Ik wil je nog steeds het ziekenhuis in neuken heurquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:51 schreef Ticootje het volgende:
Zonde van het topic. Haters.
Truste fans!
Ik heb ook medelijden met jou ook, ik bedoel: maagd, dik, geen vrienden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De wetenschap dat jij een Chinees bent, geeft mij wel het gevoel dat ik beter ben. Alhoewel ik wel een beetje medelijden heb.
Grappig. Dat zeiden de nazi's ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De wetenschap dat jij een Chinees bent, geeft mij wel het gevoel dat ik beter ben. Alhoewel ik wel een beetje medelijden heb.
Godwin has arrivedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Grappig. Dat zeiden de nazi's ook.
Alsnog, ik ben geen Chinees.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb ook medelijden met jou ook, ik bedoel: maagd, dik, geen vrienden.
De nazi's aanbidden mij dan ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Grappig. Dat zeiden de nazi's ook.
ahaaa betrapt, dus niet alleen tegen mij doe je zo hahahahahahaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb ook medelijden met jou ook, ik bedoel: maagd, dik, geen vrienden.
Hihi, je weet altijd precies wat je moet zeggen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent ¤100 per uur zeker waard, maar ik hoef maar ¤20, rest is voor jou toch
Wat een hosselaar ben ik ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Hihi, je weet altijd precies wat je moet zeggen.
Hahahahahahahahaha lollllll yoloooooo. Of je leert lezen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
ahaaa betrapt, dus niet alleen tegen mij doe je zo hahahahahaha
Zulke verhalen kom je normaal alleen in Shakespeare tegen inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
hahahaha net tortelduifjes ik en angel-joy he
juicyhill eet Chinezen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:55 schreef Piye het volgende:
Sowieso Chinees > Juicyhil
En het mag duidelijk zijn dat ik niet bedoel dat een Chinees groter is dan Juicyhil.
Maar jij bent een neger, je hebt nog minder recht van spreken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:55 schreef Piye het volgende:
Sowieso Chinees > Juicyhil
En het mag duidelijk zijn dat ik niet bedoel dat een Chinees groter is dan Juicyhil.
Barbie ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar juicyhil houdt wel van Chinees! (Eten dan)
Denk dat hij eerder van vetkleppen houdt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar juicyhil houdt wel van Chinees! (Eten dan)
Ik heb het goed gelezen hoor, je zei dat niet tegen mij, maar tegen iemand anders...maar je moet wat terug zeggen, ik zal de volwassene wel zijn en nu stoppen met tegen je te praten, anders zit ik hier nog mijn tijd tot 24:00 aan jou te verspillen...en er zijn wel knappere meiden om tegen te praten en ook slimmere ...latersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat een hosselaar ben ik ook
[..]
Hahahahahahahahaha lollllll yoloooooo. Of je leert lezen.
Nee, ik ben trots op m'n geboorteland. Eigen volk eerst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wacht nog op jouw argument?
Beter een Chinees dan jouw leven hebben.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef Loppe het volgende:
[..]
Maar jij bent een neger, je hebt nog minder recht van spreken.
Negersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef Loppe het volgende:
[..]
Maar jij bent een neger, je hebt nog minder recht van spreken.
Iedere goede artiest heeft ook een wat duisterder stuk op zijn album staan. Mooi.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik heb het goed gelezen hoor, je zei dat niet tegen mij, maar tegen iemand anders...maar je moet wat terug zeggen, ik zal de volwassene wel zijn en nu stoppen met tegen je te praten, anders zit ik hier nog mijn tijd tot 24:00 aan jou te verspillen...en er zijn wel knappere meiden om tegen te praten en ook slimmere ...laters
Veel plezier met het dm'en met foksters uit s&g en us. Doei.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik heb het goed gelezen hoor, je zei dat niet tegen mij, maar tegen iemand anders...maar je moet wat terug zeggen, ik zal de volwassene wel zijn en nu stoppen met tegen je te praten, anders zit ik hier nog mijn tijd tot 24:00 aan jou te verspillen...en er zijn wel knappere meiden om tegen te praten en ook slimmere ...laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |