quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo is het.
Wij moeten samen prachtige kindjes op deze wereld zetten.
Wat een kutwijf ben ik ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef F1978 het volgende:
[..]
zo doe jij sowieso tegen veel mensen als ik een aantal van je posts gelezen heb, oude quoten kan iedereen opzoeken van een ander, niet indrukwekkend van je hoor
Jij bent toch een chinees? Ga is even gauw terug naar je eigen land!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar pas over paar jaartjes hoor
Jij kan niet spreken voor iedereen hier op FOK! anders hoor, als mensen aardig tegen mij doen, doe ik aardig terug namelijk..maar jij ben dit gezeur tegen mij begonnen hoor...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja. Heb medelijden met mezelf en alle andere users.
[..]
Godver en gadver![]()
hahahahahaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:47 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Jij bent toch een chinees? Ga is even gauw terug naar je eigen land!
Oke, maar ik wil dan wel ¤20 per uur, piye is van jou.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet zo bezitterig. Ik zei neuken, niet knuffelen.
Huilen danquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:47 schreef F1978 het volgende:
[..]
Jij kan niet spreken voor iedereen hier op FOK! anders hoor, als mensen aardig tegen mij doen, doe ik aardig terug namelijk..maar jij ben dit gezeur tegen mij begonnen hoor...
Lekker op me zolderkamer beriggies tiepen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:44 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een drukte hier 's avonds zeg.
Autisten hier.
Ja? Ga 'is' is goed gezegd?quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke, maar ik wil dan wel ¤20 per uur, piye is van jou.
Grappig, zegt een Marokkaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:47 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Jij bent toch een chinees? Ga is even gauw terug naar je eigen land!
ja zekers welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja? Ga 'is' is goed gezegd?
Jij ziet gewoon de liefde die de mens kan geven maar dat lichtje is maar klein geworden bij haar. Gewoon blijven strijden voor de echt pure liefde F1978. Bestrijd de haat met de woorden der liefde!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:47 schreef F1978 het volgende:
[..]
Jij kan niet spreken voor iedereen hier op FOK! anders hoor, als mensen aardig tegen mij doen, doe ik aardig terug namelijk..maar jij ben dit gezeur tegen mij begonnen hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben hier geboren en heb gewoon een nederlands paspoort, jij bent zeker uit het asielzoekerscentrum ontsnapt.quote:
Blijf jij maar lekker dom.quote:
De wetenschap dat jij een Chinees bent, geeft mij wel het gevoel dat ik beter ben. Alhoewel ik wel een beetje medelijden heb.quote:
Dan heb je de verkeerde vrouw gehad denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar chicks kunnen gewoon niet goed de was doen en goed stofzuigen. Mannen kunnen dat vaak veel beter. En dan zijn ze verder nergens meer goed voor, behalve m'n portemonnee leeg te halen.
Zo, dat is wel erg goedkoop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke, maar ik wil dan wel ¤20 per uur, piye is van jou.
Ja man, en ik heb een uitkering alles iksdeeeeeeequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:50 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren en heb gewoon een nederlands paspoort, jij bent zeker uit het asielzoekerscentrum ontsnapt.
trusteequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:51 schreef Ticootje het volgende:
Zonde van het topic. Haters.
Truste fans!
Ik ben 16 dus hoeft nog niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja man, en ik heb een uitkering alles iksdeeeeeee
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:50 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Jij ziet gewoon de liefde die de mens kan geven maar dat lichtje is maar klein geworden bij haar. Gewoon blijven strijden voor de echt pure liefde F1978. Bestrijd de haat met de woorden der liefde!mooi gezegd...en dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |