fok!kers merken dat je gewoon vieze ideeën hebt, of b) je doet net alsof je denkt dat het het laatste technologische hoogstandje van Apple is wat betreft het verbinden van je telefoon met een apparaatje wat je op je oor ( ya right… ) moet klemmen? Eefje ging voor het oorapparaatje, RedFever liet zich er een beetje buiten en De_nachtwacht en ik gingen voor de dildo/vibrator. Nog wel even een spoed cursus gegeven over het verschil tussen een vibrator en dildo ( de ene trilt en de ander niet ) . Bij de vraag “ wat is de artiestennaam van Johan Hotzel die verschillende grote hits had in de jaren 80” had ik een ware opleving en dacht Falco!?!. Dit werd echter direct door RedFever van tafel geveegd want “dat is toch geen Nederlandse artiest?” Blijkt dat dat ook helemaal niet de vraag was en ik voor de verandering een keer een vraag goed had. Halverwege de quiz kwam Comp_lex zelf ook nog even langs om nog een paar vragen mee te pikken. Bij de muziekronde kwam uiteraard de onvermijdelijke Rooie Rinus weer langs. De overige vragen waren van makkelijk tot onmogelijk te antwoorden en kwamen met een 3de plaats keurig in de middenmoot terecht. Dit leverde een knuffel op van de niet verkeerd uitziende barman. Na het quiz nog even te hebben nabesproken moest Eefje haar trein halen en hebben we na een stevige menhug afscheid van elkaar genomen en zijn richting onze logeerplek gegaan.

Iedereen weer bedankt voor een super leuke avond en ik blijf uiteraard graag op de hoogte van alle besproken vorderingen op het datinggebied ;)

Tot de volgende meet!
Hij is weer leuk *O*
Was heel gezellig!
  maandag 16 september 2013 @ 15:51:08 #136
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_131240832
Leuk verslag! Jammer dat ik er niet bij kon zijn :( Better luck next time!
  maandag 16 september 2013 @ 17:56:35 #137
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131245557
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef sawadie het volgende:
Leuk verslag! Jammer dat ik er niet bij kon zijn :( Better luck next time!
Komt vast een andere keer ja, hadden de vraag over Southpark fout :') Niet meer wezen stappen trouwens..
pi_131245671
We hebben nog wel een Spongebob antwoord erin gegooid en zal ook nooit zijn woonplaats meer vergeten ;)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_131248075
Leuk verslag! Als teamnaam γ=1/√(1-V²/C² is wel een hele goede. Ik zou de quizmaster die naam wel eens willen horen uitspreken na elke ronde bij de scores. :D
  maandag 16 september 2013 @ 19:53:57 #140
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_131250405
Leuk verslag! :D

quote:
15s.gif Op zondag 15 september 2013 23:47 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat een goed idee is...

Wat is er mis met het bubbelbad? :P ;)
You can only have the sunshine after the rain..
  maandag 16 september 2013 @ 20:29:23 #141
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_131252602
Leuk Wolken :D Was weer gezellig *O*

Hoeveel eilanden had Denemarken ook alweer :? 26 toch?

:P
pi_131253594
Kaartjes gekocht voor Pixar en een pm-ronde gedaan. *O* Mocht ik iemand vergeten zijn, laat het even weten.
pi_131254053
SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning
SPOILER: Zaterdag 21 September 2013 - Pixar tentoonstelling in Amsterdam EXPO
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 12 oktober 2013 - Midgetgolf en pannenkoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Zwemmen en/of schaatsen Deventer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 Amsterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij Splash
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter Efteling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
pi_131254593
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef RedFever007 het volgende:
Leuk Wolken :D Was weer gezellig *O*

Hoeveel eilanden had Denemarken ook alweer :? 26 toch?

:P
Nee 300
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_131259808
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:47 schreef de_nachtwacht het volgende:
Kaartjes gekocht voor Pixar en een pm-ronde gedaan. *O* Mocht ik iemand vergeten zijn, laat het even weten.
In goede orde ontvangen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 16 september 2013 @ 22:29:41 #146
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131260802
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef Pinkdwarf het volgende:
Leuk verslag! :D

[..]

Wat is er mis met het bubbelbad? :P ;)
Je zit zo op elkaar. Voor je het weet raak je elkaar aan enzo....

@Pixar: Veel plezier!!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 16 september 2013 @ 22:30:43 #147
50430 Yuki
Student Midwife
pi_131260870
Leuk verslag, Wolken!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 16 september 2013 @ 22:34:36 #148
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131261068
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef Yuki het volgende:
Leuk verslag, Wolken!
Eens met dat jong en onbevangen meisje. :P
Wolken... a a dirty mind/life is a joy forever (voor je gemoedsrust, ik wist gelijk wat het was :P) .
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_131279309
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jammer meid!

En een leuk verslag Wolken!
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hij is weer leuk *O*
Was heel gezellig!
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef sawadie het volgende:
Leuk verslag! Jammer dat ik er niet bij kon zijn :( Better luck next time!
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:07 schreef de_nachtwacht het volgende:
Leuk verslag! Als teamnaam γ=1/√(1-V²/C² is wel een hele goede. Ik zou de quizmaster die naam wel eens willen horen uitspreken na elke ronde bij de scores. :D
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef Pinkdwarf het volgende:
Leuk verslag! :D

[..]

Wat is er mis met het bubbelbad? :P ;)
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef RedFever007 het volgende:
Leuk Wolken :D Was weer gezellig *O*

Hoeveel eilanden had Denemarken ook alweer :? 26 toch?

:P
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef Yuki het volgende:
Leuk verslag, Wolken!
Dank jullie wel :)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_131279833
Misschien moet je het van me overnemen Wolken :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')